IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Praatpaal populair onder dieven en oplichters (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2018 19:55 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-06-2018 20:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling



Dafuq.



Mooie site wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 20-06-2018 20:36]



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2018 8:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 20 juni 2018 19:51 schreef bastianus het volgende:
Ik ben opgevoed door een diehard feministe. Dat had voor- en nadelen. Voordeel is dat ik goed ben in zorg- en huishoudelijke taken. Nadeel is dat mijn moeder zich kapot gewerkt heeft voor haar carrière, ten koste van ons huishouden ook. Volgens mij is het grootste probleem van feminisme de onderwaardering van gezinstaken en het huishouden doen. Zeg maar die picknick van de feministenclub die niet doorgaat omdat niemand boterhammen wil smeren.


dacht dat ze zwaar in de here was, sterk verhaal verder


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2018 9:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 juni 2018 8:49 schreef spectre het volgende:
dacht dat ze zwaar in de here was, sterk verhaal verder
Ze was altijd erg katholiek en kerkelijk inderdaad, maar wel op een redelijk progressieve manier. Vreemd genoeg is ze in de laatste weken van haar leven helemaal van haar geloof afgevallen. Wel jammer dat die stap zo lang geduurd heeft, had mij een hoop gedram gescheeld over dat ik mijn vormsel niet wilde doen vanwege de onzinverhalen van de kerk, of over het feit dat ik geweigerd heb om mijn kinderen te laten dopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-07-2018 21:59 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

https://www.nu.nl/muziek/5343458/ticketmaster-kan-kaartjes-afgelast-concert-broederliefde-niet-vergoeden.html

Onvoorstelbaar, en alhoewel ik liever een prostaatonderzoek van een dokter met bovengemiddeld grote handen krijg dan naar een concert van Broederliefde te gaan zou ik het hier niet bij laten zitten.

Je koopt toch een kaartje bij Ticketmaster? Hun winst, en tevens hun risico. Wel doodleuk 4 euro servicekosten opstrijken maar als er dan wat gebeurt de kop in het zand steken. Ga maar naar het failliete bedrijf, doei. Echt ongelooflijk. Het is geen klein prutsbedrijfje dat het geld niet kan missen, maar een megalomaan bedrijf met een bizar monopolie dat makkelijk terug kan betalen. Kunnen ze wel roepen dat ze "slechts als bemiddelaar optreden", maar vraag me echt ernstig af of dat juridisch zo werkt. Mooi makkelijk geld verdienen, een paar duizend keer de servicekosten opstrijken (blijft bijzonder bij een geautomatiseerd systeem, welke service?) maar als er dan een keer service verleend moet worden zijn ze niet thuis.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-07-2018 18:03 by Negatieveling Profiel van Negatieveling




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-07-2018 7:56 by bastianus Profiel van bastianus

https://www.nu.nl/binnenland/5349341/bekritiseerde-onderwijsbestuurder-hekelt-afkeuring-vmbo-examens-inspectie.amp

Volgens mij heeft Postema gewoon gelijk wat het inspectieverhaal betreft, het is gewoon bot om alle examens af te keuren als het voortraject niet in orde is. Misschien is het beter om eens kritischer naar de werkwijze van de inspectie te kijken, i.p.v. individuen en scholen keihard aan te pakken. Ik vermoed dat de inspectie een voorbeeld heeft willen stellen, maar dan wel over de rug van honderden leerlingen. Vreemd genoeg willen media vooral personen in politiek en onderwijs brandmerken, maar niemand stelt vragen over de werkwijze van inspectie of de overheid die gebrekkig faciliteert. Terwijl daar volgens mij ook een groot deel van de oorzaak zit.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-07-2018 7:58]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-07-2018 8:39 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2018 9:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 juni 2018 19:51 schreef bastianus het volgende:
Ik ben opgevoed door een diehard feministe. Voordeel is dat ik goed ben in zorg- en huishoudelijke taken.

+
quote:

Volgens mij is het grootste probleem van feminisme de onderwaardering van gezinstaken en het huishouden doen.


=

Ja, maar dan nee.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-07-2018 9:21 by bastianus Profiel van bastianus

Ik ben er uit mezelf goed in geworden, niet door de onderwaardering van desbetreffende feministe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2018 9:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Maar feminisme leidt er volgens jou dus toe dat mannen beter worden in huishouden


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2018 9:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juli 2018 9:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar feminisme leidt er volgens jou dus toe dat mannen beter worden in huishouden

Geen hele rare conclusie toch?

Als mannen meer huishoudelijke taken doen worden ze er meer ervaren in. En ik durf toch enigzins stellig te zijn met dat ervaring hierbij veel belangrijker is dan het wel of niet hebben van een Y chromosoom.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2018 9:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 juli 2018 9:31 schreef ElitE het volgende:
Geen hele rare conclusie toch?


Zekers, zekers.

Maar dat maakt dus dat "grootste probleem van feminisme" van bastianus vrij irrelevant.
quote:
Als mannen meer huishoudelijke taken doen worden ze er meer ervaren in. En ik durf toch enigzins stellig te zijn met dat ervaring hierbij veel belangrijker is dan het wel of niet hebben van een Y chromosoom.

Yup.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-07-2018 18:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 juli 2018 9:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zekers, zekers.

Maar dat maakt dus dat "grootste probleem van feminisme" van bastianus vrij irrelevant.


Vind je? Je wil niet weten hoeveel problemen ik met leerlingen heb die thuis niet opgevoed worden. Schijnt ook onder huishoudelijke taken te vallen. Omdat beide ouders zo nodig carrière moeten maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-07-2018 12:30 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2018 14:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hij had een goed punt kunnen maken, maar is eerder aan het opruien ipv vinger op de zere plek te leggen is mijn weinig geinformeerde inschatting tot nu toe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2018 14:50 by spectre Profiel van spectre

je weet nu al dat er morgen een pak PVV'ers achter de interruptie-mic staan, daar gaat het om


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-07-2018 15:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ze zijn aan elkaar gewaagd.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2018 15:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 juli 2018 14:50 schreef spectre het volgende:
je weet nu al dat er morgen een pak PVV'ers achter de interruptie-mic staan, daar gaat het om


Hehe jah,

Maar gezien de inburgeringseisen die soms geopperd worden waar 90% van alle PVV stemmers voor zouden zakken was hier best een constructieve discussie van te maken. Gemiste kansen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2018 15:17 by spectre Profiel van spectre

helaas is het '18


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-07-2018 16:04 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 10 juli 2018 14:50 schreef spectre het volgende:
je weet nu al dat er morgen een pak PVV'ers achter de interruptie-mic staan, daar gaat het om


Dat lijkt me zeer sterk, aangezien het nu zomerreces is.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-07-2018 16:04]


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2018 20:56 by spectre Profiel van spectre

hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-07-2018 21:55 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 10 juli 2018 12:30 schreef F.Jacobse het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2281304/kuzu-kritische-nederlanders-moeten-maar-oprotten

Wegwezen!




Alle kritische Nederlanders terug naar hun eigen land!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-07-2018 16:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-07-2018 16:39 by Mark Profiel van Mark

Kans op een hittegolf? Ha, ik moet het nog zien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen