IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-03-2015 23:32 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Samen met mikkasscar de vrijdag op post. Sinds het al een tijd geleden is dat ik er nog geweest ben: Wat is de green room en wat is stage01? Met andere woorden welke van de 2 is de middelgrote zaal en welke is de kleine batcave?
En is dat patronaat en cul de sac enigzins doenbaar qua capaciteit?



jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 18-03-2015 23:35 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Green room = Kleine zaal
Stage 01 = Batcave


Never have so many sacrificed so much for so few


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-03-2015 0:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Patronaat is best groot, al gebeurt het wel eens dat niet iedereen erin kan. (Amenra 2 jaar terug dacht ik bijvoorbeeld)

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-03-2015 0:51]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2015 9:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik zie dat het schema voor mij mooi weinig clashes heeft; alle ruimte om 4 dagen boos te kijken naar mensen die niet het juiste polsbandje om hebben, nu al zin in.


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-03-2015 9:43 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

:v


Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 19-03-2015 9:44 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

De term "clash" is echt te retarded voor woorden. ;-)


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-03-2015 9:48 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Eigenlijk wel ja, nu je het zo stelt. Roadburn lingo.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2015 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kon er niet echt wat beters voor verzinnen zo snel, maar het is inderdaad wat lelijke taalverloedering


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-03-2015 10:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Overlappingen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2015 10:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 10:06 schreef bokkie666 het volgende:
Overlappingen.

Een overlapping vind ik minder erg dan wat ik me bij een clash voorstel

Botsingen? Botsingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-03-2015 10:13]


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-03-2015 10:20 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 maart 2015 10:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Een overlapping vind ik minder erg dan wat ik me bij een clash voorstel

Botsingen? Botsingen.


Conflict?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-03-2015 10:40 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 9:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
alle ruimte om 4 dagen boos te kijken naar mensen die niet het juiste polsbandje om hebben, nu al zin in.

Dit jaar helaas geen Afterburner voor mij. Ik troost me maar met de gedachte dat ik niet hoef te kiezen tussen Terminal Cheesecake en Anathema.


You have time. You are doing fine.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2015 11:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 maart 2015 9:44 schreef Je van Het het volgende:
De term "clash" is echt te retarded voor woorden. ;-)


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2015 11:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 maart 2015 9:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
[...]; alle ruimte om 4 dagen boos te kijken naar mensen die niet het juiste polsbandje om hebben, nu al zin in.

Krijgen, krijgen, binken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2015 11:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 maart 2015 10:40 schreef intothevoid het volgende:
Dit jaar helaas geen Afterburner voor mij. Ik troost me maar met de gedachte dat ik niet hoef te kiezen tussen Terminal Cheesecake en Anathema.
Ik zou GtT niet graag missen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2015 11:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 10:20 schreef Marcel H. het volgende:
Conflict?

NEE! Ik wil alleen Germaanse woorden!

()


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-03-2015 12:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 9:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
alle ruimte om 4 dagen boos te kijken naar mensen die niet het juiste polsbandje om hebben, nu al zin in.

Hipster.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2015 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 12:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Hipster.

Kom jij ook? Ik wil zo graag eens een keer boos naar je kijken


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-03-2015 12:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Voorpret kan beginnen.

Voorlopige planning:
Donderdag: Minsk – Spidergawd – Russian Circles – Wovenhand – Kandodo – Mugstar
Vrijdag: Majeure – Sólstafir – Focus – stukje Wardruna – Tombstones – Death Hawks – Skuggsjá
Zaterdag: Botanist – King Dude – Acid Witch – The Heads – stukje Fields of the Nephilim – Urfaust - Zombi


You have time. You are doing fine.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 19-03-2015 13:12 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Voorlopige planning:

Donderdag: Bell Witch - Mortals - Primitive Man - Russian Circles - Thou - Moloch - Eyehategod - Bongripper


Never have so many sacrificed so much for so few


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-03-2015 13:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 12:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kom jij ook? Ik wil zo graag eens een keer boos naar je kijken

Ik zit in New York te hipsteren, helaas! Anders graag. Gruwelijk goede lineup, zou eindelijk eens wat degelijke sludge live kunnen zien. Thou en Eyehategod, godverrrrr.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-03-2015 13:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Voorlopige planning:

Zondag: Argus - Bongripper - Bast - Anathema


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-03-2015 15:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 10:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kon er niet echt wat beters voor verzinnen zo snel, maar het is inderdaad wat lelijke taalverloedering

Ja, echt te retarded, zoals je dat in goed Nederlands zegt he???



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-03-2015 15:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 15:17 schreef M. het volgende:
te retarded


[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-03-2015 15:20]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2015 15:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

SubRosa - Primitive Man - Eagle Twin - stukje Russian Cricles - Thou
Svartidaudi - Enslaved - Mortals
Botanist - Acid Witch - Tombs - Black Anvil - Undersmile - Fistula
Gnaw Their Tongues

Op de zaterdag na genoeg tijd te clownen en 'nieuwe' bandjes te ontdekken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen