IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Welke stereo heeft de zm'er? Vorige pagina | Volgende pagina
HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 11-11-2002 22:46 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

Ikke heb lekker een stereo van mijn papa gekrijgt want mijn papa vind muziek ook belangrijk en das ook zow en hij doet het heel goed en ik heb 4 boxen das ook heel leuk alleen heeft me zussie me cd speler gemolt maar hij doet het wel nog hoera


Roses don't hurt but you have opened my soul with pain...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-11-2002 22:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 november 2002 22:46 schreef HiddenWitch het volgende:
Ikke heb lekker een stereo van mijn papa gekrijgt want mijn papa vind muziek ook belangrijk en das ook zow en hij doet het heel goed en ik heb 4 boxen das ook heel leuk alleen heeft me zussie me cd speler gemolt maar hij doet het wel nog hoera


Hoera.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-11-2002 22:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 november 2002 22:46 schreef HiddenWitch het volgende:
Ikke heb lekker een stereo van mijn papa gekrijgt want mijn papa vind muziek ook belangrijk en das ook zow en hij doet het heel goed en ik heb 4 boxen das ook heel leuk alleen heeft me zussie me cd speler gemolt maar hij doet het wel nog hoera


taalgebruik. en ook zo'n lange zin. was je jarig? want anders nogmaals: hoera.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-11-2002 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 22:46 schreef HiddenWitch het volgende:
Ikke heb lekker een stereo van mijn papa gekrijgt want mijn papa vind muziek ook belangrijk en das ook zow en hij doet het heel goed en ik heb 4 boxen das ook heel leuk alleen heeft me zussie me cd speler gemolt maar hij doet het wel nog hoera

Is dit soort Calimero-praat de nieuwste rage of zowwwwww??? Of is het gewoon een lilith-dingutjuh

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-11-2002 22:58]


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 11-11-2002 23:00 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 22:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Is dit soort Calimero-praat de nieuwste rage of zowwwwww??? Of is het gewoon een lilith-dingutjuh


ik ben klein en jij bent groot en das niet eerlijk


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-11-2002 23:03 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

ok dan...was mijn vader maar zo

Ik heb voor t eerst en laatst op mn 10e een stereo gekocht en die heb ik nu nog steeds. Kutherrie komt eruit. Maar goed als ik nu een nieuwe ga kopen moet t er ook wel een zijn met kwaliteit. Dus ik wacht nog even tot ik wat meer pleuro'tjes heb om er aan uit te geven


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2002 23:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

De mijne:

geen grote bak met een flashy scherm en hoekige boxen, neen, dat vind ik maar overdreven, een simpel stereootje van 20 watt, een Sony micro hifi component system CMT-CP2W. Leuk ding, mooi, maar er hapert iets aan de cd-speler, soms is het wanneer ik op play druk gaat de schuif open, wat ik raar vind. en de LCD is ook niet goed afleesbaar vanuit mijn bed. Voor de rest is het een goed bakje, neemt weinig plaats in, ik hou ervan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-11-2002 23:09 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat voor stereo.... haha
ik heb mijne al 7 jaar ofzo, toen de tijd voor 200 gld gekocht.... zo'n klein ding wat bijna niets kan....
Xrypton ofzo.... beetje jammer merk, maar houd het al bijna 8 jaar vol


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-11-2002 23:12 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 november 2002 23:09 schreef Undertaker het volgende:
wat voor stereo.... haha
ik heb mijne al 7 jaar ofzo, toen de tijd voor 200 gld gekocht.... zo'n klein ding wat bijna niets kan....
Xrypton ofzo.... beetje jammer merk, maar houd het al bijna 8 jaar vol


die van mij ook,vraag me af hoe lang nog...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-11-2002 23:21 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 22:46 schreef HiddenWitch het volgende:
Ikke heb lekker een stereo van mijn papa gekrijgt want mijn papa vind muziek ook belangrijk en das ook zow en hij doet het heel goed en ik heb 4 boxen das ook heel leuk alleen heeft me zussie me cd speler gemolt maar hij doet het wel nog hoera

breezergoth?


My madness, my sadness


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-11-2002 23:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Tja je moet ervan houden, maar ik vind Bang & Olufsen helemaal tegek! Daarom heb ik na lang sparen deze gekocht, zeer mooi geluid, en ja, prachtig ding gewoon



[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 11-11-2002 23:41]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-11-2002 23:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Set van Sony,heb ik al een jaar of 5.

Ik moet nodig iets nieuws hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-11-2002 23:59]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-11-2002 10:18 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Pioneer set. Heel oud.
Met twee extra speakers Philips, zit heel goed geluid in, ze zijn alleen erg oud en super lelijk, gekregen van mijn oom.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 12-11-2002 10:26 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

NAD-versterker
DENON cd-speler
DUAL platenspeler
SONY mini-disc
DENON cassette-deck
CREATIVE RESEARCH speakers


BLASTBEATS FOREVER


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 12-11-2002 11:15 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 23:09 schreef beli mawr het volgende:
De mijne:

geen grote bak met een flashy scherm en hoekige boxen, neen, dat vind ik maar overdreven, een simpel stereootje van 20 watt, een Sony micro hifi component system CMT-CP2W. Leuk ding, mooi, maar er hapert iets aan de cd-speler, soms is het wanneer ik op play druk gaat de schuif open, wat ik raar vind. en de LCD is ook niet goed afleesbaar vanuit mijn bed. Voor de rest is het een goed bakje, neemt weinig plaats in, ik hou ervan

hee, zo een heb ook (ongeveer) met blauwe speakerpanelen, bij mij doet alles het prima de luxe, alleen is me display sinds een weekje ongeveer niet meer leesbaar, dus dat wordt garantie werk.
verder heb ik in die zelfde kamer van 8m² een computer met een van de beste geluidskaarten (da's het beste van de hele computer ) en zo'n 5 speaker surround setje er aan vast. ik ben er erg blij mee, alleen is de bass van dat surround dinges zo vet, dat ik 'm in me kamert (TJE) niet goed hoor, maar in de gang, en beneden is het juist heel goed voordeel van 2 setjes is, dat je de computer uit kan zetten, want die 3x 1000 mb harde schijven (ja, heel oud ) maken een tering gezoem...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 12-11-2002 15:52 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

mmm iz geen lilith-dingetjuh hoor kkan wel normaal praten maar dat ik dat niej doe komt door alle numetal mensjes bij mij op school *snik* ik zal proberen normaal te praten keej? (en die lange zinnen zijn gewoon omdat ik er geen punten tussen zet)


Roses don't hurt but you have opened my soul with pain...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-11-2002 15:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 23:40 schreef Vintersorg het volgende:
Tja je moet ervan houden, maar ik vind Bang & Olufsen helemaal tegek! Daarom heb ik na lang sparen deze gekocht, zeer mooi geluid, en ja, prachtig ding gewoon




Ja hebben wij thuis ook, plus de tv en de speakers. Mooi systeem en goed geluid.


"This one is older than shit, heavier than time!"


HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 12-11-2002 15:56 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

Owja en breezer is vies doe mij maar en ik ben lekker geen gothic kben hiddenwitch


Roses don't hurt but you have opened my soul with pain...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-11-2002 16:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik keek ff op www.2dehands.nl en zag veel kwaliteits spul daar!! (En ook veel bagger spul, daar niet van... )
Maar als je bijv. ff naar de buyer's guide kijkt bij www.hifichoice.co.uk en dan bij 2dehands.nl koopt dan bespaar je je veel poen IMO.
//edit
O ja, van mij:
Sony CDP-XB720 CD
Sony TA-FB820 Versterker
Ixos interconnects
AE Aegis 3 speakers en 4x dikke kabels.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-11-2002 16:13]


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 25-10-2003 22:00 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

versterker: Marantz PM7000


DVD speler: Marantz DV6200


boxen: Tannoy P-20


Ik had eerst een phillips DVD speler, maar daar klonken gewone CD's heel slecht op. De Marantz amp werkt heel goed samen met de Tannoy boxen. Vóór de Marantz had ik een Yamaha natural sound versterker maar die leverde te weinig ampères voor de Tannoys. Dit setje beukt wel!


[Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 25-10-2003 23:06]


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-10-2003 22:10 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht



pas gekocht. met mp3 speler

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-10-2003 22:10]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-10-2003 22:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een flinke versterker ende cassettedeck van Jezus "Vuilspuierij" Christus, JVC dus. En een Sony straalplaatafspeelmachine. Dit alles komt mooi tot zijn recht via een aantal 250 Watt luidsprekers van het merk Jamo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 25-10-2003 22:12 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

quote:
Op 25 oktober 2003 22:10 schreef Brujeria het volgende:


pas gekocht. met mp3 speler

Ziet er wel Metal uit in ieder geval!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-10-2003 22:13 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 22:12 schreef Prime Evil het volgende:
Ziet er wel Metal uit in ieder geval!


t klinkt ook nog wel aardig gelukkig


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-10-2003 22:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zo'n apparaat verwacht je eerder op de schouder van een neger waar je je kwaad om ligt te maken op een willekeurig treinstation in Nederland.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen