IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wie zijn jullie beste schrijvers? Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-04-2004 18:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dean Koontz wil ik ook even noemen


..."Hate can only create more hate"...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2004 18:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 20:59 schreef zillah-morte het volgende:
Ik vind Poppy z. Brite een goeie schrijver, van o.a. Lost souls (verloren zielen)

En als dichster Sylvia Plath
Heb je ook nog boeken die je zelf hebt aangeschaft, dus niet "in bruikleen"?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 25-04-2004 19:10 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

China Miéville
Weis & Hickman
En voor de rest lees ik nog wel eens wat losse fantasy/sf boekjes


Ad Astra...


poisongirl
Usericon van poisongirl
Posted 26-04-2004 10:43 by poisongirl Wijzig reactieProfiel van poisongirlQuote dit bericht

Anne Rice


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-04-2004 10:46 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wat zijn jullie beste schrijvers? Heb ik schrijvers in dienst dan?


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 26-04-2004 11:02 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 21:20 schreef Saelwen het volgende:
Mulisch (heb slechts de Ontdekking van de Hemel en de Elementen gelezen , maar die waren al briljant. Ga zeer zeker wel meer lezen)


Dan heb je zijn 2 beste boeken al gelezen
Ik kan je in dat geval Het Mirakel ook nog zeker aanraden. Een beetje in dezelfde stijl geschreven.

quote:
Auel (Het eerste deel van De Aardkinderen [nmlk De Stam van de Holebeer] was erg goed. Maar zeker vanaf het 4e vind ik de rest van de serie eigenlijk best wel bagger)


Na het lezen van De Stam van de Holebeer had ik al geen zin meer om de rest van de serie te lezen...beetje langdradig geschreven vind ik.

quote:
Wat ik echt vaag vond was dat stuk dat Socrates het had over dat tegenovergestelde dingen uit elkaar voort komen. Iets wat mooier is, moet eerst lelijker zijn geweest; iets wat sneller is, moet eerst langzamer zijn geweest. Tot dan toe ist logisch. Maar dan komtie met "iets wat dood is moet dus eerst levend zijn geweest" (om t maar ff bot samen te vatten). NEE! Iets wat levendER is, moet eerst dodER zijn geweest! DAT klopt wel. Maar als ie dan zn punt duidelijk wil maken, valt zn overtreffende trap weg! Ja, stik! Nou wil ik niet zeggen dat ik slimmer ben dan Socrates ofzo, maar ben ik nou gek of.. ? Kan iemand er mij van overtuigen dat ik ongelijk heb? Ofzow?


Je kunt niet levender zijn. Je leeft of je leeft niet. Misschien zou dat het kunnen verklaren?


Waag eens een dansje!


Iria
Usericon van Iria
Posted 27-04-2004 13:55 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

Ik ben fantasy-freak :D
Favo schrijvers zijn dan ook zeker weten
Raymond Feist en David Eddings.
Verder vind ik historische romans ook supergaaf, zoals Nevelen van Avalon en dat soort shit....


Horns raised and filled...!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 27-04-2004 14:14 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Lees nu zelf een boek over Rudolf Hess en alle geheimzinnigheid om zijn persoon (Spandau, karakter)..zeer interessant leesvoer voor mensen die geinteresseerd in WW II zijn


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 27-04-2004 20:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Virginia Woolf natuurlijk

Sarah Waters ook wel, laatst al haar boeken in 1 ruk uitgelezen

Oscar Wilde

....


true disco chick


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-04-2004 21:14 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Paul van Loon, "jeugdsentiment" en ik vind zijn boeken nog steeds geweldig! Griezelverhalen rules


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Mnementh
Usericon van Mnementh
Posted 30-04-2004 13:59 by Mnementh Wijzig reactieProfiel van MnementhQuote dit bericht

jrr tolkien en mervyn peake zijn namen waarvoor ik de moeite doe om ze te onthouden

ik lees trouwens veel te weinig de laatste tijd


Modru
Usericon van Modru
Posted 30-04-2004 15:24 by Modru Wijzig reactieProfiel van ModruQuote dit bericht

J.R.R. Tolkien
Terry Goodkind
Ann McAffry
Margret Weis en Tracy Hickman
Robert Jordan
Raymond E. Feist
Dennis L. McKiernan

In´t algemeen fantasy dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Modru op 30-04-2004 15:28]


And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael]


Mnementh
Usericon van Mnementh
Posted 30-04-2004 15:30 by Mnementh Wijzig reactieProfiel van MnementhQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 15:24 schreef Modru het volgende:

Ann McAffry


ah, die was ik vergeten, dit is toch de schrijfster van de drakenrijders van Pern-reeks?


Modru
Usericon van Modru
Posted 30-04-2004 15:32 by Modru Wijzig reactieProfiel van ModruQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 15:30 schreef Mnementh het volgende:
ah, die was ik vergeten, dit is toch de schrijfster van de drakenrijders van Pern-reeks?


Klopt. fantastische reeks trouwens.

Uwe nick komt er zelfs van geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Modru op 30-04-2004 15:36]


And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael]


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-04-2004 15:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Heb mezelf altijd erg goed kunnen vermaken met meneer Willy Vandersteen.......


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-04-2004 15:46 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 30 april 2004 15:45 schreef nekro het volgende:
Heb mezelf altijd erg goed kunnen vermaken met meneer Willy Vandersteen.......
suske en wiske

heb alle oudere nog ergens boven liggen, stuk of 150


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Mnementh
Usericon van Mnementh
Posted 30-04-2004 15:47 by Mnementh Wijzig reactieProfiel van MnementhQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 15:32 schreef Modru het volgende:
Uwe nick komt er zelfs van geloof ik.

klopt ja


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-04-2004 16:15 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 15:46 schreef HgarrothwulfF het volgende:
suske en wiske

heb alle oudere nog ergens boven liggen, stuk of 150
Vond vroeger de Rode Ridder ook altijd erg goed. Heb bijna alle delen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-04-2004 16:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wist niet dat er nog zoveel mensen waren die het leuk vinden om verhaaltjes te lezen. Het kan me echt niet lang boeien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2004 21:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Patrick Süskind! Die man gebruikt zeker delen van het brein waar normale mensen niet bij kunnen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Wildhoney
Usericon van Wildhoney
Posted 03-05-2004 16:10 by Wildhoney Wijzig reactieProfiel van WildhoneyQuote dit berichthttp://www.zenial.nl/syrinxxx

Poezie:
- Charles Baudelaire
- Christina Rossetti
- Sylvia Plath
- Sappho
- Louise Labe
- Emily Dickinson
- Robbert Herrick

Fictie:
- Anais Nin
- Pierre Louis
- Vladimir Nabokov
- Kathy Acker
- Edgar Allan Poe
- Bret Easton Ellis


I found the garden of glass shattered, and in the middle, the broken shards of my gorgeous glass rose


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-05-2004 16:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 april 2004 18:35 schreef Greycloak het volgende:
Heb je ook nog boeken die je zelf hebt aangeschaft, dus niet "in bruikleen"?




Wat heb jij hier mee te maken?
Ik weet het nu wel. Zoals ik al zei, ik ben niet de enige die contact op zou kunnen nemen. Dat moet van beide kanten komen.
Als er uberhaupt contact was, had ze hem allang terug. Maar dit staat natuurlijk buiten jou..........


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-05-2004 16:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 16:14 schreef zillah-morte het volgende:
Wat heb jij hier mee te maken?
Ik weet het nu wel. Zoals ik al zei, ik ben niet de enige die contact op zou kunnen nemen. Dat moet van beide kanten komen.
Als er uberhaupt contact was, had ze hem allang terug. Maar dit staat natuurlijk buiten jou..........
Check de datum, snoesje.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-05-2004 16:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 mei 2004 16:17 schreef Greycloak het volgende:
Check de datum, snoesje.






On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 03-05-2004 18:21 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 3 mei 2004 16:14 schreef zillah-morte het volgende:
Wat heb jij hier mee te maken?
Ik weet het nu wel. Zoals ik al zei, ik ben niet de enige die contact op zou kunnen nemen. Dat moet van beide kanten komen.
Als er uberhaupt contact was, had ze hem allang terug. Maar dit staat natuurlijk buiten jou..........


Hmmm volgens mij weet jij waar zij woont. Andersom dan???


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen