IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : radicale imams Vorige pagina | Volgende pagina
Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-06-2002 16:04 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Nou ja, dat van die sandalen was ook eigenlijk de kern van mijn betoog, dus hand erop!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-06-2002 16:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Oebe, ik ben een grote fan van jouw betoog, maar helaas heeft het allemaal geen zin, want mensen luisteren nooit naar rationele argumenten en feiten.
History repeats itself, en we leren niets.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-06-2002 16:36 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

tegen mij moeten ze niet beginnen zaggen, want ik luister toch niet. Knegeer ze en loop rustig verder.



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-06-2002 13:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 16:11 schreef mislyd het volgende:
Oebe, ik ben een grote fan van jouw betoog, maar helaas heeft het allemaal geen zin, want mensen luisteren nooit naar rationele argumenten en feiten.
History repeats itself, en we leren niets.
Laten we dit forum dan ook direkt maar afschaffen. Heeft toch geen nut, immers?


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-06-2002 13:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Er vanuitgaande dat we dat niet doen, nog een puntje.

Oebe heeft gelijk dat onze rechtspraak dit 'probleem' (voor zover het een bedreiging vormt) in principe aan zou moeten kunnen. Ik denk, echter, dat een groot deel van de mensen alhier hun vertrouwen in de rechtspraak heeft verloren door gevallen waarin deze werd gemanipuleerd.

Ook het (gebrek aan) relativeringsvermogen is een juiste constatering (niet alleen van Oebe). Het gaat om een aantal extreme gevallen; we weten niet in hoeverre het vertaalbureau in kwestie accuraat heeft vertaald; we weten niet hoe de moslimgemeenschap de 'opruiende geluiden' oppikt.

Een zinnige uitspraak die ik op tv vernam en die het vermelden waard is (niet letterlijk geciteerd, zo goed heb ik het niet onthouden):

"Mensen die zich op deze manier afzetten tegen de wetten van het land waarin ze verblijven, hebben eigenlijk de morele verplichting dat land te verlaten."

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-06-2002 13:30]


Touché, pussycat!


satanos
Usericon van satanos
Posted 18-06-2002 15:57 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 15 juni 2002 2:02 schreef Mutilator het volgende:
Ben ik niet met je eens; Oosterse culturen zoals Chinezen, Japanners, Koreanen en Indonesiers & Indiers, Tibetanen enz. heb je totaal geen last van. Ze verrijken onze cultuur alleen maar.

Waar ik tegen ben zijn die moslims en andere buitenlanders die hier de boel willen overnemen.

chinezen heb je als ondernemer in rotterdam wel degelijk last p de een of andere manier zijn bijna alle winkels op de kruiskade opeens van chinezen . Er is me onderhand al heel vaak gezegd dat je in rotterdam geen ruzie met die gasten moet hebben, want anders..........
en dan deze met z'n twintigen in een flat wonen en iedereen een uitkering gebeurt ook vaak genoeg.
ik heb zelf nooit ergens last van gehad maar het gebeurt wel


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:47 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-01-2004 2:42]


ik ben dom, o zo dom


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2004 8:51 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

laatst vertelde een zeer intelligente muslima mij dat in de Koran staat dat zo gauw een moslim langer dan zes weken in een land woont, hij zich zou moeten aanpassen aan de locale wetten en regels, tja als zelfs de imams niet de Koran goed lezen...



Imams die geweld prediken prediken tegen hun eigen geloof in.

Priesters die geweld prediken prediken tegen hun eigen geloof in.

"Islam" betekent in weze gewoon "Vrede"



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 8:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 8:51 schreef Phriar het volgende:
zeer intelligente muslima



Een oxymoron.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-01-2004 8:54]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2004 8:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

, daar gaan we weer...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 8:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 8:55 schreef Phriar het volgende:
, daar gaan we weer...


Sorry was een inkoppertje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 8:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 8:51 schreef Phriar het volgende:
laatst vertelde een zeer intelligente muslima mij dat in de Koran staat dat zo gauw een moslim langer dan zes weken in een land woont, hij zich zou moeten aanpassen aan de locale wetten en regels, tja als zelfs de imams niet de Koran goed lezen...



Imams die geweld prediken prediken tegen hun eigen geloof in.

Priesters die geweld prediken prediken tegen hun eigen geloof in.

"Islam" betekent in weze gewoon "Vrede"


Ja er zijn ook Moslims die de jihad ontkennen.
Maar als een blanke ook maar ergens ze twijfels trekt bij een aspect vd holocoust..........

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-01-2004 8:59]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2004 9:04 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

dat is een totaal loze vergelijking man.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 9:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 9:04 schreef Phriar het volgende:
dat is een totaal loze vergelijking man.
Niet komt op het zelfde neer alleen is het ene gebueurt en het andere, nog, niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2004 9:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

maar je quote mij, wat meestal wil zeggen dat je vanuit mijn post verder redeneert of argumenten opwerpt in conflict...

Je begint in een kee over een holocaust en dat imams de Jihad ontkennen.

Dit slaat op kont in verhouding tot mijn eerdere post. Natuurlijk zijn er Imams die ontkennen dat er voor de Jihad gerecruteert wordt, maar dat verandert niets aan het feit dat Islam in feite net zoals andere religies in de basis slechts vrede en samenhorigheid zou moeten prediken.

Het zijn de volgelingen die denken dat hun haat jegens de wereld rechtvaardigd is omdat het in een boek staat dat 2000 jaar oud is. Wat de mensen vergeten is dat het mensen waren die het boek schreven en dus er de vooroordelen, haat, intolerantie, anti-emancipatie denkbeelden en niet te vergeten het platte wereld beeld er in hebben gestopt.

Zij die hun persoonlijke denkbeelden rechtvaardigd denken te zien in een religie en dat als basis gebruiken voor haat en intolerantie te prediken zijn idioten, randdebielen, simpele zielen.

En dat jij denkt dat er een holocaust komt is jou zaak. Niet iedereen ziet hordes moslims met een brandende wereld op de achtergrond voor zijn ogen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 9:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik doelde er op dat die Muslima van jou ook zomaar iets kan blaten om jopu te laten denken dat het allemaal wel meevalt met die Islam


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 12-01-2004 18:49 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Moslims, zo veel ellende.
Waarom kunnen ze nou niet gewoon in hun eigen land blijven.

Doodstraf!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 18:49 schreef metal blade het volgende:
Waarom kunnen ze nou niet gewoon in hun eigen land blijven.



Moslims kennen namelijk geen land als zodanig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-01-2004 20:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Yeah, you tell 'em, Ruud.


Touché, pussycat!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-01-2004 9:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 12 januari 2004 9:26 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doelde er op dat die Muslima van jou ook zomaar iets kan blaten om jopu te laten denken dat het allemaal wel meevalt met die Islam


Net zoals jij zomaar kan blaten dat er een moslim holocaust op komst is om te laten lijken alsof het allemaal niet meevalt met die Islam?

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 13-01-2004 9:13]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 11:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Als iedereen nu die Koran eens ging lezen, zouden ze waarschijnlijk tot de conclusie komen dat het met die Islam allemaal wel meevalt. Wat wel een probleem is, zijn de denkbeelden/leefregels die er (net als bij vele Christelijke geloven) door fanatici aanvast geïnterpreteerd worden. De Islam an sich is niet het grote gevaar.


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 11:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:04 schreef Sporty Voleg het volgende:
Als iedereen nu die Koran eens ging lezen, zouden ze waarschijnlijk tot de conclusie komen dat het met die Islam allemaal wel meevalt. Wat wel een probleem is, zijn de denkbeelden/leefregels die er (net als bij vele Christelijke geloven) door fanatici aanvast geïnterpreteerd worden. De Islam an sich is niet het grote gevaar.

Idd, het is vooral de interpretatie van enkele radicale figuren. Maar als een persoon weigert een hoofddoek af te zetten in ene openbaar gebouw ben je naar mijn mening al redelijk radicaal.
Ik heb ook het idee dat het aantal radicalen stijgt maar dat kan natuurlijk ook een vertekenin van de berichtgeving zijn.


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 11:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
net op NOVA was een documentaire over radicale imans die in Nederland werkzaam zijn. ze roepen op tot allerlei verschrikkelijke dingen, haten de westerse maatschappij en vinden iedereen die niet moslim is minderwaardig. ik wordt daar niet goed van. wat doen die lui hier? van mij mag je onze maatschappij best haten maar ga dan weg. dit geldt uiteraard zowel voor de imans als de kerkgangers. wees consquent,ik ga ook niet in dat fucking Arabië of Egypte wonen. Ik ga nog liever in mijn hempje op de Noordpool zitten dan ooit naar zo een land te gaan.

wat me ook al zo boos maakte was een artikel dat ik een tijdje geleden las waarin buitenlandse meisjes aan het woord waren. die vinden dus allemaal buitenlandse moslimmannen veel beter als blanke nederlanders. stel je eens voor dat ik zou zeggen dat ik liever een blank meisje wil, dan ben je opeens een rascist. fuck die dubbele moraal en ik heb het wel weer voorlopig gehad met die buitenlanders die zich niet aan willen passen. sorry .

(elessar: idd imams )



Die lui zijn achterlijk - punt.
Blanke meisjes zijn ook veel aantrekkelijker dan die als vuilzak verklede boks-ballen - punt.

het punt is dat die mensen een religie aanhangen die tegen de menselijke natuur ingaat (ja, daar is ie weer met z'n natuur), en voelen zich dus de hele tijd rot. En natuurlijk zijn ze ook pokke jaloers dat wij hier zomaar een beetje alles doen wat we willen (wat ook weer niet ideaal is, maar kom). En dus komen ze hier een beetje hun innerlijke twee-strijd uitvechten terwijl ze openlijk verkondigen dat wij rot zijn zitten ze lekker de blanke sltejes te neuken in de hoerenkoten.
Eén ding is zeker, als de moslims gelijk hebben in hun geloof, gaan zij zeker sneller in hun eigen hel zitten dan wij


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 11:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar als een persoon weigert een hoofddoek af te zetten in ene openbaar gebouw ben je naar mijn mening al redelijk radicaal.

Niet om te zeiken, hoor, maar wat vind je precies zo radicaal aan het niet willen verwijderen van een (imo triviaal) kledingstuk?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 11:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:24 schreef Sporty Voleg het volgende:
Niet om te zeiken, hoor, maar wat vind je precies zo radicaal aan het niet willen verwijderen van een (imo triviaal) kledingstuk?


Dat is net het radicale: dat je zo fel weigert een triviaal kledingstuk af te nemen. Voor hun is dat stomme sjaaltje niet niet triviaal, maar een belangrijk stuk van hun religie. maw sjaaltje ophouden, of kolen schuppen in de hel !!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen