IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Koken zonder Kvelgeest (eten en /of koken 4) Vorige pagina
Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 28-09-2018 7:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 september 2018 22:40 schreef Snaack het volgende:
Leugens. De butler kookt. En dat flikker ik dan demonstratief het raam uit met een pot kaviaar er achteraan en dan word ik per helikopter naar een sterrenzaak gevlogen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2018 10:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dit jaar de derde oogst vijgen van onze boom, niet te geloven wat zo'n lange zomer teweeg brengt. Dit keer geen jam ervan gemaakt, maar de vijgen gedroogd in de oven. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk: goed wassen en schoonmaken, in helften met de snijkant naar boven op de bakplaat leggen, geraspte sinaasappelschil, beetje kaneel en beetje bruine suiker erover verspreiden en dan vier uur in de oven op 100 graden. Vanmorgen met wat noten en rozijnen in de yoghurt gedaan: perfect ontbijtje!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 17-10-2018 10:47 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Vanavond weer zoete Afghaanse rijst maken met lamsbout

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-10-2018 15:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Zelfgemaakte aardappelsoep vanaaf.

"Ik heb de euthanasie met haar bedreven."

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 17-10-2018 17:07 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 oktober 2018 10:32 schreef bastianus het volgende:
Dit jaar de derde oogst vijgen van onze boom, niet te geloven wat zo'n lange zomer teweeg brengt. Dit keer geen jam ervan gemaakt, maar de vijgen gedroogd in de oven. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk: goed wassen en schoonmaken, in helften met de snijkant naar boven op de bakplaat leggen, geraspte sinaasappelschil, beetje kaneel en beetje bruine suiker erover verspreiden en dan vier uur in de oven op 100 graden. Vanmorgen met wat noten en rozijnen in de yoghurt gedaan: perfect ontbijtje!
Snap je nu de symboliek van de vijgenboom in de Bijbel al?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2018 17:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jazeker! Omdat ik zo’n voorbeeldige en perfecte gelovige ben, beloont de HEERE mij met een vruchtdragende vijgenboom.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2018 17:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Scherp, trouwens!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-10-2018 17:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ken het verhaal achter de symboliek trouwens wel, hoor. Maar ik vind het gewoon een stom verhaal.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com