IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Niet het onzinnige posts over het Christendom maar het Christendom topic Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 13:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 december 2016 13:15 schreef ElitE het volgende:
Dus de minuut voor de geboorte is wat jou betreft goed? Het is de geboorte die de grens bepaald?


Wat is dit voor onzin, Elite? Jij bent toch academisch opgeleid? Daar is weinig van te merken hier?

Het feit dat de keuze voor abortus een zaak van een vrouw is en niet van buitenstaanders doet niets af aan het feit dat er best regels gesteld kunnen worden over hoe en wat, dat weet je zelf ook wel.

Dit zwart/witte gejank van je is jou, gezien je eerdere bijdrages, aan dit forum volstrekt onwaardig. Je bent toch niet een of andere halfkneus zoals Jan of Ralph?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 13:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Jammer dat je je eigen gebrek aan doordenken, waar ElitE met zijn vragen doorheen probeert te prikken, weer meent te moeten maskeren met relnichterij.

Even wat volkswijsheid voor je: het kan de meesten geen donder schelen of je christen, atheïst, blank, zwart, hetero, homo, man, vrouw of whatever bent, maar hoe je je gedraagt. En wat dat betreft is t niet zo gek dat een relatief groot aantal jou op dit forum maar een vervelend ventje vindt met je infantiele aanvallende geneuzel.

Fijne Kerst OWW


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 13:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 december 2016 13:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is inderdaad de enige juiste visie ja. Mensen die denken dat ze iets te zeggen hebben over wat wilsbekwame vrouw met haar eigen lichaam moet doen mogen wat mij betreft oprecht voor een trein vallen. Dan ben je namelijk echt een botmongool van de allerhoogste orde en een samenleving volstrekt onwaardig.
Kansloos


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 13:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 december 2016 13:03 schreef ElitE het volgende:
Dat is dan ook het laatste wat je moet doen. Dat deden christenen ook niet, die letterlijke opvattingen zijn pas sterk geworden rond 1850 als tegen antwoord op ene meneer sjarrel die zich bezig hield met het ontstaan van soorten.

Klopt. Kudos dat je dat weet!


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 23-12-2016 14:20 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 23 december 2016 13:58 schreef Fusion het volgende:
En wat dat betreft is t niet zo gek dat een relatief groot aantal jou op dit forum maar een vervelend ventje vindt met je infantiele aanvallende geneuzel.


Je ziet in dat dat ook voor jou geldt?
En voor mij ook, maar daar hebben al die mensen het dan bij het verkeerde eind.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-12-2016 15:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 december 2016 13:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat is dit voor onzin, Elite? Jij bent toch academisch opgeleid? Daar is weinig van te merken hier?

Het feit dat de keuze voor abortus een zaak van een vrouw is en niet van buitenstaanders doet niets af aan het feit dat er best regels gesteld kunnen worden over hoe en wat, dat weet je zelf ook wel.

Dit zwart/witte gejank van je is jou, gezien je eerdere bijdrages, aan dit forum volstrekt onwaardig. Je bent toch niet een of andere halfkneus zoals Jan of Ralph?


Jij doet een nogal zwart-witte uitspraak, waarbij je meningen van anderen maar in de prullenbak gooit. Geeft alleen maar aan dat je valide punten van anderen niet weet te herkennen.


Ik probeer je te lokken tot meer nuance aan te brengen na het doen van je boude stelling.

Het zijn toch juist die buitenstaanders die uiteindelijk leiden tot maatschappelijke en daarmee van invloed zijn op die wetgeving. De discussie over abortus gaat uiteindelijk over wanneer vanaf bevruchting je kunt spreken over een persoon dat het recht heeft niet vermoord te worden. De een vind de bevruchting die fase de ander tot vrij laat in de zwangerschap.

Een foetus (wat jij benoemde) is van 12 weken tot de geboorte dus ook voorbij de wettelijke grens tot een dag voor de geboorte.

In Nederland is de richtlijn tot 24 weken toegestaan. Hiervoor is gekozen met de achterliggende gedachte dat een kind wat zelfstandig kan leven zonder de moeder in principe niet geaborteerd mag worden. Maar in een gradueel proces als biologische ontwikkeling kun je maar zelden dit soort zwart-witte lijnen trekken. Er zijn namelijk al kinderen geboren met 21 weken die het overleefd hebben.

Je kan ook een andere richtlijn aanhouden en dat is het kunnen voelen van pijn. Dat komt rondom dezelfde tijd te liggen. Voor beide gevallen geldt: het zal per individu verschillen, het is voor wetenschap alsnog redelijk moeilijk om dit goed te kunnen vaststellen, hiervoor begrijpen we zowel zelfstandig leven als pijn nog niet voldoende. Daarnaast kunnen we door steeds betere technieken vroeg geboren kinderen steeds eerder buiten de baarmoeder kunnen laten leven. Of door middel van tijdige verdoving het kind vrijlaten van pijn zodat de grens om te aborteren opgerekt kan worden.

Jij beweert alsof de discussie zinloos is en neemt een zwartwit standpunt aan, maar er is genoeg voer voor discussie er is nog altijd een flink grijs gebied.

En dan heb je nog de mensen die vinden dat definities van zelfstandig kunnen leven of het voelen van pijn voldoende zijn en trekken de grens nog eerder, soms tot het moment van bevruchting. Dit zijn inderdaad standpunten die je veel bij religieuzen vind maar ze komen zeker ook voor bij atheïsten.
Deze meningen dan maar compleet negeren heeft eigenlijk iets religieus, opdringerigs lijkt te komen uit morele superioriteit.





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-12-2016 15:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 december 2016 13:59 schreef Fusion het volgende:
Klopt. Kudos dat je dat weet!


http://topdocumentaryfilms.com/did-darwin-kill-god/

Ook gezien?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-12-2016 15:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 23 december 2016 14:20 schreef WMP het volgende:
Je ziet in dat dat ook voor jou geldt?
En voor mij ook, maar daar hebben al die mensen het dan bij het verkeerde eind.



[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-12-2016 15:04]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 15:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 december 2016 13:58 schreef Fusion het volgende:
Jammer dat je je eigen gebrek aan doordenken, waar ElitE met zijn vragen doorheen probeert te prikken, weer meent te moeten maskeren met relnichterij.

Even wat volkswijsheid voor je: het kan de meesten geen donder schelen of je christen, atheïst, blank, zwart, hetero, homo, man, vrouw of whatever bent, maar hoe je je gedraagt. En wat dat betreft is t niet zo gek dat een relatief groot aantal jou op dit forum maar een vervelend ventje vindt met je infantiele aanvallende geneuzel.

Fijne Kerst OWW


Een relatief groot aantal? Je bedoelt het groepje sneukneusjes uit jouw circle jerk groepje?

Heb je trouwens je kind inmiddels al geïndoctrineerd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 15:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 december 2016 15:02 schreef ElitE het volgende:
Jij doet een nogal zwart-witte uitspraak, waarbij je meningen van anderen maar in de prullenbak gooit. Geeft alleen maar aan dat je valide punten van anderen niet weet te herkennen.


Ik probeer je te lokken tot meer nuance aan te brengen na het doen van je boude stelling.

Het zijn toch juist die buitenstaanders die uiteindelijk leiden tot maatschappelijke en daarmee van invloed zijn op die wetgeving. De discussie over abortus gaat uiteindelijk over wanneer vanaf bevruchting je kunt spreken over een persoon dat het recht heeft niet vermoord te worden. De een vind de bevruchting die fase de ander tot vrij laat in de zwangerschap.

Een foetus (wat jij benoemde) is van 12 weken tot de geboorte dus ook voorbij de wettelijke grens tot een dag voor de geboorte.

In Nederland is de richtlijn tot 24 weken toegestaan. Hiervoor is gekozen met de achterliggende gedachte dat een kind wat zelfstandig kan leven zonder de moeder in principe niet geaborteerd mag worden. Maar in een gradueel proces als biologische ontwikkeling kun je maar zelden dit soort zwart-witte lijnen trekken. Er zijn namelijk al kinderen geboren met 21 weken die het overleefd hebben.

Je kan ook een andere richtlijn aanhouden en dat is het kunnen voelen van pijn. Dat komt rondom dezelfde tijd te liggen. Voor beide gevallen geldt: het zal per individu verschillen, het is voor wetenschap alsnog redelijk moeilijk om dit goed te kunnen vaststellen, hiervoor begrijpen we zowel zelfstandig leven als pijn nog niet voldoende. Daarnaast kunnen we door steeds betere technieken vroeg geboren kinderen steeds eerder buiten de baarmoeder kunnen laten leven. Of door middel van tijdige verdoving het kind vrijlaten van pijn zodat de grens om te aborteren opgerekt kan worden.

Jij beweert alsof de discussie zinloos is en neemt een zwartwit standpunt aan, maar er is genoeg voer voor discussie er is nog altijd een flink grijs gebied.

En dan heb je nog de mensen die vinden dat definities van zelfstandig kunnen leven of het voelen van pijn voldoende zijn en trekken de grens nog eerder, soms tot het moment van bevruchting. Dit zijn inderdaad standpunten die je veel bij religieuzen vind maar ze komen zeker ook voor bij atheïsten.
Deze meningen dan maar compleet negeren heeft eigenlijk iets religieus, opdringerigs lijkt te komen uit morele superioriteit.



Wat snap je nou niet aan mijn verhaal dat regulering prima is? Daar gaat het niet over. De stelling was dat andere mensen die keuze niet maken. Een vrouw maakt die keuze. Baas in eigen buik.

Je doet net of ik het niet eens zo zijn met je bovenstaande verhaal terwijl ik daar überhaupt niets over gezegd heb. Leer eens om te lezen wat iemand zegt ipv zelf maar te verzinnen wat je denkt dat iemand wel of niet vindt. Nogmaals; je bent niet Ralph of Jan toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 15:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 december 2016 13:58 schreef Fusion het volgende:
Kansloos


Kansloos inderdaad, die pro-lifers. Geen enkel sociaal voelend mens steunt de mening dat buitenstaanders mogen bepalen of een vrouw haar zwangerschap voortzet of niet.

Volstrekt kansloos kutvolk. Van dezelfde orde als anti-vaccinatie tuig en meer van dat soort psychopaten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 15:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 december 2016 14:20 schreef WMP het volgende:
Je ziet in dat dat ook voor jou geldt?
En voor mij ook, maar daar hebben al die mensen het dan bij het verkeerde eind.
Als ik de lijstjes opstel van mensen die hier aangegeven hebben OWW, jou of mijzelf een zeiksnor te vinden, kan ik niet anders dan conluderen dat in het lijstje voor mij alleen maar zeiksnorren zitten


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 15:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 december 2016 15:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Kansloos inderdaad, die pro-lifers. Geen enkel sociaal voelend mens steunt de mening dat buitenstaanders mogen bepalen of een vrouw haar zwangerschap voortzet of niet.

Volstrekt kansloos kutvolk. Van dezelfde orde als anti-vaccinatie tuig en meer van dat soort psychopaten.
Kansloos hoe zwart-wit jij zelf denkt, en dan van ElitE vindt dat hij zwart-wit denkt. Ga vooral niet in op mijn voorbeelden maar braak je gebruikelijke onzin lekker uit. Niemand behalve jij heeft het over pro-lifers.

Doei.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 15:25 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 december 2016 15:03 schreef ElitE het volgende:
http://topdocumentaryfilms.com/did-darwin-kill-god/

Ook gezien?
Nope. Klink interessant maar mijn vrije tijd en energie is dermate gereduceerd dat ik nergens meer aan toekom

EDIT: overigens zijn er al vrij oude geschriften (4e of 5e eeuw uit mijn hoofd) van kerkvaders die filosoferen over wat wel en wat niet letterlijk te nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 23-12-2016 15:26]


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 15:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 december 2016 15:24 schreef Fusion het volgende:
Kansloos hoe zwart-wit jij zelf denkt, en dan van ElitE vindt dat hij zwart-wit denkt. Ga vooral niet in op mijn voorbeelden maar braak je gebruikelijke onzin lekker uit. Niemand behalve jij heeft het over pro-lifers.

Doei.


Elite denkt zwart/wit ja omdat hij er klaarblijkelijk vanuit gaat dat iemand die vindt dat een vrouw de enige is die bepaald wat er in haar buik gebeurd ook maar automatisch denkt dat er dan helemaal geen regulering zou mogen zijn. Volstrekte onzin.

En wat zijn je voorbeelden? Dat schoonouders een zegje hebben? Flikker toch op man! Zie je het voor je? Een vrouw is zwanger en wil dat niet en haar fucking schoonmoeder gaat daar wat van zeggen? In wat voor debiele wereld leef je als je dat normaal vindt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-12-2016 15:34 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 december 2016 13:58 schreef Fusion het volgende:
Jammer dat je je eigen gebrek aan doordenken, waar ElitE met zijn vragen doorheen probeert te prikken, weer meent te moeten maskeren met relnichterij.

Even wat volkswijsheid voor je: het kan de meesten geen donder schelen of je christen, atheïst, blank, zwart, hetero, homo, man, vrouw of whatever bent, maar hoe je je gedraagt. En wat dat betreft is t niet zo gek dat een relatief groot aantal jou op dit forum maar een vervelend ventje vindt met je infantiele aanvallende geneuzel.

Fijne Kerst OWW




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-12-2016 15:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 december 2016 15:02 schreef ElitE het volgende:
Jij doet een nogal zwart-witte uitspraak, waarbij je meningen van anderen maar in de prullenbak gooit. Geeft alleen maar aan dat je valide punten van anderen niet weet te herkennen.


Ik probeer je te lokken tot meer nuance aan te brengen na het doen van je boude stelling.

Het zijn toch juist die buitenstaanders die uiteindelijk leiden tot maatschappelijke en daarmee van invloed zijn op die wetgeving. De discussie over abortus gaat uiteindelijk over wanneer vanaf bevruchting je kunt spreken over een persoon dat het recht heeft niet vermoord te worden. De een vind de bevruchting die fase de ander tot vrij laat in de zwangerschap.

Een foetus (wat jij benoemde) is van 12 weken tot de geboorte dus ook voorbij de wettelijke grens tot een dag voor de geboorte.

In Nederland is de richtlijn tot 24 weken toegestaan. Hiervoor is gekozen met de achterliggende gedachte dat een kind wat zelfstandig kan leven zonder de moeder in principe niet geaborteerd mag worden. Maar in een gradueel proces als biologische ontwikkeling kun je maar zelden dit soort zwart-witte lijnen trekken. Er zijn namelijk al kinderen geboren met 21 weken die het overleefd hebben.

Je kan ook een andere richtlijn aanhouden en dat is het kunnen voelen van pijn. Dat komt rondom dezelfde tijd te liggen. Voor beide gevallen geldt: het zal per individu verschillen, het is voor wetenschap alsnog redelijk moeilijk om dit goed te kunnen vaststellen, hiervoor begrijpen we zowel zelfstandig leven als pijn nog niet voldoende. Daarnaast kunnen we door steeds betere technieken vroeg geboren kinderen steeds eerder buiten de baarmoeder kunnen laten leven. Of door middel van tijdige verdoving het kind vrijlaten van pijn zodat de grens om te aborteren opgerekt kan worden.

Jij beweert alsof de discussie zinloos is en neemt een zwartwit standpunt aan, maar er is genoeg voer voor discussie er is nog altijd een flink grijs gebied.

En dan heb je nog de mensen die vinden dat definities van zelfstandig kunnen leven of het voelen van pijn voldoende zijn en trekken de grens nog eerder, soms tot het moment van bevruchting. Dit zijn inderdaad standpunten die je veel bij religieuzen vind maar ze komen zeker ook voor bij atheïsten.
Deze meningen dan maar compleet negeren heeft eigenlijk iets religieus, opdringerigs lijkt te komen uit morele superioriteit.






D'r zal daar boven in het land vast wel een moeder zijn die als ze vooraf had geweten wat voor stuk onbenul ze op deze aardkloot heeft gezet met terugwerkende kracht nog aan abortus zou overwegen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-12-2016 15:53 by nark Profiel van nark

quote:
Op 23 december 2016 15:46 schreef Natural Disaster het volgende:
D'r zal daar boven in het land vast wel een moeder zijn die als ze vooraf had geweten wat voor stuk onbenul ze op deze aardkloot heeft gezet met terugwerkende kracht nog aan abortus zou overwegen.




Huh, waar ken jij mijn moedervan dan?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-12-2016 15:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 december 2016 15:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat snap je nou niet aan mijn verhaal dat regulering prima is? Daar gaat het niet over. De stelling was dat andere mensen die keuze niet maken. Een vrouw maakt die keuze. Baas in eigen buik.

Je doet net of ik het niet eens zo zijn met je bovenstaande verhaal terwijl ik daar überhaupt niets over gezegd heb. Leer eens om te lezen wat iemand zegt ipv zelf maar te verzinnen wat je denkt dat iemand wel of niet vindt. Nogmaals; je bent niet Ralph of Jan toch?


De discussie gaat uberhaupt toch over regelgeving. Een katholiek vind dat abortus sowieso niet toegestaan moet worden. De huidige wet zegt dat de vrouw zelf mag beslissen. Ja ik vind dat een mooie oplossing want de katholiek kan het laten en de 18 jarige met haar eerste effectieve vriendje kan wel kiezen.

Een katholiek vind bij de eerste 2 uur al moord. En moord is iets waar de grote meerderheid van vindt dat daar over bemoeit mag worden en regels door andere opgelegt mogen worden ongeacht hun eigen religieuze wereldbeeld. Jij vindt ook dat bepaalde vrijheden verboden dienen te worden ondanks dat mensen een eigen levensbeschouwing erop na houden. Een isis aanhanger mag van jou zn vrouw niet stenigen. Een katholiek vind dat jij je foetus niet mag verwijderen.

Jij hebt altijd moeite met religieuzen die hun wil aan anderen opleggen maar zelf ben je blind voor het gegeven dat jouw atheisme ergens ook maar een standpunt is.

Als jij durft nuance te maken, en jezelf verder probeert uit te leggen dan krijg je dat soort dingen niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-12-2016 16:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik bestrijdt de notie dat die katholiek ook maar iets met mijn foetus te maken heeft. Het is prima dat 'ie dat vindt maar dan mag 'ie van mij lekker een andere samenleving zoeken en optyfen uit de mijne.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-12-2016 17:46 by nark Profiel van nark

quote:
Op 23 december 2016 16:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik bestrijdt de notie dat die katholiek ook maar iets met mijn foetus te maken heeft. Het is prima dat 'ie dat vindt maar dan mag 'ie van mij lekker een andere samenleving zoeken en optyfen uit de mijne.




Je klinkt bijna als een soort van Geert Wilders man.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 23-12-2016 17:48 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Met z'n foetus.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 23-12-2016 17:50 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

quote:
Op 23 december 2016 16:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik bestrijdt




[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 17:51 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



(Vaak lachen mensen niet letterlijk als ze een dergelijke smiley intikken, maar ik nu even wel)


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2016 17:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Die van ex-filosofen dan


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen