IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-05-2016 12:03 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Maar eens een topic voor aanmaken, gezien het niet meer veraf is.

Wordt er hier eigenlijk op een pronostiek gespeeld? Op deathmetal.be deden we in het verleden met elk groot toernooi een basic pronostiek met een kleine prijzenpot.

Ik vraag het maar omdat ik net bezig ben met de pronostiek voor het werk in elkaar te steken.

Of gaat hier sowieso geen aandacht aan besteed worden door de Nederlanders dit jaar omdat jullie er niet bijzijn...



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-05-2016 12:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vanuit de redactie van ZM zal je in ieder geval niet een dergelijke pronostiek hoeven te verwachten, we hebben nog genoeg plaatjes te recenseren. Wellicht wil iemand anders zoiets op zich nemen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2016 17:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik zeg dat Brazilië de finale niet zal halen


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-05-2016 17:33 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen.

Op zich wel benieuwd naar wat Spanje zal brengen. Je mag toch een drang richting eerherstel verwachten na het voorbije WK.

Vermoedelijk zal er weinig te doen zijn aan Duitsland.

Natuurlijk wel benieuwd naar hoe ver België kan komen. Bij de eerste 2 eindigen in de poule mag op zich geen probleem zijn.
En in theorie moet de 1/8 finale ook haalbaar zijn. (als je indeling bekijkt zou dit normaal Portugal of Kroatië moeten worden)
Indien België en Duitsland beiden hun groep en 1/8ste finale winnen, treffen ze elkaar in de kwartfinale. Eigenlijk zou je dus kunnen beweren dat België beter af is als 2de in de groep.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-05-2016 19:17 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Duitsland was toch wat minder tijdens de kwalificaties. Ik verwacht veel van Frankrijk (thuisvoordeel en een sterke ploeg) en Engeland geeft me voor een keer ook eens een frisse indruk.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2016 21:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hmmmm? Wat? Een EK?


Oh, daar doen wij niet aan, lokale onzin. Wij doen alleen mee als het om de echte prijzen gaat. Over twee jaar dus weer. Wereldkampioen 2018 wordt Oranje, schrijf maar vast in de agenda.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-05-2016 21:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 mei 2016 17:14 schreef Hypnos het volgende:
Ik zeg dat Brazilië de finale niet zal halen


Nederland ook niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-05-2016 21:23 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 21:15 schreef Mark het volgende:
Hmmmm? Wat? Een EK?


Oh, daar doen wij niet aan, lokale onzin. Wij doen alleen mee als het om de echte prijzen gaat. Over twee jaar dus weer. Wereldkampioen 2018 wordt Oranje, schrijf maar vast in de agenda.


Euh... 1988?




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-05-2016 21:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 mei 2016 21:15 schreef Mark het volgende:
Wereldkampioen 2018 wordt Oranje, schrijf maar vast in de agenda.


Zou je dit in het loltopic willen posten?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-05-2016 21:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Er is een voetbalwet dat de beste nooit wint.
Duitsland dus niet.

Spanje zit in het post tiki-taka era. Geen Xavi meer, de jus bij Iniesta is er uit.
Er is geen nieuw bloed en Thiago of Samper zijn niet de opvolgers geworden die men beloofde.

Frankrijk sant in eigen land. Kijk dat middenveld met Pogba, Griezmann en Matuidi.

België zal wéér zogezegd ontploffen nadat het zijn zwakke reeks doorkomt om in de 1/8 te sneuvelen.

Opppassen voor Ierland want die hebben in de spits Long-Cox.


En nu gaan we vegen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2016 23:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 21:23 schreef De Vieze Man het volgende:
Euh... 1988?





Dat bedoel ik, dat ding hebben we al. Totaal geen interesse meer in. WK, daar gaat het om.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-05-2016 23:06]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-05-2016 0:01 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Hehe, check.




VIESPEUK!!!


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 20-05-2016 2:04 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ook zeer benieuwd hoe Belgie het ervan af gaat brengen.
Ik vind dat ze toch minstens even goed moeten doen als op het WK 2 jaar geleden. En eigenlijk zouden ze zelfs beter moeten doen, als in een halve finale halen.

Denken dat we even met de vingers in de neus het EK winnen is ronduit dom. Een pak landen schat ik hoger in dan ons (Duitsland, Spanje, Frankrijk en Engeland).

Verwachte eindwinnaar: Duitsland


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-05-2016 20:53 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

belgie moet nu toch echt gaan presteren de jaren van opbouw zijn nu wel zo ver dat ze moeten kunnen knallen.
Voor de rest verwacht ik dat england het beter gaat doen dan in vele jaren maar nog steeds het zeker niet gaan winnen.
Turkije is een beetje een land die moeite heeft met qualificaties maar vaak in de toernooi vorm zeker met de Fatih Terim as coach het dan veel beter doet. Wel een erg moeilijke poule.
Frankrijk halve denk ik ook wel... voor de rest heb ik niet echt gedachtes. Hopelijk weer lekker veel vernederingen en verassingen, dat de lijn va de geweldige laatste WK kan worden door getrokken.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 20:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2016 20:53 schreef tomcat ha het volgende:

Turkije is een beetje een land die moeite heeft met qualificaties maar vaak in de toernooi vorm zeker met de Fatih Terim as coach het dan veel beter doet. Wel een erg moeilijke poule.



Het is ramadan en Fatih Terim is een idioot


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 20:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

België wordt gewoon ook schromelijk overschat in eigen land.

Zeker met al die domme wijven die Mertens de hoogte in roepen.

Mertens, da's gewoon de minste van de 23, zeker weten.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2016 20:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen. Doe maar Witsel dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-05-2016 21:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik ben ook geen voorstander van Witsel, omdat die te voorzichtig speelt. Veel te vaak balletje breed of achteruit, in plaats van de diepte te zoeken.
Maar het is wel een speler die bijna op geen foutje te betrappen is en zo veel zekerheid voor je elftal kan bieden.

Mertens vind ik puur technisch niet de sterkste, maar het is wel een speler die er vol voor gaat. Er gaat toch best veel dreiging van hem uit.

Neemt niet weg dat ik liefst Carrasco op de rechterflank zou zien spelen. En ik eerder Naingolan op de 6 zou plaatsen met Dembele op 8. 2 spelers die ook goed de bal bij kunnen houden, maar die beiden meer de neiging hebben om aanvallend en sneller vooruit te spelen. Kunnen ook aanvallend over De Bruyne gaan indien nodig of mogelijk en zo voor een extra mannetje zorgen in (of rond) de 16 van de tegenstander.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 22:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Witsel heeft een puike techniek.

Mertens is een irritante draver, altijd steeds diezelfde voorspelbare passeerbeweging.


En nu gaan we vegen


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 25-05-2016 23:24 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Zo moeten ze spelen:

Courtois

Alderweireld - Lombaerts - Vermaelen - Vertonghen

Nainggolan

De Bruyne - Dembele

Carrasco - Batshuayi - Hazard

Liefst van al zou ik met een 2-spitsensysteem spelen, Batshuayi diep en daarrond Origi. Dembele zou ik dan op de bank zetten.

Dus middenveld en aanval ziet er dan als volgt uit:

Nainggolan

Carrasco - De Bruyne - Hazard

Batshuayi - Origi


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-05-2016 5:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Geen fan van Dembele, da's de processie van Echternach.

Voor de rest wel akkoord


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-05-2016 13:15 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2016 20:20 schreef caron het volgende:
Het is ramadan en Fatih Terim is een idioot


scoorde benzema geen hattrick tijdens de WK was dat ook niet tijdens ramadan? Verder vasten veel turkse religieuze sporters niet.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 26-05-2016 13:32 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Professionele sporters hoeven niet aan de ramadan mee te doen als ze het maar afkopen ofzo dan.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-05-2016 15:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik peins dat Benzema uberhaupt nog geen hattrick heeft gescoord voor Frankrijk.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-05-2016 15:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Btw, Benzema is Algerijn van afkomst en zijn seksuele escapades matchen ook niet meteen met islam.

Denk ik.


En nu gaan we vegen


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 26-05-2016 17:02 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 26 mei 2016 15:57 schreef caron het volgende:
Ik peins dat Benzema uberhaupt nog geen hattrick heeft gescoord voor Frankrijk.

https://www.youtube.com/watch?v=zf5NbR7vA-4


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen