IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 23:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Om 4 vier uur weer aan 't Thrashen tijdens 't krantenbezorgen of niet!?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-01-2004 0:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jupe onder het genot van cryptopsy non so vile /end slowchat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2004 1:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2004 20:34 schreef 0Tolerence het volgende:
Klopt ja, maar ik beschouw Deicide als een redelijke underground band. Dus daar ligt de verkoop toch wel degelijk anders.


Dat vraag ik me af...hoe kom je daarbij dat het anders is en hoe anders is dat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-01-2004 11:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 1:21 schreef Mutilator het volgende:
Dat vraag ik me af...hoe kom je daarbij dat het anders is en hoe anders is dat dan?


Commercie is al heel anders, ten tijde van Legion waren ze waarschijnlijk nog niet super bekent ofzo..


"This one is older than shit, heavier than time!"


valfar
Usericon van valfar
Posted 20-02-2004 19:02 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb Scars of the crucifix!Helaas zonder metalen plectrum, maar toch een lekkere cd!Zijn hier soms mensen die wel geluk hadden?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 19:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:23 schreef MBMarduk het volgende:
Hmmm, nooit over nagedacht maar klinkt logisch, LP's waren altijd iets van max. 2x14min.



Een LP kan maximaal 2x25 minuten bevatten.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-02-2004 19:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 19:02 schreef valfar het volgende:
Ik heb Scars of the crucifix!Helaas zonder metalen plectrum, maar toch een lekkere cd!Zijn hier soms mensen die wel geluk hadden?


Ik zal em niet kopen, maar ik moet nog wel wat oudere cd's van hun kopen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2004 19:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 19:29 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik zal em niet kopen, maar ik moet nog wel wat oudere cd's van hun kopen.


"Scars..." heerscht anders weer als vanouds hoor!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-02-2004 19:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 19:34 schreef TNightmare het volgende:
"Scars..." heerscht anders weer als vanouds hoor!


Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Deicide, Legion, Once Upon the Cross en Serpents vind ik nog een stukkie beter


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-02-2004 19:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

once upon the cross


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-02-2004 23:11 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 19:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Deicide, Legion, Once Upon the Cross en Serpents vind ik nog een stukkie beter
Hey, dat zijn ook mijn favorieten!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2004 23:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:11 schreef BARABAS het volgende:
Hey, dat zijn ook mijn favorieten!


Allemaal?

Voor mij
1. Legion
2. Deicide
3. Scars of the Crucifix


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-02-2004 8:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

probeer once upon the cross eens en je top3 ziet er heel anders uit


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-02-2004 12:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Iemand de nieuwe al gehoord? Ik niet
Ben wel benieuwd. 'Once upon the Cross' dendert nog regelmatig door mijn speakers.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-02-2004 12:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jupe dikke vette heersch plaat nog een weekje wachten en hij ligt in de winkels!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-02-2004 13:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is die nieuwe cd goed?


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-02-2004 13:28 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

heb de promo al een maand, zeker leuk, een van de beteren, veel beter dan de vorige twee

maar 27 minuten is gewoon veel te kort, en dat ding kost 18 euro, duszou hem nooit zelf kopen


Do androids dream of electric sheep?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-02-2004 14:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 13:28 schreef Kristof het volgende:
heb de promo al een maand, zeker leuk, een van de beteren, veel beter dan de vorige twee

maar 27 minuten is gewoon veel te kort, en dat ding kost 18 euro, duszou hem nooit zelf kopen


Alle Deicide cd's zijn rond de 28 minuten


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-02-2004 15:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

en zeker de moeite waard om te kopen!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-02-2004 15:33 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 21 februari 2004 14:22 schreef 0Tolerence het volgende:
Alle Deicide cd's zijn rond de 28 minuten


idd

maar dat vind ik anno 2004 wel te kort gewoon


Do androids dream of electric sheep?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-02-2004 16:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 15:33 schreef Kristof het volgende:
idd

maar dat vind ik anno 2004 wel te kort gewoon


Dat is behoorlijk generaliserend, van mij hoeft echt niet elke cd 70 minuten lang te zijn. Denk bijvoorbeeld aan snelle, chaotische black metal of moderne blast-beat death metal. Dat zijn redelijk korte, maar flink intense aanvallen op je trommelvlies. Als die allemaal een uur zouden duren zou het gewoon vervelend lang worden.

Ik ben het wel met je eens dat "Scars..." altijd weer behoorlijk snel afgelopen is ja .


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-02-2004 18:27 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

eens kijken wat de heren antwoorden op mijn vraag: 'dat ding is te kort en veel te duur'


Do androids dream of electric sheep?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-02-2004 21:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:27 schreef Kristof het volgende:
eens kijken wat de heren antwoorden op mijn vraag: 'dat ding is te kort en veel te duur'


Prognose:

"Ach, Reign in Blood duurde ook nog geen half uur"

Serieuze prognose:

Verhaaltje over dat op een gegeven moment de cd gewoon "af" is, waarom zou je dan nog "fillers" toe gaan voegen? Daarnaast heeft Deicide lang genoeg gewacht (2 albums lang) om een cd uit te brengen waar ze volledig achter staan en hart en ziel weer in gestopt hebben.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-02-2004 21:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Once upon the Cross is een vet album en super cover art ... ooit een keer gebruit voor een school verslag...

//edit:

ter illustratie:


[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 21-02-2004 21:40]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 22-02-2004 12:13 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Scars is zeker een goed album. Maar Once upon the cross is nog steeds mijn favoriet!


dood


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen