IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 21:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 21:19 schreef nekro het volgende:
Hahahaha, okay, laat het hier wel even weten wanneer ik 'm heb, had ook al van anderen gehoord dat die plaat erg goed moet zijn, dus ik ben benieuwd !Maar denk niet dat ik Deicide dan maar ineens laat vallen he .


Deathmetal is niet op fanbasis hoor, we zijn niet de TMFclub
Het heerst allemaal


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 21:28 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Mee eens ! En dan nu maar eens op zoek naar Suffocation.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 0:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Als we hier gaan (s)preken over de vetste deathmetal ben ik verplicht om Death even te noemen, en dan moet ik ook nog even kwijt dat ik Legion een van de vetste deathmetal releases allertijden vind


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 29-02-2004 0:49 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm muzikaal zit deicide leuk in elkaar, maar qua teksten vind ik ze net zo triest als de eerste de beste blekkie band


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-02-2004 3:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 januari 2004 11:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Commercie is al heel anders, ten tijde van Legion waren ze waarschijnlijk nog niet super bekent ofzo..


quote:
Op 26 februari 2004 19:57 schreef 0Tolerence het volgende:
Vandaar het woord, waarschijnlijk


Zozo...en dan eerder deze thread mij beschuldigen van domme uitspraken Het is weer overduidelijk...

Maar goed, het past prima bij het niveau van de Deicide teksten die je dan waarschijnlijk ook super vindt

Verder heb ik Scars...maar es geluisterd en voor Deicide begrippen is het idd een prima cd. Ikzelf ga dan liever voor de Vital Remains - Decristianize.

Let the killing begin...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 29-02-2004 14:48 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl



Do androids dream of electric sheep?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-02-2004 15:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 3:41 schreef Mutilator het volgende:
Zozo...en dan eerder deze thread mij beschuldigen van domme uitspraken Het is weer overduidelijk...

Maar goed, het past prima bij het niveau van de Deicide teksten die je dan waarschijnlijk ook super vindt

Verder heb ik Scars...maar es geluisterd en voor Deicide begrippen is het idd een prima cd. Ikzelf ga dan liever voor de Vital Remains - Decristianize.

Let the killing begin...


leg is uit


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 15:18 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Death ?? Nee, heb ik nooit veel aan gevonden, ja, Scream Bloody Gore is en blijft een bruut plaatje natuurlijk, maar ik heb ook de laatste cd's gehoord, en dat was gewoon zowat heavy metal, nee bedankt !


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 29-02-2004 15:34 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 29 februari 2004 15:18 schreef nekro het volgende:
Death ?? Nee, heb ik nooit veel aan gevonden, ja, Scream Bloody Gore is en blijft een bruut plaatje natuurlijk, maar ik heb ook de laatste cd's gehoord, en dat was gewoon zowat heavy metal, nee bedankt !


echt wel onzin, leprosy, spirtual healing, human, itp en symbolic zijn veer harder dan het debuut van Death

veel bruter, veel techniscer en veel agressiever


Do androids dream of electric sheep?


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 15:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik had het over de laatste, en ach over Death moet ik maar m'n mond houden want dat heb ik toch nooit met echt veel interesse gevolgd Hmz, dit was toch een Deicide topic ?!?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 15:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Alleen de laatste 2 van death vond ik wat Heavymetal achtig, dus er blijven nog 5 over die wel Deathmetallig klinken...en daar zit dus ook Human bij, naar mijn mening de beste deathmetal plaat ooit!
Ontopic: Die Dvd vond ik wel grappig om een keer te zien, maar daar blijft het dan ook bij, niet veel intressante dingen staan daar op moet ik zeggen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 15:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Heb ik nog niet gezien die dvd. Is dat ding gelimiteerd weer, of wat ?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-02-2004 16:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 15:34 schreef Kristof het volgende:
echt wel onzin, leprosy, spirtual healing, human, itp en symbolic zijn veer harder dan het debuut van Death

veel bruter, veel techniscer en veel agressiever


Leprosy, Spiritual Healing EN Scream Bloody Gore worden als 1 "Death-periode" gezien. Daarna wordt het vast technischer (ik moest afhaken), maar echt niet agressiever of bruter.

Ik heb gisteravond Deicide's "Once Upon the Cross" eens beluisterd, en die kan ik ook safe aankopen. Weet alleen niet of ik die uiteindelijk vetter ga vinden dan "Deicide" of "Legion".


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 16:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik zal wel weer een mongool gevonden worden hier maar ik vind Legion maar een saaie plaat in verglijking met Once Upon The Cross, dat is trouwens veruit mijn favoriete Deicide plaat !En die hoes...briljant gewoon !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-02-2004 16:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat is er zo bijzonder aan die hoes van Once Upon A Cross? Ik heb hem nu in mijn handen en zie d'r niks bijzonders aan eigenlijk....of is er nog een andere versie?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 16:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Wat ben jij een mongool zeg


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 16:13 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-02-2004 16:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 16:05 schreef nekro het volgende:
Ik zal wel weer een mongool gevonden worden hier maar ik vind Legion maar een saaie plaat in verglijking met Once Upon The Cross, dat is trouwens veruit mijn favoriete Deicide plaat !En die hoes...briljant gewoon !


Gewoon nog eens luisteren die "Legion". Heerschplaat!

Btw, interview met Eric Hoffman op de frontpage:

http://www.zwaremetalen.com/interview/2239.html

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 29-02-2004 16:25]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-02-2004 16:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nou ja...ik vind een plaatje van Jezus onder een laken nou niet bepaald origineel of zo. Ik bedoel hoeveel duizenden platen zijn er niet met vergelijkbare plaatjes?

Zal wel komen omdat Deicide gewoon niet bijster origineel als band is. Once Upon is dan ook de enige wat ik van hun heb. Het vat de overige platen prima samen en ik heb geen behoefte an vijf CDs met verschillende titels en artwork die verder gewoon hetzelfde zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 16:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hehehe, ik zei ook niet dat ik de hoes origineel vond maar wel briljant gedaan, kwestie van smaak he.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 17:25 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 16:13 schreef nekro het volgende:
Ik


Ja, jij.....maar het was een geintje hoor, ik vind Once Upon The Cross trouwens ook een van de genialere hoezen in metalland, ennuh Chelman, wat vind jij dan wel origineel op Deathmetal gebied?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-02-2004 17:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 17:25 schreef BARABAS het volgende:
Ja, jij.....maar het was een geintje hoor, ik vind Once Upon The Cross trouwens ook een van de genialere hoezen in metalland, ennuh Chelman, wat vind jij dan wel origineel op Deathmetal gebied?


Weinig om eerlijk te zijn. Ik vind veel oldschool death goed te pruimen omwille van nostalgie maar echt muzikale hoogstandjes zitten er niet echt tussen. Met alleen bruut, lomp, en 'sfeer' neem ik geen genoegen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 17:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dacht al dat het geintje was, wat een lolboek, hmz ??? Maar over brute Death Metal, Engorged al gehoord ??


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 17:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@ Chelman

Toch heeft Legion wel een aardig 'technische' inslag (in vergelijking met Once...)Maar ik ben het wel met je eens dat in de Deathmetal weinig orginaliteit zit

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-02-2004 17:35]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-02-2004 17:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 februari 2004 17:25 schreef BARABAS het volgende:
Ja, jij.....maar het was een geintje hoor, ik vind Once Upon The Cross trouwens ook een van de genialere hoezen in metalland,


Hmm dat laken was toch gewoon censuur op de originele hoes? Zo kwam het mij toen in ieder geval wel over.

quote:
ennuh Chelman, wat vind jij dan wel origineel op Deathmetal gebied?


Ik wil ff een band noemen die Deicide verslaat op antichristekstuele diepgang, artwork en diepgang in muziek en dat is Immolation; die hoezen zijn bijv veel mooier (Andreas Marshall) en veel genialer zoals de dubbele hoes van Failures for gods

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-02-2004 17:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen