IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Rome bedekt naakte beelden voor bezoek Iraanse president Rouhani." Niet omdat hij dat zo erg vindt hoor, het is vooral om zijn 9-jarige bruid niet te choqueren. (Nieuwstopic, nu ook kritisch) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2016 22:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oh wat speel jij mooi t vrome mannetje terwijl jij (bijna) altijd aan t zuigen bent. Maar mooi de ironie te zien.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-02-2016 22:16 by WMP Profiel van WMP

Niks vroom, ik doe mij niets beter voor dan de irritante klootzak die ik ben. Jij wel.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-02-2016 22:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ah, een dubbelaccount.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2016 22:21 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Nee hoor, ook al denk je dat graag. Maar er was weinig voor nodig om die beerput van je open te trekken he? Schijnheilige kleuter.

EDIT: niet aan NatuurRamp dus





[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 14-02-2016 22:21]


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-02-2016 22:24 by WMP Profiel van WMP

Probeer maar weer over je eigen immense hypocrisie (en je bewust verspreidde leugens) heen te lullen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-02-2016 22:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Heren... Heren.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2016 22:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je valt in herhaling WMP. Ik doe helemaal niet vroom, en t als de azijnpissende kleuter die je bent overal roepen don't make it so.

En nu weer een scherpe reply van jou. Enzovoorts. Doei.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-02-2016 22:28 by WMP Profiel van WMP

Maar ga nu eens in op de data die ik postte dat in directe tegenspraak is wat jij beweert, en waarbij ik de originele bron gebruik. Waarom verspreid jij bewust leugens?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 14-02-2016 22:28]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2016 8:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Jullie (Fusion/WMP) hebben het over wat anders, maar ga gerust zo door, hoor


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2016 8:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 februari 2016 16:14 schreef Hypnos het volgende:
ik vraag je toch niet om dat ten opzichte van iets te bekijken? Waarom doe je dat? Iets wat je op school geleerd hebt of gewoon een neiging?

Jij zegt dat iets 'te veel' is. Ik breidt dat vergelijk slechts uit om te laten zien dat het niet zoveel is.
quote:
jaa, maar daar heeft niemand de ballen voor behalve Poetin.

Onzin. Als Rusland niet had dwars gezeten was er nu al een stuk meer gebeurd om de boel daar op te ruimen.
quote:

Mijn alternatief is imo uiteindelijk goedkoper, zeker op lange termijn. Ik denk maar het sociale vangnet voor generaties lang omwille van een gebrekkige investering die niet zal gebeuren (scholing, opvang, huisvesting, opleiding, ...)

mar kijk, we zullen altijd schoonmaakploegen en handarbeiders nodig hebben, I guess

Maar waarom dan niet het alternatief van wél goed investeren in de mensen die we binnenlaten?


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2016 9:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 februari 2016 8:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jij zegt dat iets 'te veel' is. Ik breidt dat vergelijk slechts uit om te laten zien dat het niet zoveel is.




Ik vind dat vernauwen, enkel ten opzichte van 1 ander cijfer.
quote:

Onzin. Als Rusland niet had dwars gezeten was er nu al een stuk meer gebeurd om de boel daar op te ruimen.



wat dan?

het is waar dat Rusland blokkeerde, maar dat neemt niet weg dat er geen ballen waren om in te grijpen bij de rest van de wereld. En nu Rusland niet blokkeert, bombardeert het in Syrië zelf.

quote:


Maar waarom dan niet het alternatief van wél goed investeren in de mensen die we binnenlaten?



kost te veel om het goed te doen, terwijl er al zo lang bespaard wordt op sociale voorzieningen voor de "eigen bevolking". Leg maar eens uit aan Johnny en Marina waarom het nu plots wel correct zou moeten verlopen.


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-02-2016 9:43 by nark Profiel van nark

quote:





kost te veel om het goed te doen, terwijl er al zo lang bespaard wordt op sociale voorzieningen voor de "eigen bevolking". Leg maar eens uit aan Johnny en Marina waarom het nu plots wel correct zou moeten verlopen.




Hier in Holland heten ze Henk en Ingrid Hypnos......



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2016 10:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-02-2016 10:24 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

En zijn 'Flikken' bij jullie 'Wouten', of heb ik dat helemaal mis?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-02-2016 10:30 by nark Profiel van nark

quote:
Op 15 februari 2016 10:24 schreef PandroidJack het volgende:
En zijn 'Flikken' bij jullie 'Wouten', of heb ik dat helemaal mis?


In sommige delen van het land wel ja...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2016 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 februari 2016 9:36 schreef Hypnos het volgende:
Ik vind dat vernauwen, enkel ten opzichte van 1 ander cijfer.

Oh, logisch, de discussie verbreden = vernauwen. Ja, maar dan nee. Daarbij verwees ik, zonder getallen, ook naar andere zaken
quote:
wat dan?

Een VN-ingreep.
quote:
het is waar dat Rusland blokkeerde, maar dat neemt niet weg dat er geen ballen waren om in te grijpen bij de rest van de wereld. En nu Rusland niet blokkeert, bombardeert het in Syrië zelf.

Ja, vorig jaar kwamen ze eindelijk een keer meedoen zonder echt mee te doen terwijl de rest al een jaar bezig was. Dat er nu alle partijen los van elkaar opereren is niet al te best. Dat had beter gekund als Rusland (en China) niet eerst de boel getraineerd had. Uiteraard ook niet perfect, maar dan was het qua ingreep minder een wanboel dan nu.
quote:
kost te veel om het goed te doen

Zou kunnen, ja. Denk zelf dat het meevalt ten opzichte van de alternatieven.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-02-2016 10:45]


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2016 13:21 by Mark Profiel van Mark

Oeh, Brexit wint terrein. Het zal me benieuwen. Na het Schotland referendum en de meeste recente verkiezingsuitslag verbaast niks me meer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2016 14:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 januari 2016 13:27 schreef Hypnos het volgende:
http://nos.nl/artikel/2078992-politie-weet-het-aanranders-keulen-waren-criminele-asielzoekers.html


Het is "maar" het NOS natuurlijk, totaal niet objectief en zo, ongenuanceerd.




Blijkbaar.

http://www.demorgen.be/buitenland/gros-verdachten-massa-aanranding-keulen-geen-vluchtelingen-b1bd08a8/

Heerlijk, de 'objectieve' media.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-02-2016 14:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-02-2016 14:05 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 15 februari 2016 13:21 schreef Mark het volgende:
Oeh, Brexit wint terrein. Het zal me benieuwen. Na het Schotland referendum en de meeste recente verkiezingsuitslag verbaast niks me meer.
Ben jij voor een Brexit?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-02-2016 14:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

In de ogen van het plebs wordt journalistiek vaak gelijk gesteld met daadwerkelijk objectief wetenschappelijk onderzoek.

Je kunt mensen echt alles wijsmaken.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2016 14:16 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 februari 2016 14:05 schreef bokkie666 het volgende:
Ben jij voor een Brexit?


Nee, maar ik mag niet stemmen want ik heb (nog) geen Engels staatsburgerschap.

Ik moet echter wel zeggen dat, ondanks dat de 'exit' campagne tot dusverre een rammelende gammelbak is met als enige 'prominente' chauffeur de UKIP voorman Nigla Farrage (de Engelse Wilders, maar dan met meer alcohol) en met Boris Johnsson die duidelijk uit de EU wilt maaar dit nog niet mag zeggen van de Tories, het me erg teleurstelt dat de 'remain' campaigne zich volledig lijkt te focussen op angstzaaierij.

Er is een totaal gebrek in de discussie aan aansprekende voorbeelden waarom de EU juist wel goed voor GB is, en dat zet je wel aan het denken. De insteek voor de remain groep is, dat het erger is om er niet in te zitten dan wel. Het minst van twee kwaden, zeg maar. Die manier van campagne voeren heeft GB bijna Schotland gekost. Britten houden niet van angstzaaierij als belangrijkste argument.

Moet zeggen dat mijn remain gevoel vooral op persoonlijk vlak is, omdat ik geen zin heb in allerlei gedoe zoals verblijfsvergunningen of EU visa en zo. Maar objectief beschouwd is de EU natuurlijk wel zo lek als een mandje en moet er echt wat veranderen. Alleen denk ik nog steeds dat veranderen beter kan van binnenuit dan van buitenaf.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-02-2016 14:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 februari 2016 14:08 schreef Onweerwolf het volgende:
In de ogen van het plebs wordt journalistiek vaak gelijk gesteld met daadwerkelijk objectief wetenschappelijk onderzoek.



Het zorgelijke is de mate waarin alle dagbladen etc elkaar vaak zo klakkeloos napraten en citeren. De originele bron raakt dikwijls volledig ondergesneeuwd en het resultaat is een zoveelste hetze tegen de migrantenstroom die op niks gebaseerd blijkt te zijn. Hitler snapte dit fenomeen ook; die kwam ermee in de Rijksdag.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-02-2016 14:18]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-02-2016 14:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 februari 2016 14:18 schreef Mark het volgende:
Het zorgelijke is de mate waarin alle dagbladen etc elkaar vaak zo klakkeloos napraten en citeren. De originele bron raakt dikwijls volledig ondergesneeuwd en het resultaat is een zoveelste hetze tegen de migrantenstroom die op niks gebaseerd blijkt te zijn. Hitler snapte dit fenomeen ook; die kwam ermee in de Rijksdag.


Precies. En je ziet het aan ons aller Hypnos. Niet een geboren rastokkie maar hij laat zich wel volledig inpakken door wat hij leest.

Beste les die ik ooit heb gekregen op school: wees altijd sceptisch.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2016 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 februari 2016 14:01 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar.

http://www.demorgen.be/buitenland/gros-verdachten-massa-aanranding-keulen-geen-vluchtelingen-b1bd08a8/

Heerlijk, de 'objectieve' media.


jip, ik geloof niks meer

indien juist, dan is het natuurlijk veel beter dat het geïntegreerde migranten waren ipv vluchtelingen

S


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2016 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

of moet ik nu wachten op een bericht dat de vrouwen verkracht zijn door zwarte pieten - naar analogie met de Reichstag

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-02-2016 15:20]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen