IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-08-2006 23:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Solo's en Deicide.

Ergens is er iets goed mis gegaan.........


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-08-2006 2:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kwam net 'Homage to Satan' of iets dergelijks tegen op TMF. Nou nou...


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 26-08-2006 17:22 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

Sinds gisteren de blijde eigenaresse van the Stench of Redemption. Ik vind 'm dus keigaaf en ben wel dol op de solo's. Vind het hele gitaarwerk sowiezo erg lekker. Maar moet er even bij melden dat dit mun eerste cd van ze is, misschien toch ook een keer het oudere werk van ze opsnorren. Suggesties om mijn eerste goede indruk van deze band te verstevigen zijn welkom.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 26-08-2006 17:52 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Het debuut is super, Legion ook, daarna begint het al ietsje minder te worden. Maar toch zijn Once upon a cross en Serpents of the Light ook wel lekker op z'n tijd.

1 plaat die je iig niet moet checken is "In torment in hell".


don't mistake lack of talent for genius


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 26-08-2006 20:47 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

THNX


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-08-2006 23:11 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik denk dat ik het al elders in dit topic heb gepost maar voor mij zijn de enige relevante albums Deicide, Legion, Once Upon the Cross en de re-release Amon/Feasting the Beast. Heerschalbums!!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-08-2006 23:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ga voor Once Upon the Cross, de enige cd die ik van ze gekocht heb.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-08-2006 23:48 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Yup, Eens bovenop de kruis.



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 27-08-2006 0:53 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Hmm, dat album heb ik niet eens legaal. Mijn favorieten zijn eigenlijk Legion, Deicide en Scars Of The Crucifix, de nieuwe moet ik nog goed luisteren.
Heeft iemand trouwens de bootleg dvd van Deicide in London, waarschijnlijk opgenomen eind jaren '80, begin jaren '90.

YouTube link: http://www.youtube.com/watch?v=HlAbI30VdE8

Inclusief oerlelijke nepharnassen, en oergaaf publiek. Deze samples zijn ook gebruikt voor de christelijke documentaire 'They Sold They're Souls For Rock 'n' Roll', in betere kwaliteit overigens.
Lijkt me prachtig om het hele optreden te hebben.


Nog zo stoere internet warrior.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-08-2006 0:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 augustus 2006 23:13 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik ga voor Once Upon the Cross, de enige cd die ik van ze gekocht heb.


Ik hoorde laatst dat Ralph Santolla daar alle riffs voor geschreven zou hebben.
Voor de rest deed Steve Asheim het altijd; de Hoffman broertjes schijnen dan weer geen noot zelf bedacht te hebben: best frappant.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-08-2006 1:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-08-2006 5:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 augustus 2006 17:22 schreef daffodil het volgende:
Sinds gisteren de blijde eigenaresse van the Stench of Redemption. Ik vind 'm dus keigaaf en ben wel dol op de solo's. Vind het hele gitaarwerk sowiezo erg lekker. Maar moet er even bij melden dat dit mun eerste cd van ze is, misschien toch ook een keer het oudere werk van ze opsnorren. Suggesties om mijn eerste goede indruk van deze band te verstevigen zijn welkom.


eigenlijk alles wel ook al verschilt de stijl een klein beetje van oud naar nieuw. simpel doch beukend (zoals die laaste dus )


Je moeder.


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 27-08-2006 15:32 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

legion is ook super en when satan lives (live cd) is ook goed. Heb stench of redemption nog niet, maar wat ik er van gehoord heb was super


Doomsayer
Usericon van Doomsayer
Posted 27-08-2006 15:36 by Doomsayer Wijzig reactieProfiel van DoomsayerQuote dit bericht

amon feasting the beast is ook een aanrader


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 27-08-2006 18:28 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 27 augustus 2006 0:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik hoorde laatst dat Ralph Santolla daar alle riffs voor geschreven zou hebben.
Voor de rest deed Steve Asheim het altijd; de Hoffman broertjes schijnen dan weer geen noot zelf bedacht te hebben: best frappant.


Eeeh... Ralph Santolla? Die zat er toen toch nog niet bij?

En ja ik heb ook ooit gehoord dat Steve Asheim veel heeft geschreven, dat zie je ook niet zo vaak. Drummers die het meerendeel van het materiaal schrijven.


don't mistake lack of talent for genius


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-08-2006 18:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 augustus 2006 18:28 schreef NecroNoud het volgende:
Eeeh... Ralph Santolla? Die zat er toen toch nog niet bij?


Klopt, maar hij kan natuurljik achter de schermen zijdelings betrokken zijn geweest. Een langlopende vriendschap/ collegialiteit zou ook het overkomen satanische imago/ christendom euvel kunnen verklaren.

quote:
En ja ik heb ook ooit gehoord dat Steve Asheim veel heeft geschreven, dat zie je ook niet zo vaak. Drummers die het meerendeel van het materiaal schrijven.


Yep, de enige andere die ik me zo ff voor de geest kan halen is Gene Hoglan bij Dark angel...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-08-2006 22:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2006 18:57 schreef Mutilator het volgende:
Klopt, maar hij kan natuurljik achter de schermen zijdelings betrokken zijn geweest. Een langlopende vriendschap/ collegialiteit zou ook het overkomen satanische imago/ christendom euvel kunnen verklaren.

Ik vind dit nog steeds zo'n vaag verhaal joh... is er ergens een interview of zo waarin mijnheer hierover aan de tand gevoeld wordt?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-08-2006 9:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2006 18:57 schreef Mutilator het volgende:



Yep, de enige andere die ik me zo ff voor de geest kan halen is Gene Hoglan bij Dark angel...


en Charlie Benante bij Anthrax. (en Lars Urich staat ook altijd vermeldt bij de credits)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-08-2006 0:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 21:30 schreef Metalhead22 het volgende:
Dat Ralph overtuigd christen is geworden NADAT hij tot Deicide toe trad is ook raar Wat brengt een christelijk iemand er in 'satansnaam' toe om in uitgerekend díe band te gaan spelen?

Maarja, het is nou eenmaal zo.
En toch wil ik er meer van weten

Natuurlijk is dat niet zo, vette lulkoek.


Daarnaast hebben we vanavond vastgesteld dat de nieuwe plaat VET is.

En de ouwe Deicide is KUT. Oh ja, sorry jongens, "vind ik" (ik begrijp echt niet hoe je als muziekliefhebber die oudere platen hoger kunt aanslaan -- MAAR GOED ).

Zeau, Team Evil heeft gesproken. Allemaal checken die nieuwe, helemaal te gek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-08-2006 0:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dacht van niet, van die clip werd ik nou niet bepaald warm van binnen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-08-2006 6:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

In de vorige aardschok stond een interview met Deicide.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-08-2006 7:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:22 schreef M. het volgende:
Natuurlijk is dat niet zo, vette lulkoek.


Daarnaast hebben we vanavond vastgesteld dat de nieuwe plaat VET is.

En de ouwe Deicide is KUT. Oh ja, sorry jongens, "vind ik" (ik begrijp echt niet hoe je als muziekliefhebber die oudere platen hoger kunt aanslaan -- MAAR GOED ).

Zeau, Team Evil heeft gesproken. Allemaal checken die nieuwe, helemaal te gek.


Deicide en Legion M. Dat zijn de platen ')


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-08-2006 9:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:22 schreef M. het volgende:
En de ouwe Deicide is KUT. Oh ja, sorry jongens, "vind ik"


aap



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2006 9:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 0:22 schreef M. het volgende:
En de ouwe Deicide is KUT. Oh ja, sorry jongens, "vind ik" (ik begrijp echt niet hoe je als muziekliefhebber die oudere platen hoger kunt aanslaan -- MAAR GOED ).

Zeau, Team Evil heeft gesproken. Allemaal checken die nieuwe, helemaal te gek.


quote:
Op 13 juni 2002 10:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Ouwe Deicide is cool, maar zaken als 'Once Upon The Cross' konden me echt niet meer boeien... en die nieuwe al HELEMAAL niet.

Antichristelijke teksten zijn cool, maar Benton is niet intelligent genoeg om er ècht wat van te maken (dingen als 'Biblebasher' enzo), hetgeen meteen ook de latere platen typeert. Maar 'Deicide' en 'Legion' zijn zekers vet.


En ik hoefde er niet eens héél erg lang naar te zoeken

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-08-2006 10:03]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2006 10:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, maar toen was hij ook nog een SP'er.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2006 10:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kun je nagaan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen