IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-12-2014 13:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vind het wel een goeie zet, de boel moet ook betaald worden. Komen echt geen kampers of 3FM volk nu.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 13:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 13:48 schreef PandroidJack het volgende:
Wat, dan Ben enkel op vrijdag komt?

Dat Ben komt
quote:
Op 11 december 2014 13:53 schreef Spirit In Black het volgende:
vind het wel een goeie zet, de boel moet ook betaald worden. Komen echt geen kampers of 3FM volk nu.

Ach, als het nodig is, is het nodig. Ik vrees wel dat het iets afdoet aan de sfeer, frisse en fruitige mensen versus mensen die al een paar dagen stuk gaan / in de sfeer zitten. Maar ik ga er nog steeds met groot plezier naar toe


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 14:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 13:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat Ben komt


Ik ook van jou


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-12-2014 14:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 13:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat Ben komt

Ach, als het nodig is, is het nodig. Ik vrees wel dat het iets afdoet aan de sfeer, frisse en fruitige mensen versus mensen die al een paar dagen stuk gaan / in de sfeer zitten. Maar ik ga er nog steeds met groot plezier naar toe


drie bier en een joint en iedereen gaat mee in de flow..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Naar mijn idee (Afterburner vorige keren) niet. Maar goed, misschien beeld ik het me ook maar in allemaal


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-12-2014 15:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2014 11:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Zit serieus te overwegen om een vrijdagticket te kopen. Wat een line-up die dag Andere dagen bevatten ook een paar goede bands, maar het geheel spreekt me minder aan.


Waarom vrijdag? Is de donderdag niet veel interessanter? Primitive Man, Eyehategod, Solstafir, Bongripper, Russian Circles, Wovenhand, Ken Mode, Floor, Thou en Sub Rosa?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-12-2014 15:17 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2014 15:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Naar mijn idee (Afterburner vorige keren) niet. Maar goed, misschien beeld ik het me ook maar in allemaal


Nou, wat ik iedere keer weer meemaak, ben ik het volkomen met je eens.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 15:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:17 schreef iPim het volgende:
Waarom vrijdag? Is de donderdag niet veel interessanter? Primitive Man, Eyehategod, Solstafir, Bongripper, Russian Circles, Wovenhand, Ken Mode, Floor, Thou en Sub Rosa?

Oh, ik bedoelde dus donderdag. In mijn hoofd kunnen festivals niet beginnen op donderdag.

En als ik op dag één al kom, krijg ik geen gezeik van Assie en Marcel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-12-2014 15:23 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2014 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:

En als ik op dag één al kom, krijg ik geen gezeik van Assie en Marcel.




Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-12-2014 15:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh, ik bedoelde dus donderdag. In mijn hoofd kunnen festivals niet beginnen op donderdag.

En als ik op dag één al kom, krijg ik geen gezeik van Assie en Marcel.


Misschien kom ik ook wel. De enige coole bands die op de andere dagen staan zijn Lo-Pan en Enslaved.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 15:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:29 schreef iPim het volgende:
Misschien kom ik ook wel. De enige coole bands die op de andere dagen staan zijn Lo-Pan en Enslaved.



Zaterdag bevat Coltsblood en Undersmile, eigenlijk de enige bands die me echt interesseren. Afgezien van de donderdag: Eyehategod, Wovenhand, Bongripper met Miserable, Floor, Thou, Bell Witch, Eagle Twin, Primitive Man, Uzala en Ken Mode. Heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-12-2014 15:42]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-12-2014 15:46 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:29 schreef iPim het volgende:
Misschien kom ik ook wel. De enige coole bands die op de andere dagen staan zijn Lo-Pan en Enslaved.


Niettes: Svartidaudi, Fields of the Nephilim, Botanist, King Dude, Virus, Solstafir;...

Waarschijnlijk toch de vrijdag samen met WilliamBlake


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 16:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:
En als ik op dag één al kom, krijg ik geen gezeik van Assie en Marcel.

Zelfs op dag één voel ik het verschil al!!


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-12-2014 16:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:46 schreef mikkasscar het volgende:
Niettes: Svartidaudi


Okay, die dan ook.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 16:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 16:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zelfs op dag één voel ik het verschil al!!

Straks zal je mijn verschil eens voelen!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 16:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 15:17 schreef Marcel H. het volgende:
Nou, wat ik iedere keer weer meemaak, ben ik het volkomen met je eens.

Ik ben nog jong (*kuch*), ik probeer nog hoop te zien!
quote:
Op 11 december 2014 16:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Straks zal je mijn verschil eens voelen!



Nou goed, eigenlijk durf ik natuurlijk niet zoveel. Ik zal je van een meter of 20 voorzichtig toeknikken als ik je zie en jij mij niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-12-2014 16:27]


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-12-2014 16:27 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 december 2014 16:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zelfs op dag één voel ik het verschil al!!


Ik voel het verschil nu al.!!!!!!


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 16:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 16:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



quote:
Op 11 december 2014 16:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou goed, eigenlijk durf ik natuurlijk niet zoveel. Ik zal je van een meter of 20 voorzichtig toeknikken als ik je zie en jij mij niet.

Als je dat doet, spreek ik je nooit meer aan. Digitaal dan, want als je me in het echt aanspreekt zal ik te beleefd zijn om niet te antwoorden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 16:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 16:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Als je dat doet, spreek ik je nooit meer aan. Digitaal dan, want als je me in het echt aanspreekt zal ik te beleefd zijn om niet te antwoorden.

Het lukt me op Roadburn eigenlijk altijd wel om bekenden tegen het lijf te lopen zonder dat af te hoeven spreken, dus ik raap je tzt wel even op dan


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2014 19:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 16:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het lukt me op Roadburn eigenlijk altijd wel om bekenden tegen het lijf te lopen zonder dat af te hoeven spreken, dus ik raap je tzt wel even op dan

Als ik ga, dan zeker


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-12-2014 20:03 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

roadburn is onder andere gaaf omdat je aan de praat gaat met mensen die van erg ver komen. Nederlandse dagjes mensen rot maar op ;p

Overigens wat ik gehoord heb van botanist is behoorlijk slecht. Geef mij op de zaterdag The Heads, Goblin, Mugstar, Acid Witch, Lord Mantis en King Dude maar.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-12-2014 20:20 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2014 20:03 schreef tomcat ha het volgende:
Overigens wat ik gehoord heb van botanist is behoorlijk slecht.


De laatste is echt geniaal, een pak beter ook dan de vorige (imo), vooral veel voller van geluid (iets wat bij de eerste platen wat mankeerde). Geen idee wel hoe het live klinkt.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-12-2014 23:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben nog nooit op Roadburn geweest. Een heel weekend vind ik te lang (tja), dus welke dag raden jullie mij aan?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-12-2014 23:55]


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-12-2014 22:10 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 december 2014 23:54 schreef MetalJan het volgende:
Ik ben nog nooit op Roadburn geweest. Een heel weekend vind ik te lang (tja), dus welke dag raden jullie mij aan?


Geen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen