IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Vorige pagina
Hypnos
gater
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2018 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een zalig vrouwtje was (is) dat toch

dzaaaamn, voor de spiegel ...

en daaamn (wat mocht ik dit niet fijn vinden) op de Ass to Ass tafel ...

Ik, woordenaar

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-04-2018 11:05 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mooie, maar overdreven geromantiseerde (een beetje, of nog meer ziek in het zelfde bedje als 'Into the Wild') film over de kille clash tussen een 'alternatieve' levensvisie (waar ik het, in theorie, bijna alleen maar grondig mee eens kan zijn) en de boze kapitalistische buitenwereld. Af en toe tragisch, maar algemeen heeft het meer weg van een sprookje, met een eenzijdig beeld. Ik miste nuance en wrijving, maar hield er wel een goed gevoel aan over.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 18-04-2018 21:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Iemand hier The Wailing gezien?

ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 18-04-2018 21:44 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ja.

Fusion
Chuck plays technical deathmetal while he sleeps
Usericon van Fusion
Posted 18-04-2018 21:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Isdawa? Lovende kritieken terecht?

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-04-2018 7:27 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Immens lange film, ik geef toe dat ik af en toe eens wegdommelde, maar elke keer dat ik weer recht ging zitten, werden er mensen gemarteld. Fascinerend hoe inventief die Japanners waren (en hoe ijzig wreed) bij het martelen van christenen. Dat maakte de lange zit, op een bijna snuff-film-achtige manier, toch nog dragelijk.

Ook nog deze, niet on-aardige komedie.

En deze. Ook zo veel te lang om constant interessant te zijn. Grappig, het niet al te vlotte Vlaams dat in de film gesproken worden (in het dorpje Veld ). Allemaal goed wel, dat feministisch gedoe, maar Wonder Woman ziet er wel onrealistisch knap uit.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Hypnos
gater
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2018 9:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gisteren The Visit gezien,
niet slecht

en fermat room

La habitaciĆ³n de Fermat (2007).

kon beter

Ik, woordenaar

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com