IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Praatpaal populair onder dieven en oplichters (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 18-12-2018 22:50 by WMP Profiel van WMP

Mea culpa, je hebt gelijk. Welingelichte Kringen stelt wel heel stellig dat er een strafbaar feit is gepleegd, terwijl dat ten tijde van het schrijven niet duidelijk was.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-12-2018 23:09 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 18 december 2018 22:32 schreef M. het volgende:
De casus waar jullie nu met elkaar over bekvechten betrof het nepbericht dat Jacobse hier neerzette over Bulgaren.




Hehehe, het is nu een totaal andere discussie geworden. De enige reden dat ik dit nieuws heb gepost, is omdat ik nogal tegen het contactloos betalen ben.

quote:
Op 17 december 2018 10:15 schreef F.Jacobse het volgende:
https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/874047/bulgaren-stelen-met-contactloos-betalen.html

Duurde nog lang. Meteen uitgezet toen het ingevoerd werd, natuurlijk.





Ik hou niet zo van dat bepalen wat je moet doen met je bankpas, dat chippen was ook al klote.

Maar ik dwaal(licht ) af. Blijkbaar. Dat hele Bulgaren gedeelte vond ik niet belangrijk, had iedereen kunnen zijn, imo. Maar op die de stentor link wordt toch ook gesproken over Bulgaren. Is dat zo erg, Bulgaren? Ja, ik weet het echt niet, even.

Edit. Bij de Stentor kan ik ook zo gauw geen bronvermelding vinden.

Ah, die hebben het van de Facebook van de politie. Wel gek dan dat en de Stentor en welingelichte kringen het geeft over Bulgaren, dat lees ik niet zo gauw op de Facebook van de politie.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-12-2018 13:56]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2018 0:16 by bastianus Profiel van bastianus

Nou ja, het rare is dat verdachten in zo’n bericht zomaar gebrandmerkt worden als schuldigen. Lijkt overigens ook een trend in de meer reguliere media. Zo’n Jos B. die ook alleen verdachte is, maar nu al gebrandmerkt is als kinderaanrander en moordenaar bijvoorbeeld. Zo gauw pedofilie, etniciteit of andere aan de onderbuik rakende kenmerken ter sprake komen, ruik je bij wijze van spreke de brandstapels, hooivorken en woedende meutes al, die een hekel aan bepaalde culturen hebben maar wel voor sharia-achtige straffen pleiten. Beschaving is een heel dun laagje vernis, en media lijken dat laagje graag weg te schrapen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-12-2018 6:31 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 19 december 2018 0:16 schreef bastianus het volgende:
Beschaving is een heel dun laagje vernis, en media lijken dat laagje graag weg te schrapen...


Daarom ben ik ook zo'n fan van nujij.nl. Daar zie je het volksgericht voor je ogen ontstaan. Sharia op zijn westers anno 2018. Je weet soms niet wat je leest, zo kort door de bocht gaat het allemaal.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-12-2018 6:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dat ^

Het is indrukwekkend hoe het trollgedrag van vroeger de commentnorm van vandaag lijkt te zijn op enkele bekende online media.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-12-2018 7:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 december 2018 15:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Sinds wanneer q4t'en we OWW?


Oh ja. Sorry.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-12-2018 8:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 december 2018 19:19 schreef bastianus het volgende:
Samenvattend:
1. Bericht over mensen die contactloos geld zouden stelen. Nationaliteit (Bulgaren) erbij vermeld.
2. Fusion die op primaire wijze pleit voor per gestolen euro een knal op de bakkes.
3. WMP, Negatieveling en ik die proberen de boudheid van Fusion in perspectief te plaatsen.
4. Ondergetekende post rectificatie van punt 1, en wijst Fusion nog even op de ongepastheid van zijn opmerking.
5. Ondergetekende wordt beschuldigd van projectie, overdreven politieke correctheid en wat dies meer zij.

Fusion, het mooie is dat jouw reacties dezelfde zijn als die van onzekere en daardoor agressieve straatjochies uit mijn klas. Toegegeven: ik zit je ook te jennen met jouw evangelische achtergrond. Maar ik jen de straatjochies in mijn klas ook om ze wat te harden. Blijft mijn punt: als ik of anderen je proberen te wijzen op inconsequenties of onredelijkheden in jouw redeneringen, hoef je niet meteen als een gekwetst Marokkaantje vol in de aanval te gaan. Misschien proberen we je alleen maar te verduidelijken dat jouw oudtestamentische draconische straffen een averechts effect gaan hebben.
Samenvattend:

1. jij kan niet lezen en/of projecteert want je beticht me van klassejustitie
2. jij kan niet lezen want je zegt dat ik ergens aangeef dat jij zegt dat humane correctie van misdaadplegers de enige manier is
3. iedere keer als ik je erop wijs dat je me woorden in de mond legt ga je pertinent er niet meer op in en begin je over mijn geloof, evangelische ondergrondse hersenspoelcursussen en Mocro's.
4. en doe je net alsof je, sorry, ik bedoel jullie, alleen maar mij willen doen inzien dat mijn oudtestamentische straffen een averachts effect hebben. Yeah right, met één linkje zonder enige eigen onderbouwing en verder 100x zo veel tekst over je evangelische collega's


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-12-2018 8:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 december 2018 0:16 schreef bastianus het volgende:
Nou ja, het rare is dat verdachten in zo’n bericht zomaar gebrandmerkt worden als schuldigen. Lijkt overigens ook een trend in de meer reguliere media. Zo’n Jos B. die ook alleen verdachte is, maar nu al gebrandmerkt is als kinderaanrander en moordenaar bijvoorbeeld. Zo gauw pedofilie, etniciteit of andere aan de onderbuik rakende kenmerken ter sprake komen, ruik je bij wijze van spreke de brandstapels, hooivorken en woedende meutes al, die een hekel aan bepaalde culturen hebben maar wel voor sharia-achtige straffen pleiten. Beschaving is een heel dun laagje vernis, en media lijken dat laagje graag weg te schrapen...
Projectie very much Bas. Zelfs mensen die nog de moeite nemen om een disclaimer inzake schuldigheid en strafmaar erbij te zetten worden door jou moeiteloos en schaamteloos in een klassenjustitie hokje gestopt en besprenkel je nog even hersenloos met termen als 'Sharia', 'hekel hebben aan bepaalde culturen'. In plaats dat je bijv even vraagt 'joh, zou je ook voor lijfstraffen zijn bij rijke, blanke autochtonen die belasting ontduiken?' om jouw cliche's maar met andere cliche's te pareren. Nee dan ga je in full SJW mode en lees je niet eens goed maar en als je daarop gewezen wordt en je echt niets meer weet kom je voor de zoveelste keer weer aan met je evangelische vrienden en hoe ze over homo's en moslims praten.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2018 9:38 by bastianus Profiel van bastianus

Nog één poging dan, want ik heb ook een lange adem. En het gaat me er niet om gelijk te hebben of te krijgen, want dat ga ik sowieso nooit krijgen bij jou, Fusion:

Je lijkt me een behoorlijk intelligente jongen. Dat merk ik in sommige discussies over abstracte onderwerpen als b.v. blockchain technologie of financiële onderwerpen. Verder lijk je me ook erg empatisch, zie bijvoorbeeld het feit dat je je het e.e.a. aantrekt van dierenwelzijn, klimaat en kindermisbruik/mishandeling.
In mijn optiek rijmt dit niet met je roep om lijfstraffen, veroordeling van islam en misplaatste grappen over minderheidsgroeperingen. Natuurlijk, je bent slim genoeg om in specifieke gevallen een logische uitvlucht te bedenken, want als het erom gaat precies volgens de letter te lezen vind je altijd een (narrow) escape. Negen van de tien keer is dat trouwens dat je het humoristisch bedoelt, wat je altijd vergoelijkt met de uitspraak dat je mensen uit minderheidsgroeperingen kent die je grappen leuk schijnen te vinden. Dat noemen we overigens anekdotisch bewijs.
Het moet jou toch ook niet ontgaan dat jouw misplaatste grappen gecombineerd met jouw gelijkhebberige manier van discussiëren vanaf een hoog paard irritatie oproepen bij medeforumgebruikers? Ik wil je slechts wijzen op de inconsequenties in jouw gedrag, en hoe je daarmee irritatie opwekt.
Zo, en nu ga ik me bezighouden met het werk en het huishouden. En andere positieve zaken. Iets wat ik jou overigens ook aanbeveel, want je lijkt me niet iemand die veel positieve vibes uit internet haalt. En ja, ik herken dat, dus neem ik af en toe pauze om me op familie en gezin te richten. Alvast fijne kerstdagen toegewenst, salaam aleikum!

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-12-2018 10:07]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2018 9:43 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2018 9:44 by bastianus Profiel van bastianus

O ja: ik ben ook tegen lijfstraffen voor witte mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-12-2018 13:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 17 december 2018 17:14 schreef Natural Disaster het volgende:
Vrede op aarde.




... hoe de hazen lopen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2018 11:49 by M. Profiel van M.

Ik doe ook even een link drop:

https://edition-m.cnn.com/2018/12/19/europe/toblerone-halal-boycott-scli-intl/index.html?utm_medium=social&utm_source=twCNN&utm_content=2018-12-20T06%3A31%3A06&utm_term=link

(t staat idd op de facebook van die Afd pannekoek)

Ik hoop echt dat drinkwater nog eens halal gecertificeerd wordt


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2018 12:11 by bastianus Profiel van bastianus

Wat een probleem van niks. Dat die driehoekjes van een Toblerone-reep steeds smaller worden, dat vind ik een stuk beroerder.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-12-2018 12:12]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 12:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 december 2018 9:44 schreef bastianus het volgende:
O ja: ik ben ook tegen lijfstraffen voor witte mensen.
Ik voor. Lijfstraffen werken volgens mij erg goed. Geen zin meer het ilnkje te lezen na je openingszin over gelijk halen enzo. Je zit echt op een compleet andere golflengte dan ik. Als je je nu wat meer op je linkje en de inhoud daarvan had gefocust en wat minder op je evangelische collega's dan h... whatever


When your people matter, menstrual health matters


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 20-12-2018 15:05 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 20 december 2018 12:43 schreef Fusion het volgende:
Je zit echt op een compleet andere golflengte dan ik.


Ik heb meer de indruk dat jij op een heel andere golflengte zit dan de rest van de wereld en dat je totaal niks maar dan ook niks van iemand anders ongeacht wie ter harte neemt als een ander je er op wijst. Da's geen rocketscience maar een simpele conclusie na twee a drie pagina's nieuwstopic.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 15:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Och een Viva lezeres psychoanalyse, wat schattig.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2018 15:26 by bastianus Profiel van bastianus

Nou, dat dus. (Als reactie op Schweinhein)

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-12-2018 15:27]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2018 15:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 december 2018 12:43 schreef Fusion het volgende:
Ik voor. Lijfstraffen werken volgens mij erg goed. Geen zin meer het ilnkje te lezen na je openingszin over gelijk halen enzo. Je zit echt op een compleet andere golflengte dan ik. Als je je nu wat meer op je linkje en de inhoud daarvan had gefocust en wat minder op je evangelische collega's dan h... whatever
Wat jij wilt. I quit and give up..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-12-2018 15:31 by WMP Profiel van WMP

Geloofsfundi's zijn altijd losgezongen van de werkelijkheid, Fusion is wat dat betreft geen uitzondering.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 16:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 december 2018 15:31 schreef WMP het volgende:
Geloofsfundi's zijn altijd losgezongen van de werkelijkheid, Fusion is wat dat betreft geen uitzondering.
Kijk en daar nog een Libelle psychoanalyse, die zag ik nou niet aankomen.

Ik sta helemaal los van 'de' werkelijkheid.

Volgens WMP


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 17:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 december 2018 15:30 schreef bastianus het volgende:
Wat jij wilt. I quit and give up..
Prima Bas. Noem noch even je evangelische vrienden, het voelt zo onnatuurlijk als je ze niet meldt.

Wat jij wilt, vanaf t begin al, dus.


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2018 17:52 by Mark Profiel van Mark

Was er niet iets met Jezus en de andere wang toekeren en zo? Meen zoiets ergens gelezen te hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 18:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 december 2018 17:52 schreef Mark het volgende:
Was er niet iets met Jezus en de andere wang toekeren en zo? Meen zoiets ergens gelezen te hebben.
Wat verwacht je in deze van mij?


When your people matter, menstrual health matters


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 20-12-2018 22:04 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Met zeer grote waarschijnlijkheid dat je eens een keer wat laat gaan en niet overal zonder echte aanleiding vol opvliegt.

Volgens mij doe je er jezelf ook geen plezier mee, tenzij je zoals ik je al eerder gevraagd heb er genoegen uit haalt door hier zo irritant te zijn. Ik kan tenminste geen betere reden bedenken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen