IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-11-2014 1:25 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

normaal start het om 2-3 uur.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2014 9:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 1:15 schreef Marcel H. het volgende:
Al jaren zijn er geen dagkaarten. En GODZIJDANK.
Stel je voor die dagjesmensen die slechts voor één dag gaan vanwege één bandje. Maar dan gewoon niet6s checken omdat men het niet kent. Nee, zo zit Roadburn niet in elkaar. GODZIJDANK.


ken er anders genoeg die gaan voor 2 of 3 bandjes...GODZIJDANK, stel je voor dat je zal alles maar moeten checken omdat je het niet kent.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-11-2014 10:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tussen dagjesmensen en diehards-die-alles-kennen zit ook nog een behoorlijk grijs gebied (waar ik me overigens prima thuis voel).

Dat er geen dagkaarten zijn zorgt wel voor een betere sfeer, omdat iedereen vol voor die drie (of vier) dagen gaat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-11-2014 10:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 10:45 schreef M. het volgende:
Tussen dagjesmensen en diehards-die-alles-kennen zit ook nog een behoorlijk grijs gebied (waar ik me overigens prima thuis voel).

Dat er geen dagkaarten zijn zorgt wel voor een betere sfeer, omdat iedereen vol voor die drie (of vier) dagen gaat.

Ergens in dat grijze gebied zit ik ook, en dat bevalt inderdaad prima. Als er onbekende dingen spelen lekker nieuwe dingen kunnen ontdekken of gewoon even pauze kunnen nemen als je daar zin in hebt. Prima.

Denk ook dat de sfeer beter is zo, je zit voortdurend in hetzelfde schuitje / dezelfde sfeer zeg maar. Op de Afterburner vind ik het al opvallend hoe anders het 'extra' publiek. Nou ja, het zijn niet echt een ander soort mensen misschien, maar ze zijn nog zo fris enzo Maar goed, de Afterburner is toch een beetje het begin van de langzame teruggang naar de normale wereld


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-11-2014 10:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Misschien moeten we deo die naar zweet stinkt uitdelen bij de ingang op zondag, ik trek dat niet die frisse douchegelgeurtjes.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-11-2014 10:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 05-11-2014 11:34 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ik begrijp de redenering en filosofie achter het 'alles-of-niets' principe van de tickets, maar dat belet me niet om het jammer te vinden dat mensen die door omstandigheden niet alle drie of vier de dagen kunnen gaan hierdoor uit de boot vallen, tenzij ze de volle pot ophoesten. Die donderdag en vrijdag, zijn dat trouwens feestdagen bij jullie in Nederland? Of neemt iedereen verlof dan?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-11-2014 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 11:34 schreef mikkasscar het volgende:
Ik begrijp de redenering en filosofie achter het 'alles-of-niets' principe van de tickets, maar dat belet me niet om het jammer te vinden dat mensen die door omstandigheden niet alle drie of vier de dagen kunnen gaan hierdoor uit de boot vallen, tenzij ze de volle pot ophoesten. Die donderdag en vrijdag, zijn dat trouwens feestdagen bij jullie in Nederland? Of neemt iedereen verlof dan?

Ja, ik snap ook wel dat je het jammer vindt en je bent ook zeker niet de enige.

Geen feestdagen, dus mensen nemen verlof, ja. Ik neem de maandag ook verlof


I wish I was a butterfly


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-11-2014 14:58 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik geloof dat de alles of niets ook opkwam omdat de meesten gewoon een 3 dagen ticket haalden en de dag tickets vrij weinig. Maar gezien het nu niet meer ultra snel uit verkoopt ook niet zo erg meer.
Persoonlijk check ik wel alle bands die gaan spelen wel voor het festival. Er zitten namelijk vaak genoeg echte gems tussen namelijk.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-11-2014 7:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 10:52 schreef M. het volgende:
Misschien moeten we deo die naar zweet stinkt uitdelen bij de ingang op zondag, ik trek dat niet die frisse douchegelgeurtjes.


Begin maar alvast met inslaan van dat spul, want de zondag heeft een heerlijk programma!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-11-2014 7:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De hele line-up is om je okselharen bij af te likken, wat een updates gisteren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-11-2014 10:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mmm, de 'grotere' namen doen me niet veel, wederom een aantal kleinere bands die de interesse opwekken hier, en dat is ok.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-11-2014 11:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Eagle Twin, Woefenhand, Sun Worship ben ik wel erg blij mee iig


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2014 12:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Erg siked over Sun Worship en Bell Witch.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 14-11-2014 0:21 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Zo veel goede weer. Lijkt erop dat 2014 een eenmalig dipje word. Argus en ook terminal cheesecake zijn erg gaaf. terminal cheesecake was voor mij ook DE band op eindhoven psych lab.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-12-2014 14:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2014 1:15 schreef Marcel H. het volgende:
Al jaren zijn er geen dagkaarten. En GODZIJDANK.
Stel je voor die dagjesmensen die slechts voor één dag gaan vanwege één bandje. Maar dan gewoon niet6s checken omdat men het niet kent. Nee, zo zit Roadburn niet in elkaar. GODZIJDANK.


Ehh.....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-12-2014 16:04 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 december 2014 14:14 schreef Mark Z het volgende:
Ehh.....


Jaja, ik weet het. Zag het ook.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-12-2014 19:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Komt voor mij wel goed uit; dagkaart voor de zaterdag gekocht. Vooral siked voor Zombi.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-12-2014 0:08 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

zou dan toch de hype voorbij zijn? Kiezen er toch veel mensen dan maar voor desertfest of temples?



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-12-2014 7:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2014 0:08 schreef tomcat ha het volgende:
zou dan toch de hype voorbij zijn? Kiezen er toch veel mensen dan maar voor desertfest of temples?


http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/december/Roadburn-2015-dagkaarten.html


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 10-12-2014 8:27 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2014 19:02 schreef Northward het volgende:
Komt voor mij wel goed uit; dagkaart voor de zaterdag gekocht. Vooral siked voor Zombi.


Botanist ook op zaterdag, denk dat ik mij ook een kaartje ga aanschaffen...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-12-2014 11:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2014 7:17 schreef Mark Z het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/december/Roadburn-2015-dagkaarten.html


de versplintering is een feit, de concurrentie toegenomen, daarnaast zijn andere 'festivals' meer gefocussed op normale shows i.p.v. special sets en randprogrammering heb ik het idee.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-12-2014 11:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zit serieus te overwegen om een vrijdagticket te kopen. Wat een line-up die dag Andere dagen bevatten ook een paar goede bands, maar het geheel spreekt me minder aan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-12-2014 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2014 11:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Zit serieus te overwegen om een vrijdagticket te kopen.

Grootst mogelijke nadeel van deze verandering, RIP Roadburn.


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-12-2014 13:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wat, dan Ben enkel op vrijdag komt?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen