IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2017 21:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

:')


... hoe de hazen lopen ...


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 18-10-2017 12:39 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2017 19:05 schreef TUFKAM het volgende:
je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Count Usher benatwoord hem toch? Leuk dat ze het ingespeeld hebben, maar verder hebben ze niet echt iets bijgedragen aan de muziek.

Dus zoveel hebben ze nu ook weer niet op hun eigen naam staan, ik zit idd nog steeds te wachten op die ubervette plaat die Amon zou gaan uitbrengen...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-10-2017 17:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2017 12:39 schreef Deceptikoen het volgende:
Count Usher benatwoord hem toch? Leuk dat ze het ingespeeld hebben, maar verder hebben ze niet echt iets bijgedragen aan de muziek.

Dus zoveel hebben ze nu ook weer niet op hun eigen naam staan, ik zit idd nog steeds te wachten op die ubervette plaat die Amon zou gaan uitbrengen...


Ik denk dat ie je wil horen zeggen dat je zelf niet op klassiekers hebt meegespeeld. Ofzo...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 18-10-2017 18:33 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ik heb zijn site nog even bekeken en snap wel dat ie een beetje op deicide zit af te geven.


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 0:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Hij zit niet op Deicide af te geven. Hij heeft het over de matige prestaties van de Hoffmanbroertjes nĂ¡ Deicide.


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-10-2017 9:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2017 18:33 schreef TUFKAM het volgende:
op deicide zit af te geven.


Doet ie toch niet?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 9:18 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2017 18:33 schreef TUFKAM het volgende:
ik heb zijn site nog even bekeken en snap wel dat ie een beetje op deicide zit af te geven.

Ik snap m niet.

Mijn site staat nergens, als ik die al heb/had, en ik geef nergens op Deicide af, ik geef alleen mijn mening over de muzikale kwaliteiten van de Hoffmann broertjes naar aanlediing van hun gewauwel toendertijd over de Amon plaat.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 19-10-2017 9:58 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Misschien mijn site.

Ik vind Deicide erg gaaf, tot en met Serpents of the Lights.


Hafgufa


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 10:25 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ik vind eigenlijk alleen The stench of redemption goed. De platen erna ken ik niet, maar de platen ervoor vond ik niet zoveel.

Het gitaarwerk van Jack Owen en Ralph Santolla vond ik erg gaaf.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-10-2017 10:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb alleen once upon the cross ooit gekocht, de rest vond ik gewoon niet zo gaaf.

/Duikt weg




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-10-2017 10:29]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 10:31 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Die cd gaat idd ook nog wel, maar ik heb ook ooit ergens een verhaal opgevangen dat Ralph santolla ook een hoop voor die cd geschreven had, geen idee of iemand dat kan bevestigen.

Heb wel dat witte allover shirt van Once upon the cross


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-10-2017 11:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 10:29 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb alleen once upon the cross ooit gekocht, de rest vond ik gewoon niet zo gaaf.

/Duikt weg





Bwa, wegduiken hoeft niet. Once Upon... is wel het creatieve hoogtepunt eigenlijk. Serpents... was al een trapje minder, daarna ging het snel achteruit.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 11:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 10:31 schreef Deceptikoen het volgende:
Die cd gaat idd ook nog wel, maar ik heb ook ooit ergens een verhaal opgevangen dat Ralph santolla ook een hoop voor die cd geschreven had, geen idee of iemand dat kan bevestigen.



Santolla schreef de solo's. Glenn en Steve schreven de nummers.

Ooit eens het verhaal opgevangen dat die andere twee het drukker hadden met anabolen slikken en coke snuiven.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 11:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 11:06 schreef Count Usher het volgende:
Bwa, wegduiken hoeft niet. Once Upon... is wel het creatieve hoogtepunt eigenlijk. Serpents... was al een trapje minder, daarna ging het snel achteruit.


Het debuut is voor mij het creatieve hoogtepunt. Toen klonken ze nog oprecht bruut en gretig, met van die zieke refreintjes die je heerlijk kon meebrullen . Legion was wat technischer en minder pakkend. Once Upon The Cross had wat meer groove en was simpeler van opzet. Beide platen hadden zeker nog wel hun momenten. Daarna ben ik afgehaakt. Het begon steeds meer een trucje te worden waar je snel op uitgekeken raakt.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 19-10-2017 11:27]


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-10-2017 11:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 11:23 schreef faalhaas het volgende:
Het debuut is voor mij het creatieve hoogtepunt. Toen klonken ze nog oprecht bruut en gretig, met van die zieke refreintjes die je heerlijk kon meebrullen


Dat wel ja


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-10-2017 12:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Scars of the Crucifix (jazeker) was het eerste wat ik hoorde van Deicide (en death metal in het algemeen), dus ja, dat blijft hangen. Stench of Redemption is wel mijn favoriet, het debuut op twee.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-10-2017 18:47 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 9:18 schreef Deceptikoen het volgende:
Ik snap m niet.

Mijn site staat nergens, als ik die al heb/had, en ik geef nergens op Deicide af, ik geef alleen mijn mening over de muzikale kwaliteiten van de Hoffmann broertjes naar aanlediing van hun gewauwel toendertijd over de Amon plaat.


nee maar veel black metal daar. dus dacht, misschien zit ie daarom af te geven op deicide. had gekund.


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 18:54 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Had idd gekund. Uitgaande van kleuterlogica.


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-10-2017 19:02 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 18:54 schreef faalhaas het volgende:
Had idd gekund. Uitgaande van kleuterlogica.


grote mond. maar das makkelijk achter een account zonder naam en tig facebook accounts. doe je je nog steeds voor als een wijf op fb ?

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 19-10-2017 19:04]


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-10-2017 19:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Btw, als oudgediende maak je mij niet wijs dat je niet weet wie hij (zelfs zonder naam in zijn account) is.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-10-2017 19:11]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 19:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 19:02 schreef TUFKAM het volgende:
grote mond. maar das makkelijk achter een account zonder naam en tig facebook accounts. doe je je nog steeds voor als een wijf op fb ?


Zit je nog steeds niet lekker he.



... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 20:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 19:08 schreef Natural Disaster het volgende:


Btw, als oudgediende maak je mij niet wijs dat je niet weet wie hij (zelfs zonder naam in zijn account) is.


Hij weet wel ik ben. Ik weet alleen nog iets beter wie hij is, he Reinier, ouwe wannabe Hells Angel


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-10-2017 20:37 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

supporter is wat anders dan wanna be, faalhaas.
je weet nog steeds niet waar je over lult.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-10-2017 20:39 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2017 19:08 schreef Natural Disaster het volgende:


Btw, als oudgediende maak je mij niet wijs dat je niet weet wie hij (zelfs zonder naam in zijn account) is.


ik weet ook wie hij is.


[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 19-10-2017 20:49]


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2017 20:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Toch maar weer weggehaald?


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen