IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : radicale imams Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2004 23:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als discriminatie zelfs niet meer mag op dom doen(IQ heeft meer met het vermogen te maken en niet daadwerkelijk denken) dan gaat het wel erg fout, als het niet erg wordt gevonden jezelf als een mongool te gedragen, dan zullen er veel de mongool worden.

Kan dit topic niet beter veranderd worden in discriminatietopic


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 08-02-2004 23:48 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

discriminatie is goed. Gelijke rechten is bullshit.

Of willen we Herman van Veen in badpak mee zien doen met de Miss-verkiezing?


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2004 23:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 februari 2004 23:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmm, ik ben het niet eens met het woordgebruik, heb het liever over 'niet dom zijn'-- als mensen nog geen twee bij twee kunnen optellen maar op andere vlakken wel kunnen nadenken/converseren/etc. ga ik graag met ze om.


OK wou ff weten hoe nauw het luistert.

quote:
Maar goed, ik voel mezelf niet superieur aan de een of andere superdomme kerel die het toevallig beter dan ik doet, of zo. Iemand kan zich super dom opstellen maar als hij directeur/stinkend rijk/erg gelukkig/etc. is, dan ga ik (nog steeds) niet graag met hem om (omdat hij zich dom opstelt) maar waarom zou ik me superieur voelen? Blijkbaar doet hij iets beter dan dat ik het doe, anders was hij niet verder gekomen dan ik, toch?


En slimmere mensen 'die minder ver' komen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2004 23:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2004 23:48 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
discriminatie is goed. Gelijke rechten is bullshit.

Of willen we Herman van Veen in badpak mee zien doen met de Miss-verkiezing?


SP


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-02-2004 23:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 23:50 schreef Mutilator het volgende:
En slimmere mensen 'die minder ver' komen?

Die hebben het niet goed gedaan. Maar nu wordt het persoonlijk want ikzelf zie mijn hele (eerste) studie etc. als een persoonlijk falen -- en dat terwijl ik altijd de mond vol heb gehad over, tja, over van alles en nog wat.

(note: een prachtig boek schrijven (ook al moet je op een houtje bijten) is voor mij ook 'ver komen'; de hele dag wijsheden spuien op een forum of tegen vrienden maar niks ondernemen is dat niet)

Mensen met hersens die 'minder ver' komen zijn aan het falen en moeten een schop onder de reet krijgen. Verder hou ik me niet met ze bezig, net zoals ik bepaalde dingen van mezelf achter me heb gelaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-02-2004 23:58]


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 20-02-2004 22:29 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Mensen die niet kunnen discrimineren noemt men ook wel "sociaal incapabel". Ik ben in mijn leven wel een paar voorbeelden tegengekomen.

Discrimineren is het kunnen maken van onderscheid tussen mensen of groepen mensen. Niets meer, niets minder. Dat het in de media zonder uitzondering in verband gebracht wordt met rassenhaat, is niet mijn pakkie-an.


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-02-2004 18:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:29 schreef Sloeber het volgende:
Mensen die niet kunnen discrimineren noemt men ook wel "sociaal incapabel". Ik ben in mijn leven wel een paar voorbeelden tegengekomen.

Doe ze de groeten van me.

quote:
Discrimineren is het kunnen maken van onderscheid tussen mensen of groepen mensen. Niets meer, niets minder. Dat het in de media zonder uitzondering in verband gebracht wordt met rassenhaat, is niet mijn pakkie-an.


Da's leuk voor je, maar ik denk niet dat jouw persoonlijke interpretatie van het begrip overeenkomt met de connotatie die het voor de gemiddelde spreker van de Nederlandse taal heeft.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-02-2004 18:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 23:48 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
discriminatie is goed. Gelijke rechten is bullshit.

Of willen we Herman van Veen in badpak mee zien doen met de Miss-verkiezing?

Je voorbeeld heeft niets te maken met discriminatie, maar met "ergens ongeschikt voor zijn."


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 18:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:13 schreef Sporty Voleg het volgende:
Da's leuk voor je, maar ik denk niet dat jouw persoonlijke interpretatie van het begrip overeenkomt met de connotatie die het voor de gemiddelde spreker van de Nederlandse taal heeft.


Sloeber heeft echter gelijk....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-02-2004 18:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:13 schreef Sporty Voleg het volgende:
Da's leuk voor je, maar ik denk niet dat jouw persoonlijke interpretatie van het begrip overeenkomt met de connotatie die het voor de gemiddelde spreker van de Nederlandse taal heeft.
De gemiddelde spreker van de Nederlandse taal moet zich ook niet bemoeien met zaken waar hij/zij geen verstand van heeft.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-02-2004 18:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:16 schreef Chelman het volgende:
Sloeber heeft echter gelijk....

Nee.

edit: welk deel van zijn post doel je op?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 21-02-2004 18:27]


Touché, pussycat!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2004 23:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
discrimi'natie [-(t)sie] (de (v) ; -s) onderscheid, meestal ten ongunste van anderen; inz verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer en van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals rassendiscriminatie ); het meten met twee maten;
positieve discriminatie achtergestelde individuen of bevolkingsgroepen bijzondere rechten of gunsten verlenen teneinde hun positie te verbeteren

Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2002 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

Misschien geeft dit duidelijkheid voor de hippies, het hoeft dus niet nadelig te zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen