IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 26-02-2004 18:19 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik vind Scars supervet gewoon.
De vorige schijf klonk nogal "grijs" en vermoeid. Het artwork was al helemaal niks.

Maar de nieuwe, je krijgt een nieuwe gemotiveerde Deicide te horen, vette produktie, sjieker artwork, bonus DVD en guitar pick.

Is de alu/zilveren guitar pick al opgedoken?


A black heart can only find beauty in darkness.


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-02-2004 18:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nope ik had die van eric


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-02-2004 19:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 11:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Commercie is al heel anders, ten tijde van Legion waren ze waarschijnlijk nog niet super bekent ofzo..

Niet?!

*checkt profiel*

Ah, je was toen toen 10.


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-02-2004 19:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 19:43 schreef Sporty Voleg het volgende:
Niet?!

*checkt profiel*

Ah, je was toen toen 10.


Vandaar het woord, waarschijnlijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-02-2004 9:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

godverdomme die dvd die bij de duitse versie van scars zit is NTSC


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2004 9:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hmm...ik heb em ff mogen luisteren bij de platenhoer en, ik moet zeggen, hij is gaaf!

maar ja...als ik dan in mijn cd kast kijk dan pak ik toch liever legion, serpents of once.....en die nieuwe is ook nog eens fukking duahr...dus laat maar.



*zet brander aan*

NP Satyricon - I Got Erection (cover)


Suck my piss


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-02-2004 10:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geef mij maar "Deicide","Legion" of "Amon,Feasting the beast"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 13:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 10:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Geef mij maar "Deicide","Legion" of "Amon,Feasting the beast"


En serpents en once upon the cross


"This one is older than shit, heavier than time!"


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-02-2004 14:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Scars is een erg vette cd geworden!
Haalt het net niet bij het oude werk.
Maar tis een aanrader als je van Deicide houdt!


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 28-02-2004 20:25 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Voor mij is het :
1. Deicide
2. Once Upon The Cross
3. Scars of the Crucific

4. Legion
5. Insineratehymn
6. Serpents of the Light
7. In Torment In Hell

Top 3 staat rotsvast. Nummers 4 tot 7 komen niet eens in de buurt van de top 3.
Amon tel ik niet mee omdat het toch wel één van slechtstklinkende opnames is die ik ken.


A black heart can only find beauty in darkness.


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 20:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

In Torment In Hell is voor mij ook wel de slechtste, maar ach, Benton geeft zelf ook toe dat die plaat gewoon snel in elkaar is gerot om van hun roadrunner contract af te komen, hopelijk gaan ze die plaat wel eens remasteren en op nieuw uitbrengen, sommige nummers die er op staan zijn wel gaaf !


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-02-2004 20:35 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Deicide is heersch!!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 20:37 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ja. De beste Death Metal band aller tijden !


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-02-2004 20:39 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 20:37 schreef nekro het volgende:
Ja. De beste Death Metal band aller tijden !
Zover wil ik niet gaan, maar ze zijn wel


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 20:43 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Als Death Metal fan zijnde moet je Deicide gewoon wel goed vinden,en vooral respecteren omdat ze hun stijl altijd zijn trouw gebleven, iets wat een hoop bandjes die als Death Metal band zijn begonnen, nu niet meer kunnen zeggen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 20:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 20:43 schreef nekro het volgende:
Als Death Metal fan zijnde moet je Deicide gewoon wel goed vinden,en vooral respecteren omdat ze hun stijl altijd zijn trouw gebleven, iets wat een hoop bandjes die als Death Metal band zijn begonnen, nu niet meer kunnen zeggen.


Wat een onzin, zie cannibal corpse, morbid angel. Dat zijn zelfs al de grote 2, zo zijn er nog wel meer


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 20:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Sorry hoor maar heb je de laatste Morbid Angel gehoord ?? Dat vind ik dus echt een kut cd, maar ach, da's mijn mening, en ik blijf er gewoon bij als ik zeg dat Deicide voor mij de beste Death Metal band aller tijden is.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 21:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 20:58 schreef nekro het volgende:
Sorry hoor maar heb je de laatste Morbid Angel gehoord ?? Dat vind ik dus echt een kut cd, maar ach, da's mijn mening, en ik blijf er gewoon bij als ik zeg dat Deicide voor mij de beste Death Metal band aller tijden is.


tja, kut of niet. Ze blijven wel hun ding doen. Dat was de essentie van jou verhaal.
Dat jij deicide het beste allertijde vind, dat kan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 28-02-2004 21:03 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 20:58 schreef nekro het volgende:
Sorry hoor maar heb je de laatste Morbid Angel gehoord ?? Dat vind ik dus echt een kut cd, maar ach, da's mijn mening, en ik blijf er gewoon bij als ik zeg dat Deicide voor mij de beste Death Metal band aller tijden is.


Hmm..geef mij maar morbid angel, suffocation, pessimist, monstrosity en Nile..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 21:04 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ja, je hebt gelijk. Wat vind jij de beste Death Metal band dan eigenlijk ??


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 28-02-2004 21:06 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 21:04 schreef nekro het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Wat vind jij de beste Death Metal band dan eigenlijk ??


Pfff...de beste? Morbid Angel..Suffocation een hele goede tweede


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 21:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 21:04 schreef nekro het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Wat vind jij de beste Death Metal band dan eigenlijk ??


Op dit moment is Cryptopsy toch wel lijstaanvoerder. De rest volgt


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 21:09 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Suffocation, daar heb ik helaas nog nooit muziek van gehoord. Binnenkort maar eens even wat van gaan kopen denk ik.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 21:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 21:09 schreef nekro het volgende:
Suffocation, daar heb ik helaas nog nooit muziek van gehoord. Binnenkort maar eens even wat van gaan kopen denk ik.


Dat moet je dus nog ff je mondje dicht houden
Ik raad overigens Pierced From Within aan


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 21:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hahahaha, okay, laat het hier wel even weten wanneer ik 'm heb, had ook al van anderen gehoord dat die plaat erg goed moet zijn, dus ik ben benieuwd !Maar denk niet dat ik Deicide dan maar ineens laat vallen he .


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen