IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Now Fixit. (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2016 19:26 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Vast niet allemaal maar er zullen er toch echt wel bij zijn die aan de een beetje dom verwachting voldoen.

Ik ga er tenminste niet van uit dat het enkel de bejaarden en bijstandstrekkers zijn die voor hebben gestemd.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2016 21:45 by Mark Profiel van Mark

Het gaat om banen in Londen en jij denkt aan Brexit stemmers? De meeste Brexit stemmers zitten in Noord-Engeland en Wales, echt niet in Londen hoor. Londen was juist een Bremain bolwerk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2016 0:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 november 2016 21:45 schreef Mark het volgende:
Het gaat om banen in Londen en jij denkt aan Brexit stemmers? De meeste Brexit stemmers zitten in Noord-Engeland en Wales, echt niet in Londen hoor. Londen was juist een Bremain bolwerk.


Desalniettemin toch 40% brexit-voters in London en daar zullen er ongetwijfeld bij zitten die hun baan kunnen gaan kwijtraken zoals Jan terecht opmerkt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2016 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Progressief zijn is een luxe


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2016 11:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Je vindt pro-brexit stemmen progressief?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2016 9:39 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2016 8:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 november 2016 17:48 schreef IngekankerdeHaat het volgende:
Je zit wel diep in de pro-Poetin-onzin, heh? Objectieve neutraliteit veinzen door te benoemen dat een verhaal altijd twee kanten heeft, maar ondertussen rustig het Poetin-verhaal afsteken.
De huidige onrust in Oost-Europa wordt door een partij veroorzaakt. Daar hebben fouten en dubieuze deals van de VS in het verleden (of heden) in Zuid-Amerika en Midden-Oosten niets mee van doen. Die er bijhalen is misinformatie als zand in de ogen strooien om zo een troebel beeld te creëeren waarin Poetins Rusland en haar militaire dreiging gewoon als een andere maar gelijke keus keus afgeschilderd wordt.
Het gelijkstellen van Westerse informatievoorziening aan de Russische staatspropaganda is er ook weer zo een. De informatie die wij als op het internet aangesloten westerse burger tot ons krijgen is van een niet vergelijkbaar niveau met die in Rusland qua transparantie en checkbaarheid. Ook jouw voorbeeld met dat raketschild slaat als een kut op dirk. Dat raketschild is uitsluitend defensief, dat is wel even heel iets anders dan die atoomkoppen die Poetin onlangs in Kaliningrad gestationeerd heeft.Dat ging niet om een basis, maar om wat er op die basis lag. Daarnaast heeft de VS juist niet paniekerig gereageerd, dan hadden we een atoomoorlog gehad. Wederom dat hufterige, en leugenachtige aan elkaar gelijkstellen van verschillende zaken om zo Poetin als een normale realist, waar er wel meerdere van zijn, neer te zetten. Alsof er geen verschil is tussen VS/NAVO en Rusland en hun beleid.
Rusland heeft onlangs aangekondigd de basis in Cuba te heropenen. Heeft de VS daarop gereageerd door een opstand in Cuba uit te lokken om daarna een stuk Cuba in te kunnen lijven?

Wat jij stelt is dat het provoceren van Rusland is wanneer soevereine landen ervoor kiezen een verdedigingsverzekering aan te gaan. Dat is de wereld op z'n kop. Rusland heeft gewoon, net als ieder ander land, de realiEnteit van soevereine keuzes te accepteren. Het Russisch onvermogen om dit toen in de schoenen van de VS schuiven is niet proberen neutraal tegen de geo-politieke zaken aan te kijken, maar meegaan in de retoriek van Poetin die het legitimeert dat hij Europa binnenvalt.


Ik wil niet doen alsof ik een expert ben in deze materie, het enige wat ik wil is wat mensen van hun zwart-wit denken afbrengen. Dat Rusland het grote kwaad is en dat we maar zo blij moeten zijn met onze westerse vrije samenleving. Ik ben daadwerkelijk blij met een groot aantal van deze dingen, maar toch is het niet zo zwart wit.

Ik heb een aantal speeches van Poetin gehoord. Waar hij wijst op het belachelijke VS beleid van milities steunen regering omver werpen, en aantal jaren later de regering gevormd uit die milities ook weer omver werpen. Dat wil niet zeggen dat hij geen smerige spelletjes speelt, maar ik durf te betwijfelen of Amerika nu zo geweldig is voor de wereldvrede als wereldpolitie. Het brengen van democratie heeft een behoorlijk zure nasmaak, als mooi recent voorbeeld Libie(ok GB en FR zaten daar dik in) en dat het meest welvarende land van Afrika was na Zuid Afrika.

Over soevereiniteit beginnen terwijl VS dit constant heeft geschonden... Natuurlijk in Oost Europa en de rest van de oude USSR is Rusland de grote boosdoener. Maar de VS in andere delen van de wereld. Onze media zegt genoeg over het kwaad van Rusland, maar het is soms echt blind voor een ander perspectief.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 17-11-2016 9:37 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 17 november 2016 8:33 schreef ElitE het volgende:
Ik wil niet doen alsof ik een expert ben in deze materie, het enige wat ik wil is wat mensen van hun zwart-wit denken afbrengen. Dat Rusland het grote kwaad is en dat we maar zo blij moeten zijn met onze westerse vrije samenleving. Ik ben daadwerkelijk blij met een groot aantal van deze dingen, maar toch is het niet zo zwart wit.

Ik heb een aantal speeches van Poetin gehoord. Waar hij wijst op het belachelijke VS beleid van milities steunen regering omver werpen, en aantal jaren later de regering gevormd uit die milities ook weer omver werpen. Dat wil niet zeggen dat hij geen smerige spelletjes speelt, maar ik durf te betwijfelen of Amerika nu zo geweldig is voor de wereldvrede als wereldpolitie. Het brengen van democratie heeft een behoorlijk zure nasmaak, als mooi recent voorbeeld Libie(ok GB en FR zaten daar dik in) en dat het meest welvarende land van Afrika was na Zuid Afrika.

Over soevereiniteit beginnen terwijl VS dit constant heeft geschonden... Natuurlijk in Oost Europa en de rest van de oude USSR is Rusland de grote boosdoener. Maar de VS in andere delen van de wereld. Onze media zegt genoeg over het kwaad van Rusland, maar het is soms echt blind voor een ander perspectief.
Hier, doe je weer. Huiliehuilie, de VS dit de VS, Poetin zegt het maar even mooi. BOEIEND. Daar gaat het hier niet om. We hebben het over Poetins agressie tegen midden-Europese landen waar jij de VS de schuld van probeert te geven terwijl het gewoon een uitgemaakte zaak is dat Poetin hier imperialistische politiek tegenover vrije landen hanteert. En dan durf jij, met jouw Poetin-borstbeeld op jouw nachtkastje, te zeggen dat dat komt door het beleid van de VS. Maar zo zit het aantoonbaar niet. Poetin heeft Zweden en Finland bedreig, twee niet-NAVO-landen, en een een atoomaanval op Zweden gesimuleerd. Poetin mijmert open en bloot over het inzetten van kernwapens tegen Europese landen. Poetins Rusland is de aanstichter van de spanningen in Europa, niet de VS.
Jij doet hier hetzelfde voor Poetin als Tomcat Ha voor de Turken doet. Cherry Picken, propaganda oprakelen en misinformatie verspreiden, als het even kan met (post-)moderne, westerse terminologie om zo verwarring te zaaien en te doen alsof we het over gelijken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door IngekankerdeHaat op 17-11-2016 9:38]


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-11-2016 16:01 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Dat gezeik om het raketschild:
als je kijkt naar wat er vervolgens is gebeurd, was Rusland bang voor het schild omdat het de Krim allang in het vizier had. Die man speelt een geslepen schaakspel.
Europa en de VS verzwakken is daar onderdeel van. Daarom kwam er ook veel desinformatie uit Sint Petersburg na de debatten in de VS. (Daar komt de meeste desinfo voor social media vandaan. "Nu ook in jouw tijdlijn" )
Het gerucht gaat dat Le Pen geld uit Rusland krijgt. (Heb ik nog niet gecheckt, btw)

Eén ding is zeker: hij werd niet wakker na de slot ceremonie van Sotchi en dacht: 'wat zullen we nu een organiseren?'



Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 18-11-2016 21:16 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 17 november 2016 9:37 schreef IngekankerdeHaat het volgende:
Hier, doe je weer. Huiliehuilie, de VS dit de VS, Poetin zegt het maar even mooi. BOEIEND. Daar gaat het hier niet om. We hebben het over Poetins agressie tegen midden-Europese landen waar jij de VS de schuld van probeert te geven terwijl het gewoon een uitgemaakte zaak is dat Poetin hier imperialistische politiek tegenover vrije landen hanteert. En dan durf jij, met jouw Poetin-borstbeeld op jouw nachtkastje, te zeggen dat dat komt door het beleid van de VS. Maar zo zit het aantoonbaar niet. Poetin heeft Zweden en Finland bedreig, twee niet-NAVO-landen, en een een atoomaanval op Zweden gesimuleerd. Poetin mijmert open en bloot over het inzetten van kernwapens tegen Europese landen. Poetins Rusland is de aanstichter van de spanningen in Europa, niet de VS.
Jij doet hier hetzelfde voor Poetin als Tomcat Ha voor de Turken doet. Cherry Picken, propaganda oprakelen en misinformatie verspreiden, als het even kan met (post-)moderne, westerse terminologie om zo verwarring te zaaien en te doen alsof we het over gelijken hebben.


Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Schuimbekkend de internetwarrior uithangen is lekker makkelijk. Wat een knurft ben jij zeg.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-11-2016 21:27 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

btw, wanneer is het Truxit referendum in California? ;-)



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 18-11-2016 21:43 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Limburg blijft gewoon als de pvv wint.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 19-11-2016 9:59 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 18 november 2016 21:16 schreef Vonn.Esch het volgende:
Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Schuimbekkend de internetwarrior uithangen is lekker makkelijk. Wat een knurft ben jij zeg.


quote:
Op 13 november 2016 22:48 schreef iPim het volgende:


Het voornemen om minder militant actief te zijn buiten de grenzen zorgt voor een toegenomen spanning in Oost-Europa tussen Rusland en Europa. Zonder standvastige hulp van Amerika kan Europa weinig tegen Putin beginnen wanneer hij besluit dat niet alleen de Krim, maar heel Oekraïne aan hem toebehoort.
quote:
Op 14 november 2016 0:02 schreef ElitE het volgende:
Aan de andere kant hoeft Putin niet meer over alle struiken in de buurt te zeiken als de VS zich wat meer koest houd.



Wellicht zelf wat beter lezen.


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2016 17:54 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 18 november 2016 21:16 schreef Vonn.Esch het volgende:
Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Schuimbekkend de internetwarrior uithangen is lekker makkelijk. Wat een knurft ben jij zeg.

Tu quoque.


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 20-11-2016 9:27 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 19 november 2016 17:54 schreef Nimbus het volgende:
Tu quoque.
Ach joh, we weten allemaal wat voor een ongelofelijke rasdebiel die man is. Heeft oprecht nog nooit laten merken ook maar van hoed en rand te weten of ook maar enige cognitieve capaciteit te hebben. Dunning-Kruger gaat hard bij hem.

[Dit bericht is gewijzigd door IngekankerdeHaat op 20-11-2016 9:29]


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2016 10:15 by Mark Profiel van Mark

Nee hoor, dat weten we allemaal helemaal niet. Het enige dat wij weten is dat jij een aggressieve streberige betweter bent die hier met een aanstootgevende nick de internetridder loopt uit te hangen. Elite is hier al jarenlang een zeer gewaardeerde poster die altijd goed geinformeerd en met inzichtelijke posts voor de dag komt, dus waar jij met je 46 posts deze totaal kolderieke waandenkbeelden vandaan tovert is mij een raadsel. Je poepgat, vermoed ik, gezien de verbale diarree die je het forum op splettert. Je schiet welgemeende nuance neer met een muskietenkanon.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2016 10:19 by Mark Profiel van Mark

Overigens moet ik op inhoudelijk vlak wel zeggen dat Poetin een zeer dubieus mannetje is.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 20-11-2016 10:24 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 20 november 2016 10:15 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, dat weten we allemaal helemaal niet. Het enige dat wij weten is dat jij een aggressieve streberige betweter bent die hier met een aanstootgevende nick de internetridder loopt uit te hangen. Elite is hier al jarenlang een zeer gewaardeerde poster die altijd goed geinformeerd en met inzichtelijke posts voor de dag komt, dus waar jij met je 46 posts deze totaal kolderieke waandenkbeelden vandaan tovert is mij een raadsel. Je poepgat, vermoed ik, gezien de verbale diarree die je het forum op splettert. Je schiet welgemeende nuance neer met een muskietenkanon.
Dat jij de posts van Elite goed geïnformeerd vindt, zegt eigenlijk vooral iets over jou. De misinformatie van Poetin-adorerende alternatieve sites druipt er vanaf. Daarnaast weet Elite geen houtsnijdend punt te maken en begint hij over de VS in Zuid-Amerika en M-O terwijl ik hem aanval op zijn bewering dat de VS de agressie van Rusland in Midden/Oost-Europa uitlokken (nog naast dat Rusland zelf in Z-Amerike en M-Oosten in het verleden ook veel vreemde dingen gedaan heeft, om nog maar te zwijgen over Korea en Vietnam). Maar goed, gezien jij loopt te mekkeren over de toon ipv inhoudelijk wat weet bij te dragen zegt genoeg.


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2016 10:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, macht en zo, macht is kak


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-11-2016 10:59 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 november 2016 10:15 schreef Mark het volgende:
jij met je 46 posts


Dus ik zat er naast met mijn aanname dat dit Kvelgeest is?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2016 11:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Die aanname klopt anders wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 20-11-2016 11:46 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 20 november 2016 9:27 schreef IngekankerdeHaat het volgende:
Ach joh, we weten allemaal wat voor een ongelofelijke rasdebiel die man is. Heeft oprecht nog nooit laten merken ook maar van hoed en rand te weten of ook maar enige cognitieve capaciteit te hebben. Dunning-Kruger gaat hard bij hem.


Kijk. Ik hoef niet eens iets te typen om aan te geven wat een puberale knurft jij bent, dat bewijs je zelf maar al te vaak.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-11-2016 14:14 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 20 november 2016 10:59 schreef XXL het volgende:
Dus ik zat er naast met mijn aanname dat dit Kvelgeest is?


Het is òf Kvelgeest, òf een andere pseudo-intellectueel die denkt over werkelijk alles de waarheid in pacht te hebben en constant mensen denkt te moeten aanspreken als 'knulletje' (want zo discussiëren grote mensen).



IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 20-11-2016 17:33 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 20 november 2016 11:46 schreef Vonn.Esch het volgende:
Kijk. Ik hoef niet eens iets te typen om aan te geven wat een puberale knurft jij bent, dat bewijs je zelf maar al te vaak.
"Nee, jij!" (':


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


IngekankerdeHaat
Usericon van IngekankerdeHaat
Posted 20-11-2016 17:39 by IngekankerdeHaat Profiel van IngekankerdeHaathttp://www.pourlhistoire.com/docu/voyage-celine.pdf

quote:
Op 20 november 2016 14:14 schreef Negatieveling het volgende:
Het is òf Kvelgeest, òf een andere pseudo-intellectueel die denkt over werkelijk alles de waarheid in pacht te hebben en constant mensen denkt te moeten aanspreken als 'knulletje' (want zo discussiëren grote mensen).
Zal er toch eerst door 'grote mensen' 'gediscussieerd' moeten worden voordat de aanduiding 'knulletje' niet meer van toepassing is, knulletje.


"Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen