IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 20:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2006 15:24 schreef Snaack het volgende:
Hmmm, vind dat nieuwe nummer geen klote aan eigenlijk, afgezien van de 1e gitaarsolo die ik wel tof vind (maar niet erg Deicide).

Ik mis een groove, dat is het.


Ik kan je aanraden om het complete album eerst nog ff te luisteren; er staan nl. wel groovende nummers op en het gitaarwerk is van tijd tot tijd om je vingers bij af te likken; Ralph Santolla is van het kaliber Death (on tour) en heeft Mike Davis van Nocturnus nog les gegeven.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 23:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het zit er dik in dat ik die plaat toch wel koop om mijn Deicide collectie compleet te houden, hehe


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-07-2006 8:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

dat intro van "The Lord's Sedition" deed me in eerste instantie denken aan Suicidal Tendiencies en Sacred Reich en daarna brak 'de hel' los.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 9:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

las in de Aardschok dat hun nieuwe gitarist een overtuiged Christen is????????? zal wel een grap zijn.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 26-07-2006 15:57 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 26 juli 2006 9:32 schreef attila_de_hun het volgende:
las in de Aardschok dat hun nieuwe gitarist een overtuiged Christen is????????? zal wel een grap zijn.


Nee. Raar maar waar.

En over het nieuwe materiaal, ik vind het wel oké klinken maar niet typisch Deicide. Ik mis (zoals eerder al door iemand aangegeven) die groove riffs. Of de Hoffmans daar verantwoordelijk voor waren weet ik niet. Heb ook ooit gelezen dat Steve Asheim veel schreef, misschien dat de nieuwe gitaristen nu vooral het schrijfwerk doen.

Maar eens de gehele plaat afwachten.


don't mistake lack of talent for genius


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-07-2006 16:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 26 juli 2006 9:32 schreef attila_de_hun het volgende:
las in de Aardschok dat hun nieuwe gitarist een overtuiged Christen is????????? zal wel een grap zijn.


Kreeg hem gister binnen; ik las dat ook. Wel bizar hoor...een Christen in één van de meest anti-christelijke (death)metalbands ooit
Dan ga je je toch wel afvragen of ze het allemaal écht zo zien of dat het een soort 'showgedrag' is


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-07-2006 17:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 16:32 schreef Metalhead22 het volgende:
Kreeg hem gister binnen; ik las dat ook. Wel bizar hoor...een Christen in één van de meest anti-christelijke (death)metalbands ooit
Dan ga je je toch wel afvragen of ze het allemaal écht zo zien of dat het een soort 'showgedrag' is


Een omgekeerd kruis op je voorhoofd laten branden lijkt me toch verder gaan dan showgedrag


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-07-2006 17:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Maar als je echt zo'n afschuwlijke scheithekel hebt aan het Christendom, waarom laat je dan wél een overtuigd Christen in je band spelen Dat spoort gewoon niet met elkaar. En dat Ralph, die wel een flinke pot kan spelen trouwens, überhaupt in die band wíl spelen snap ik al helemaal niet...

Ben ik de enige die dat nogal apart vind of?....


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 17:35 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Aardschok is gewoon je reinste metalroddel blad.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-07-2006 17:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Je kon dit niet alleen in de Aardschok lezen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 17:39 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Tja, Tom Araya is ook Christelijk. Vreemd. Maar ja wat maakt het ook uit. Als ze maar niet ineens over God, Jezus en engeltjes gaan zingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 17:39]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2006 17:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat antichristelijk image van Deicide gaat er bij jonge metalkids in als zoete koek --> veel merch en plaatverkopen. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om dat te snappen.

Een echte satanist had die christenhond bij zijn auditie natuurlijk ritueel in de aarsch gepenetreerd met de hoorns van een geitenschedel en hem vervolgens gewurgd en/of opgehangen met zijn eigen darmen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-07-2006 20:03 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Kijk dat bedoel ik nou. Waarom tolereerd Glen een christen in zijn band, als die inderdaad zo'n scheithekel heeft aan het christelijk geloof als die ons wil laten geloven '

Érg raar allemaal


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-07-2006 20:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 20:03 schreef Metalhead22 het volgende:
Kijk dat bedoel ik nou. Waarom tolereerd Glen een christen in zijn band, als die inderdaad zo'n scheithekel heeft aan het christelijk geloof als die ons wil laten geloven '

Érg raar allemaal


Satanisme is ook onderdeel van het geloof, dus in die zin klopt het gewoon allemaal


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-07-2006 10:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat is zo ja. Maar dat die 2 elkaar dan gewoon accepteren


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 27-07-2006 17:55 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 10:56 schreef Metalhead22 het volgende:
Dat is zo ja. Maar dat die 2 elkaar dan gewoon accepteren


ach, het één kan niet zonder het ander
The show must go on natuurlijk.


BVT
Usericon van BVT
Posted 27-07-2006 18:38 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Twee geloven op een kussen..Daar slaapt de duivel tussen..

Ik denk dat Glen daar op uit is..



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2006 19:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 17:41 schreef Snaack het volgende:
Dat antichristelijk image van Deicide gaat er bij jonge metalkids in als zoete koek --> veel merch en plaatverkopen. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om dat te snappen.


@BVT: bedankt voor je diepzinnige toevoeging.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-07-2006 19:25]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-07-2006 1:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ghehe, ik denk dat Glen in real life ook een gewone brave huisvader is, uiteraard is zijn muziekmakerij ook maar gewoon één en al pose dat (zoals Snaack al terecht opmerkte) geslikt wordt als zoete koek.


Heb overigens laatst de dvd 'London Burns' gedownload, erg fijn 'achtergrond-dvd'tje' .

Heb Deicide ooit eens gezien in Helmond, in een bijna lege zaal. Was verrekte gaaf dat optreden.


..."Hate can only create more hate"...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-08-2006 14:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Verdomme, wat is de nieuwste van Deicide gigantisch vet, het rost maar door.

Tempo wisselingen en de gitaar solo's zorgen ervoor dat het boeiend blijft, Glen blaft ook weer lekker op los.

Favoriete nummer is Homage For Satan, de riffs in dat nummer doen me denken aan een combinatie van Evil Has No Boundaries en Black Magic van Slayer.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 02-08-2006 17:51 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 17:32 schreef Metalhead22 het volgende:
Maar als je echt zo'n afschuwlijke scheithekel hebt aan het Christendom, waarom laat je dan wél een overtuigd Christen in je band spelen Dat spoort gewoon niet met elkaar. En dat Ralph, die wel een flinke pot kan spelen trouwens, überhaupt in die band wíl spelen snap ik al helemaal niet...

Ben ik de enige die dat nogal apart vind of?....
Hij was ook echt overtuigd christen geworden, nadat hij toetrad tot Deicide. Zal hem wel behoeden om naar de hell te gaan, omdat hij bij Deicide speelt



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-08-2006 21:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat Ralph overtuigd christen is geworden NADAT hij tot Deicide toe trad is ook raar Wat brengt een christelijk iemand er in 'satansnaam' toe om in uitgerekend díe band te gaan spelen?

Maarja, het is nou eenmaal zo.
En toch wil ik er meer van weten




...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2006 19:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

FA-KIN HELL


die nieuwe is zwaaaaaaaaaaaaaaar eendevet! MILLEDIEU !
Die soli dat hakken dat pompen

en ja, Benton meer en meer op de achtergrond in de mix


milledieu!

en straks nog een nieuwe Vader, dit wordt een death jaar


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-08-2006 21:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die nieuwe is inderdaad geweldig. Nu al 1 van m'n favoriete Deicide platen, zeker weten. Die solo's


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2006 23:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Die oude CD's zijn nog steeds veel beter imo, maar goed. Het gaat bij deicide om de badass riffs en niet de solo's naar mijn mening. Dat mist deze CD


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen