IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Rome bedekt naakte beelden voor bezoek Iraanse president Rouhani." Niet omdat hij dat zo erg vindt hoor, het is vooral om zijn 9-jarige bruid niet te choqueren. (Nieuwstopic, nu ook kritisch) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2016 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 februari 2016 12:53 schreef Fusion het volgende:
Ik was t verbazingwekkend genoeg af en toe met je eens tot nu toe. Maar nu stopt dat, en nee dat heeft niets met je nare opmerking over Jezus te maken... Je wilt gewoon niets afstaan aan iemand die t hard nodig hebt. Je wilt geen rijkdommen verdelen?



Ik? niemand wil dat!

er zijn studies genoeg die aantonen dat iedereen een normaal bestaan zonder honger en dorst kan hebben op deze planeet als we allemaal de helft van ons inkomen zouden afstaan.

Waarom doen we dat niet denk je? Omdat we het niet kunnen? Bull toch, ga gewoon naar je bank en geef het weg.

Ken jij iemand die dat deed?

Jezus deed het nog meer. Moesten we allemaal zo zijn dan waren er geen problemen meer, toch?


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2016 15:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ja ik ken mensen die dat doen. Ken mensen die 5% tot 10% tot letterlijk bijna alles wat ze hebben incl hun huis weggeven. Projecteer ajb niet je egoïstische visie op de rest van de wereld, je spreekt echt niet voor iedereen.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-02-2016 17:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Maar die mensen die jij kent en dat doen inclusief mensen die jij niet kent en dat doen zullen echt een serieuze minderheid zijn.


Even de kromheid benadrukken:

http://nos.nl/artikel/2081079-62-rijksten-bezitten-evenveel-als-armste-helft-wereldbevolking.html



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-02-2016 18:22 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Ik ken helemaal niemand die zoiets doet. Ligt misschien aan de mensen die ik ken.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 09-02-2016 18:22]


VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-02-2016 18:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2016 18:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 februari 2016 17:55 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar die mensen die jij kent en dat doen inclusief mensen die jij niet kent en dat doen zullen echt een serieuze minderheid zijn.


Even de kromheid benadrukken:

http://nos.nl/artikel/2081079-62-rijksten-bezitten-evenveel-als-armste-helft-wereldbevolking.html


Tsja en zo zijn er miljardairs die 99% van hun bezittingen weggeven. Er is geen data beschikbaar over hoeveel mensen hoeveel weggeven aan minderbedeelden. Jouw link heeft daar ook niets mee te maken. Maar goed, het moge duidelijk zijn dat Hyp's zwartgallige en pseudo-filosofische mijmeringen niet voor iedereen gelden. En dat was mijn punt.


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2016 19:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 februari 2016 13:06 schreef Hypnos het volgende:
Ik? niemand wil dat!

er zijn studies genoeg die aantonen dat iedereen een normaal bestaan zonder honger en dorst kan hebben op deze planeet als we allemaal de helft van ons inkomen zouden afstaan.

Waarom doen we dat niet denk je? Omdat we het niet kunnen? Bull toch, ga gewoon naar je bank en geef het weg.

Ken jij iemand die dat deed?

Jezus deed het nog meer. Moesten we allemaal zo zijn dan waren er geen problemen meer, toch?
0.7%


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2016 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 februari 2016 19:34 schreef ElitE het volgende:
0.7%


ik heb het alleen over doorsnee inkomensmensen, geen multimiljardairs [hap]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2016 20:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 februari 2016 15:17 schreef Fusion het volgende:
Ja ik ken mensen die dat doen. Ken mensen die 5% tot 10% tot letterlijk bijna alles wat ze hebben incl hun huis weggeven. Projecteer ajb niet je egoïstische visie op de rest van de wereld, je spreekt echt niet voor iedereen.


echt waar, je kent zo'n mensen?

hebben die hun eigen sitcom al?


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2016 21:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Reageer je altijd zo kinderachtig als je je ongelijk geserveerd krijgt?


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2016 23:44 by XXL Profiel van XXL

Wordt er bij de verdeling van geld nog verschil gemaakt tussen mensen die in het leven gewoon pech hebben en mensen die te lui zijn om te werken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-02-2016 23:47 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 9 februari 2016 21:32 schreef Fusion het volgende:
Reageer je altijd zo kinderachtig als je je ongelijk geserveerd krijgt?


Ongelijk? Omdat jij met wat weinigzeggend anekdotisch bewijs aan komt zetten?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-02-2016 10:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ongelijk, omdat slechts één anekdote al weerlegt dat de gehele mensheid in elkaar zit zoals Hyp zegt dat ze zit, slimpie.


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2016 11:40 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 februari 2016 10:32 schreef Fusion het volgende:
Ongelijk, omdat slechts één anekdote al weerlegt dat de gehele mensheid in elkaar zit zoals Hyp zegt dat ze zit, slimpie.


Volgens mij snap je het concept 'anekdote' en 'anekdotisch bewijs' niet helemaal...

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2016 11:40]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-02-2016 11:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je bent niet de enige die academisch onderwijs hebt genoten hoor... Ik snap heel goed wat dat betekent. Echter hebben we t hier niet over t bewijzen van een stelling via de empirische methode wel? Als Hypnos met ononderbouwde uitspraken mag komen, volstaat t ruimschoots met een aantal anekdotes uit mijn omgeving te komen...

Sjongejonge, dacht even dat we op ZM zaten ipv t wanna be nerd forum


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2016 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een aantal anekdotes uit mijn omgeving < de maatschappij


Het spijt me, maar ik ken zowaar niemand die dat doet.

0,7% , ja, zo ken ik er enkelen.
5 - 10% van hun inkomen --> enkele mensen die Fusion kent, maar ik ken niemand, of het moet zijn dat je de kinderen meetelt.

1/3 tot 1/2 van alles wat ze hebben? --> al helamaal niemand, of jawel, Zückerberg of zo. En Jezus, die deed het nog beter.


Empirisch? kan best. Zal wel, ik kan het in ieder geval niet ontkennen. Telt dat ook voor iets?






signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2016 13:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 februari 2016 12:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Nogal een zwaktebod dit, Bart.

"We gaan maar geen problemen meer oplossen omdat we ze niet allemaal kunnen oplossen."


nou, links stemmen lijkt me ook een zwaktebod.

Brrr, die Wilders is tegen vluchtelingen, en hij is vies, dus wij moeten er ten allen koste voor zijn. Ook al kost het meer dan we we er voor kunnen/willen uittrekken.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2016 8:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-02-2016 9:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 februari 2016 13:50 schreef Hypnos het volgende:
nou, links stemmen lijkt me ook een zwaktebod.

Brrr, die Wilders is tegen vluchtelingen, en hij is vies, dus wij moeten er ten allen koste voor zijn. Ook al kost het meer dan we we er voor kunnen/willen uittrekken.


Laten mensen hun stemgedrag nu echt alleen maar afhangen van "vluchtelingen/buitenlanders"? Toch bizar, het merendeel van de mensen die hierom nu rechts (Wilders) stemt zou ik aanraden om ook eens na te denken over de sociale voorzieningen, milieu/natuur etc. Maar goed, dat is natuurlijk niet van belang. we moeten de "horden parasieten" tegen houden...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2016 10:28 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 februari 2016 13:50 schreef Hypnos het volgende:
nou, links stemmen lijkt me ook een zwaktebod.

Brrr, die Wilders is tegen vluchtelingen, en hij is vies, dus wij moeten er ten allen koste voor zijn. Ook al kost het meer dan we we er voor kunnen/willen uittrekken.


De vijand van mijn vijand is mijn vriend en zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2016 10:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ja leuk, polarisering.


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-02-2016 11:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 februari 2016 13:50 schreef Hypnos het volgende:
nou, links stemmen lijkt me ook een zwaktebod.

Brrr, die Wilders is tegen vluchtelingen, en hij is vies, dus wij moeten er ten allen koste voor zijn. Ook al kost het meer dan we we er voor kunnen/willen uittrekken.


Qua kosten is het hele vluchtelingen gebeuren eigenlijk een non-issue, er zijn veel grotere financiële belangen te behartigen, en juist daar is jouw vrind Wilders niet erg bekwaam in. Schreeuwen en schoppen kan hij verdienstelijk, maar echte, inhoudelijke zaken aanpakken is niet zijn ding.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2016 11:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik zou het zo niet durven zeggen. Dat ganse gedoe kost nu al bakken vol geld, de sociale zekerheid staat enorm onder druk daardoor. En meer: het is bijlange niet genoeg om een goede integratie te faciliteren.

Wilders heeft gewoon geen zin in vluchtelingen, hem gaat het pas in tweede instantie over de kosten. Zijn financiële plaatjes laten ook altijd op zich wachten.


Verder is hij mijn vriend niet hoor, alleen een luis van een andere familie dan ikzelf in de pels van de weldenkende sociaal wenselijke wannabe verlichte goegemeente.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-02-2016 11:51]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2016 11:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 februari 2016 11:50 schreef Hypnos het volgende:
Ik zou het zo niet durven zeggen. Dat ganse gedoe kost nu al bakken vol geld

Hoeveel?
quote:
de sociale zekerheid staat enorm onder druk daardoor.

Hoeveel gaat er om in sociale zekerheid? Hoeveel gaat er om in andere posten? Kan je daaruit concluderen dat "geld wat naar asielzoekers gaat" de sociale zekerheid drukt?
quote:
En meer: het is bijlange niet genoeg om een goede integratie te faciliteren.

Hoeveel zou je daarvoor nodig hebben?
quote:
Wilders heeft gewoon geen zin in vluchtelingen, hem gaat het pas in tweede instantie over de kosten. Zijn financiële plaatjes laten ook altijd op zich wachten.

Verder is hij mijn vriend niet hoor, alleen een luis van een andere familie dan ikzelf in de pels van de weldenkende sociaal wenselijke wannabe verlichte goegemeente.

Luis in de pels vind ik wat positief; jullie zijn allebei roeptoeters die vanuit min of meer terecht onvrede allerlei ongefundeerde onzin uitkramen.

edit, toevoeging: wat voor kosten zijn er gemoeid bij het 100% voorkomen van vluchtelingenstromen? Weegt dat op tegen het opvangen van vluchtelingen?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-02-2016 11:59]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2016 12:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 februari 2016 11:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hoeveel?

Hoeveel gaat er om in sociale zekerheid? Hoeveel gaat er om in andere posten? Kan je daaruit concluderen dat "geld wat naar asielzoekers gaat" de sociale zekerheid drukt?

Hoeveel zou je daarvoor nodig hebben?

Luis in de pels vind ik wat positief; jullie zijn allebei roeptoeters die vanuit min of meer terecht onvrede allerlei ongefundeerde onzin uitkramen.

edit, toevoeging: wat voor kosten zijn er gemoeid bij het 100% voorkomen van vluchtelingenstromen? Weegt dat op tegen het opvangen van vluchtelingen?


http://www.hildecrevits.be/nl/factuur-vluchtelingenstroom-stijgt-tot-boven-500-miljoen-euro

-> status in september was dat

hoeveel? Meer in ieder geval. Mening: meer begeleiding, meer taalcursussen, meer opleidingen, meer investeringen, meer woningen, ...


Iets uitkramen is sowieso gefundeerd als er onvrede achter zit. Onvrede als fundament.
zo lang je geen feiten verdraait dan.


Ik ben niet tegen het opvangen van vluchtelingen an sich, ook niet tegen migratie. Als het in een programmavorm gebeurd.
nu is het lukraak met te weinig structuur en visie.
Komt wel goed ...

maar dat kost te veel
dus... tegenhouden aan de grenzen,
zo dicht mogelijk bij land van herkomst.
geld naar Turkije of Griekenland (liefst Griekenland).

En nog beter: IS verjagen uit Midden-Oosten, de boel herverdelen tussen Assad, Koerden, Soeni, Shii, ...
weg met die koloniale grenzen



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen