IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2018 9:05 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2018 21:22 schreef iPim het volgende:

Plebsfilm zonder plot.


onwaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-04-2018 11:23 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

(zeker) Naar Amerikaanse normen ingetogen, trage film. Alleen vond ik de pathetiek soms te dik er op gesmeerd met bombastische 'bleiten a.u.b.'-klassieke muziek.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-04-2018 11:54 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 3 april 2018 10:05 schreef zodiac lung het volgende:
Phantom Thread, de nieuwe film van Paul Thomas Anderson, is prachtig. Dikke aanrader. Oscars voor beste regisseur en beste film hadden wat mij betreft hier ook naartoe gemogen.

En deze was ook erg mooi:





Ah, ik wist niet dat hij een nieuwe had. Zwaar fan van een aantal van zijn latere films. Dus ontzettend benieuwd. En zelfs een plot zoals Pim die omschrijft kan door PTA wat mij betreft interessant verfilmd worden. Siked.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-04-2018 9:00 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ook nog gezien overlaatst. Ca va, maar ik heb al een hele rits betere films in dit genre gezien.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-04-2018 9:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 april 2018 9:00 schreef PandroidJack het volgende:
Ook nog gezien overlaatst. Ca va, maar ik heb al een hele rits betere films in dit genre gezien.


Is dat niet die horror?


When your people matter, menstrual health matters


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 05-04-2018 10:24 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Gisteren "Annihilation" gekeken op Netflix, ik vond m best gaaf.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 05-04-2018 10:27 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

quote:
Op 3 april 2018 11:58 schreef spectre het volgende:
Bladerunner 2049, wat een parel

Van het weekend gekeken. Duurde even voordat ik erin zat, maar hij was zeker goed.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-04-2018 12:15 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 5 april 2018 9:00 schreef PandroidJack het volgende:
Ook nog gezien overlaatst. Ca va, maar ik heb al een hele rits betere films in dit genre gezien.




Ik kon hier wel van genieten.
Voel je vrij om enkele films te noemen die beter zijn in dit genre, filmtips zijn namelijk altijd welkom.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-04-2018 11:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Shutter Island' is het eerste dat me te binnen schiet, uiteraard geen horror, maar dezelfde 'er is iets niet in de haak-sfeer'. Er zullen er nog wel zijn, maar die schieten me spijtig genoeg niet te binnen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 06-04-2018 11:47 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Manchester by the Sea, die hakte er hier wel in. Daar heb ik me serieus nog een dag of twee ellendig door gevoeld.

Ik heb The Blair Witch Project voor het eerst sinds verschijnen herkeken. Nu toch een stuk gaver dan toen ik twaalf of zo was.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-04-2018 21:32 by Bub Profiel van Bub

Pennywise, move over!

En ik heb zojuist Terrifier gezien. Een heerlijk bloederig feestje met een vermakelijke griezel in de vorm van een clown.

Het verhaaltje is mager, wat voornamelijk een kat en muis spelletje is in een oude gebouw. Het acteerwerk is geen oscar materiaal maar voor de horror liefhebber is het feest.
De clown ziet er tof uit en het bloed uit de vleeswonden spat lekker in het rond.
Dikke prima.



bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-04-2018 11:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 april 2018 11:37 schreef PandroidJack het volgende:
'Shutter Island' is het eerste dat me te binnen schiet, uiteraard geen horror, maar dezelfde 'er is iets niet in de haak-sfeer'. Er zullen er nog wel zijn, maar die schieten me spijtig genoeg niet te binnen
The Invitation


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-04-2018 11:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

The Gift?


When your people matter, menstrual health matters


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-04-2018 13:55 by bazzio Profiel van bazzio

The Cloverfield Paradox op Netfilx, plotholes te over.. maar een vond hem ok (Heb trouwens de 1e nog steeds niet gezien).

The Shape of Water, verhaaltje idd wat dun maar wat een visuele prachtheid. Prima vermaakt dus.


Bazzio Attacks!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-04-2018 16:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

The Green Room. Mwoah. Niet mijn ding.


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-04-2018 20:31 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 17 maart 2018 23:56 schreef Sater het volgende:
Gerald's Game al gezien?


Gister gezien... Of nouja, na een minuut of 40 afgezet. Hier kan ik écht niets mee

Vond het, nadat de film echt van start ging zeg maar, nog wel 5 minuten interessant maar al snel vond ik het knap saai worden en een half uur later trok ik het niet meer. Nog wel even doorgeskipt naar de ontsnappingsscène, maar verder geen film voor mij.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-04-2018 13:51 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Zombies, het onuitputtelijke onderwerp voor horrorfilms. Gelukkig wordt het in deze prima prent toch nog redelijk origineel benaderd, zowel in zake de zombies zelf, als in het redelijk serene, mooie verhaal. De gruwel schuilt hier eerder in (soms enkel gesuggereerde) details (check het verhaal hoe de 'girl' ter wereld is gekomen ).



Dan ook eens het door enkele van jullie fel bejubelde 'Martyrs' gezien. Ergens half in het begin snapte ik niet goed waar de film heen ging, een half uur verder vroeg ik me af of dit puur gratuit geweld is, maar uiteindelijk, tegen de erg intense apotheose, was ik mee. Dit doet menig Amerikaans horrorfilmpje wel verbleken tot kinderfilm.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-04-2018 16:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Girl with All the Gifts Was koel ja. Martyrs waar ik me niet aan


When your people matter, menstrual health matters


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-04-2018 20:23 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 7 april 2018 20:31 schreef Ethereal het volgende:
Gister gezien... Of nouja, na een minuut of 40 afgezet. Hier kan ik écht niets mee


Helaas! Ik vond hem ook niet super, maar wel amusent en hij is volgens mij redelijk goed ontvangen. Als je me nog een kans wilt geven: misschien zit er iets voor je bij in onderstaand rijtje (niet allemaal pure horror, maar weet ook niet of je dat per se zoekt?).

The Eyes of My Mother, La Region Savalje, Get Out, The Wailing (Goksung) The Green Room, Thelma, Don't Breathe, Kill List, November, It Follows, Bone Tomahawk, Berlin Syndrome


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 09-04-2018 13:47 by GinaG Profiel van GinaG

Martyrs, geweldig, heb gehoord dat de USA er een remake van wil maken

Annihilation gister gezien, soms beetje langdradig maar overall best een vermakelijke film.
Best origineel ook.
Maar dat einde? WTF ...(nog even afgezien van het uitkouwen voor de iets onoplettendere medemens)


Eikel


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-04-2018 13:57 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 8 april 2018 20:23 schreef Sater het volgende:
Helaas! Ik vond hem ook niet super, maar wel amusent en hij is volgens mij redelijk goed ontvangen. Als je me nog een kans wilt geven: misschien zit er iets voor je bij in onderstaand rijtje (niet allemaal pure horror, maar weet ook niet of je dat per se zoekt?).

The Eyes of My Mother, La Region Savalje, Get Out, The Wailing (Goksung) The Green Room, Thelma, Don't Breathe, Kill List, November, It Follows, Bone Tomahawk, Berlin Syndrome


Thanks! Zitten een aantal tussen die ik heb gezien en zeer vermakelijk vond (Get Out, Don't Breathe, Green Room) dus zal de rest ook eens opsnorren! Al vond ik Kill List en It Follows een beetje mwah. Lastig, al die verschillende smaken en meningen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-04-2018 18:59 by MetalJan Profiel van MetalJan

Logan

Was wel vermakelijk, maar toch ook wel een beetje langdradig. En ik dacht dat Professor Charles Xavier al in deel 3 het loodje had gelegd


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 09-04-2018 21:16 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 9 april 2018 13:47 schreef GinaG het volgende:
Martyrs, geweldig, heb gehoord dat de USA er een remake van wil maken


Die Martyrs remake is ondertussen ook al 3 jaar oud


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-04-2018 21:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

The Ravenous ofewel Les Affamés. Trage zombie film, maar te traag voor mij.


When your people matter, menstrual health matters


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 10-04-2018 8:17 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 9 april 2018 21:16 schreef Steel Jaw het volgende:
Die Martyrs remake is ondertussen ook al 3 jaar oud


Kijk, zo erg keek ik er naar uit


Eikel


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen