IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : radicale imams Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 17:45 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

[quote]Op 29 januari 2004 21:40 schreef arrebar het volgende:
Tja als ik zijn reactie zo doorlees vraag ik me af of die überhaubt wel denkt[/quote)

Erg gemakkelijk om iedereen die een andere mening is toegedaan ervan te beschuldigen niet te denken. Jij kent mij niet en je weet niet op basis waarvan ik mijn mening heb gevormd.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 17:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Welke mensen die extreem tegen discriminatie zijn hebben ooit eens een buitenlander gezien? laat staan mee gepraat, als buurtbewoner, en huisplukkers


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 18:01 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Iedereen discrimineert. Kun je wel zeggen/schrijven dat het niet zo is maar dat geloof ik dus niet.

Maarre...voor mijn part is mijn buurman pimpelpaars met gouden sterretjes en zet hij een blauwe nepstruisvogel met rode veren in zijn reet op zijn kop. Zolang hij een ander daar niet mee lastig valt vind ik het allemaal prima.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2004 18:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 17:48 schreef ElitE het volgende:
Welke mensen die extreem tegen discriminatie zijn hebben ooit eens een buitenlander gezien? laat staan mee gepraat, als buurtbewoner, en huisplukkers


Ik kom bijna iedere dag in België dus ik zie wel eens buitenlanders.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 20:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 februari 2004 18:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kom bijna iedere dag in België dus ik zie wel eens buitenlanders.

spreek je ermee, hebben ze je husi wel eens leeg gerooft, jouw als klein kind je fiets afgepakt, als je dan terug probeerde te pakken stond de hele familie voor je......

@jezebel: natuurlijk discriminatie is een natuurlijke drang zonder discrimintaie werkt evolutie niet dus ga niet een hippieachtig links verhaal ophangen dat discriminatie slecht is, je moet het alleen goed en eerlijk bedrijven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 20:23 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:02 schreef ElitE het volgende:
spreek je ermee, hebben ze je husi wel eens leeg gerooft, jouw als klein kind je fiets afgepakt, als je dan terug probeerde te pakken stond de hele familie voor je......

@jezebel: natuurlijk discriminatie is een natuurlijke drang zonder discrimintaie werkt evolutie niet dus ga niet een hippieachtig links verhaal ophangen dat discriminatie slecht is, je moet het alleen goed en eerlijk bedrijven.


Wat versta je dan onder goed en eerlijk? Ik discrimineer, dat geef ik gewoon toe. Moet ik dan het heilige boontje uit gaan hangen door te zeggen dat iedereen gelijk is??
Ik ben dan toch liever eerlijk.

En ja ik spreek uit ervaring. Heb anderhalf jaar stage gelopen bij vluchtelingenwerk in rotterdam. Bevestigt toch een aantal vooroordelen. En ik ben er ook een stuk rechtser van geworden. Maar ik ben geen fascist.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 20:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

eerlijk is hier ook persoonlijk maar als je discrimineert moet je dat met goede rede doen, en niet te snel oordelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 01-02-2004 20:35 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

...

[ja zo kan die wel weer he, hou dat soort uitspraken voor je aub]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-02-2004 4:51]


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2004 22:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:35 schreef robbemans het volgende:
.
Zo, da's een overdachte stelling!

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-02-2004 4:52]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 15:11 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:35 schreef robbemans het volgende:
alle buitenlanders dood of nederland uit

Ach; doodmaken kost zoveel moeite, en daar krijg je ook zoveel rotzooi van. .
Maar sommige van die import hangrandgroepjeugdcrimineeljongeren op een chartervlucht richting Marokko zetten; daar wil ik best wat van mijn belastingcentjes aan uitgeven.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 15:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:35 schreef robbemans het volgende:
alle buitenlanders dood of nederland uit


.....hmmm zal ik nu dat telefoontje naar het uitzendbureau plegen om te informeren hoe het met mijn navraag voorstaat of niet....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 02-02-2004 16:58 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

[nutteloos gespam]



[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 03-02-2004 4:53]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-02-2004 17:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 1 februari 2004 17:48 schreef ElitE het volgende:
Welke mensen die extreem tegen discriminatie zijn hebben ooit eens een buitenlander gezien? laat staan mee gepraat, als buurtbewoner, en huisplukkers


Ik ben absoluut tegen discriminatie, uitgaan van persoonlijke superioriteit vanwege welke achtergrond ook (religie, genen, ras, nationaliteit) is verwerpelijk.

Het is echter ook menselijk (onbewust) denken, dus daarin kan misschien weinig verandert worden, wat wel verandert kan en verandert moet worden is de mate waarin gediscrimineert wordt.

Toen Rob Oudkerk kutmarrokanen zei vond ik dat geen discriminatie, omdat dat in een bepaalde context plaatsvond, het ging om een kleine groep van buitenlandse jongeren die problemen veroorzaakten, maar als je dat iedere keer moet zeggen ben je ook lang bezig .

Als iemand uitbreng dat alle buitenlanders de oorzaak van alle problemen in de huidige samenleving zijn vind ik dat een ongefundeerd en stomme uitspraak die van weinig relativeringsgevoel getuigt.

In mijn persoonlijke ervaring ben ik genoeg buitenlandse mensen tegen gekomen waar ik absoluut niks op tegen had, het tegendeel is echter ook waar.

Racisme/Discriminatie is makkelijk, er is in weze niets makkelijkers omdat het schuld afschuiven is, het is het makkelijkste excuus wat je jezelf kan maken: "Zij zijn het schuld!!"

Uiteindelijk is het ook het oude geval van wat de boer niet kent daar moet ie niets van hebben, sommige van de ergste racisten die ik tegen gekomen ben kwamen uit gehuchten waar niet eens een neger of een turk langs komt rijden, laat staan wonen en het zijn juist vaak die mensen die "ze" uit ieder bosje en hoekje zien komen, en "ze" alle banen en vrouwen af zien nemen...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-02-2004 18:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 16:58 schreef metal blade het volgende:
Hun allen op straat verzamelen en dan executeren.




Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 18:28 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 16:58 schreef metal blade het volgende:
Radicale imams.. gewoon neerknuppelen/slaan die lui.

Hun allen op straat verzamelen en dan executeren.



jamaar dat geeft weer zoveel troep. Moet toch iemand opruimen dan..

Blijf erbij..diegenen die last veroorzaken enkeltje chartervliegtuig richting Marokko.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-02-2004 3:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2004 17:10 schreef Phriar het volgende:
Ik ben absoluut tegen discriminatie, uitgaan van persoonlijke superioriteit vanwege welke achtergrond ook (religie, genen, ras, nationaliteit) is verwerpelijk.

Dream on
als mensen discrimineren omdat ze superieur denken te zijn, moet je het tegendeel bewijzen.
quote:
Het is echter ook menselijk (onbewust) denken, dus daarin kan misschien weinig verandert worden, wat wel verandert kan en verandert moet worden is de mate waarin gediscrimineert wordt.

leuk he moeder natuur
quote:
Toen Rob Oudkerk kutmarrokanen zei vond ik dat geen discriminatie, omdat dat in een bepaalde context plaatsvond, het ging om een kleine groep van buitenlandse jongeren die problemen veroorzaakten, maar als je dat iedere keer moet zeggen ben je ook lang bezig .

vertel je net niet dat je tegen discriminatie op grond van nationaliteit ben
je had het altijd nog kuthangjongeren kunnen noemen.
quote:
Als iemand uitbreng dat alle buitenlanders de oorzaak van alle problemen in de huidige samenleving zijn vind ik dat een ongefundeerd en stomme uitspraak die van weinig relativeringsgevoel getuigt.

Er zijn weining mensen die elk probleem toekennen aan buitenlanders.
maar als je een probleem wilt oplosen heeft dat zo zijn consequenties. Als je criminaliteit wil straffen dan zet je soms onschuldigen in de cel, en als je alle slechte buitenlanders wilt weren dan zal je ook soms een paar goede moeten weren.
quote:
In mijn persoonlijke ervaring ben ik genoeg buitenlandse mensen tegen gekomen waar ik absoluut niks op tegen had, het tegendeel is echter ook waar.

in welke verhouding...
quote:
Racisme/Discriminatie is makkelijk, er is in weze niets makkelijkers omdat het schuld afschuiven is, het is het makkelijkste excuus wat je jezelf kan maken: "Zij zijn het schuld!!"

ik begin nu aan je te twijfelen, schrijf je dit nu omdat je bang bent zelf weggestuurd te worden
quote:
Uiteindelijk is het ook het oude geval van wat de boer niet kent daar moet ie niets van hebben, sommige van de ergste racisten die ik tegen gekomen ben kwamen uit gehuchten waar niet eens een neger of een turk langs komt rijden, laat staan wonen en het zijn juist vaak die mensen die "ze" uit ieder bosje en hoekje zien komen, en "ze" alle banen en vrouwen af zien nemen...

dingen moeten ook niet te snel gaan, door buitenlanders zijn wij ook cultuurloos geraakt omdat wij ons ook moesten aanpassen, dit is wel binnen 40 jaar gebeurt

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-02-2004 3:43]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-02-2004 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wat bazel je nu allemaal, man?


Touché, pussycat!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-02-2004 13:42 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Jongens, wat gaan jullie doen met halve buitenlanders. In tweeën zagen en de helft hier houden?
Gaat wel stinken...



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 03-02-2004 17:50 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 16:58 schreef metal blade het volgende:
[nutteloos gespam]




Nee Dargull, het is een oplossing.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-02-2004 18:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:50 schreef metal blade het volgende:
Nee Dargull, het is een oplossing.
A: LEER NEDERLANDS.
B: Leer beargumenteren.
C: Wees objectief, subjectiviteit is gay.
D: Heb verstand van het onderwerp.

Als 1 van deze factoren jou ontbreekt, zeg dan niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-02-2004 18:35]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 18:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:32 schreef Misanthrope het volgende:
A: LEER NEDERLANDS.
Als 1 van deze factoren jouw ontbreken, zeg dan niets.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-02-2004 18:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:34 schreef Chelman het volgende:

Hoe komt het toch dat mensen die zoiets zeggen altijd zelf een foutje maken?

(edit: overigens heb je de 2e fout er niet uitgehaald )

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-02-2004 18:36]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 03-02-2004 18:37 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:32 schreef Misanthrope het volgende:
A: LEER NEDERLANDS.

Als 1 van deze factoren jou ontbreekt, zeg dan niets.


Leg uit.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 18:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:35 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe komt het toch dat mensen die zoiets zeggen altijd zelf een foutje maken?

(edit: overigens heb je de 2e fout er niet uitgehaald )


Ik heb er ook weleens last van....

Maar ik ben een allochtoon, dat is natuurlijk een goed excuus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-02-2004 18:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:37 schreef Chelman het volgende:
Ik heb er ook weleens last van....

Maar ik ben een allochtoon, dat is natuurlijk een goed excuus.
Ik ben 1/16 deel Italiaans en ook 1/16 deel Duits, dus ik heb ook geen goed excuus.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen