IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2001 11:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2001 23:28 schreef Devoraz het volgende:
<knip>
Al met al zullen ze dus niet exact het boek volgen, maar ik denk dat het niet echt schade doet aan het verhaal op zich. Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste film


En tot die tijd zetten we lekker Nightfall in Middle Earth van BlindGuardian op!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 30-07-2001 11:35]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 30-07-2001 11:47 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Niiihiiiightfaaahaaaal....quitly crept in and changed us all....


I love the smell of painted miniatures in the morning


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2001 12:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

L.M. blert lekker mee met een volgend nummer: <i>'When time stands still at the iron hiiiiiil.'</i> (mee-zing icoontje)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 31-07-2001 11:53 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Now You all know
The bards and their songs
When hours have gone by
I'll close my eyes
In a world far away
We may meet again
But now hear my song
About the dawn of the night
Let's sing the bards' song

En nu allemaal in koor


Marty
Usericon van Marty
Posted 31-07-2001 11:59 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Speaking of LotR.. vind Summoning trouwens ook wel aardige LotR muziek maken.... alleen versta je d'r geen reet van!



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2001 12:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jep, jep... vooral 'Long lost where no pathway goes'... (Ik bedoel de hele Cd maar de titel ontsnapt me ff)


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 31-07-2001 12:44 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Ff een paar plaatjes uit de film

Aragorn :
http://img-www.theonering.net/images/scrapbook/946.jpg

De orcs zijn ook mega vet gedaan :
http://img-www.theonering.net/images/scrapbook/1383.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 31-07-2001 12:45]


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 31-07-2001 13:20 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Die Orks zien er wel goed uit!
En Aragorn moet ik zeggen ook

Op Tolkien bands terug te komen...
Summoning is een aarduge band, heb er geen cd's van Mooie homepage hebben ze ook.
Maar ik heb wel ong. 6 cd's van Blind Guardian!
Beste cd's (kan nl niet kiezen) Nightfall in Middle Earth en Imaginations From The Other Side.


Marty
Usericon van Marty
Posted 31-07-2001 13:37 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 12:01 schreef Asherah het volgende:
Jep, jep... vooral 'Long lost where no pathway goes'... (Ik bedoel de hele Cd maar de titel ontsnapt me ff)


That would be "Stronghold"



Marty
Usericon van Marty
Posted 31-07-2001 13:38 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 12:44 schreef Ringwraith het volgende:
Ff een paar plaatjes uit de film

Aragorn :
http://img-www.theonering.net/images/scrapbook/946.jpg




Ej! is dat niet die vent die Hercules speelde?



Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 31-07-2001 13:53 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Niet dat ik weet. Bedoel je misschien Kevin Sorbo uit de hercules serie op tv.

Deze acteur die Aragorn speelt heet Viggo Mortensen


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-07-2001 14:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 13:38 schreef Marty het volgende:
Ej! is dat niet die vent die Hercules speelde?
Volgens mij niet.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Marty
Usericon van Marty
Posted 31-07-2001 14:31 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 13:53 schreef Ringwraith het volgende:
Niet dat ik weet. Bedoel je misschien Kevin Sorbo uit de hercules serie op tv.

Deze acteur die Aragorn speelt heet Viggo Mortensen


Hmm.. op die foto leek ie er wel wat op vinnik, gelukkig maar...



Suncross
Usericon van Suncross
Posted 11-10-2001 22:00 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Ik vond de Nederlandse versie een beetje een blaatverhaal, in het Engels is LOTR veel boeiender qua schrijfstijl.

Snap sowieso niet waarom ze in de vertaling alle namen maar anders hebben gemaakt. Als Bilbo nou van zijn achternaam Himmler had geheten had ik het kunnen snappen om dat in die tijd te veranderen ja maar ik bedoel Baggins is voor ons nederlanders toch geen enchte tongbreker? En waarom heet Galadriel geen Hermien dan?

zal toendertijd wel in geweest zijn..


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-10-2001 22:12 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

joepie een lotr topic!!! ben super fan van tolkien. die film gaat egt zo bruut heerschen!
jammer dat ze sommige fragmenten weghalen, ik hoop dat ze 'the paths of the dead' hfst niet weghalen dat zou egt te schofterig zijn
verder ga ik nu meteen summoning en blind guardian luisteren TOLKIEN!

heeft iemand hier ook de andere boeken van tolkien gelezen (niet hobbit,lotr,silmarillion) maar 'the adventures of tom bombadil' etc..



G.
Usericon van G.
Posted 12-10-2001 0:59 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Tja wat kan ik hier nog aan toe voegen? Dat ook ik niet kan wachten tot de film uit is
En dat ik behalve LOTR ook de Hobbit erg leuk vond


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2001 9:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ben ook grote lotr fan, ben zowieso fantasy freak, schijnt trouwens dat blindguardian, al enkele, songs had opgenomen voor de eerste lotr-film, en aangeboden had aan de regiseur van deze film, maar ik geloof niet dat ie ze ging gebruiken (jammer )
maar ik hoorde ook dat de regisseur van lotr, de zelfde regisseur is als die van Braindead, is dit waar ??? (zou wel geinig zijn) Ook is het decor van de elfenstad rivendell, het duurste decor ooit gemaakt voor een film (komt ook meredeel omdat de meeste decord tegenwoordig dmv. comp gemaakt worden) Komisch dat ze het australische leger hebben gebruikt om die veldslagen te filmen, en dat die gasten daarna ook nog beweerde dat et de beste oefenng was die ze ooit gehad hadden


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 11:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik kan niet wachten tot de film uitkomt, hij schijnt best wel bijzonder te worden.
Een paar maanden geleden heb ik eindelijk het boek uitgelezen, een prachtig verhaal. Hoewel ik soms wel de neiging had om het boek uit het raam te mieteren, omdat er bijna geen doorkomen aan was. Sommige hoofdstukken vond ik echt langdradig, en ik houd van boeken waar het verhaal lekker snel doorloopt.


the only pleasure is pain


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 12-10-2001 15:32 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2001 11:57 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik kan niet wachten tot de film uitkomt, hij schijnt best wel bijzonder te worden.
Een paar maanden geleden heb ik eindelijk het boek uitgelezen, een prachtig verhaal. Hoewel ik soms wel de neiging had om het boek uit het raam te mieteren, omdat er bijna geen doorkomen aan was. Sommige hoofdstukken vond ik echt langdradig, en ik houd van boeken waar het verhaal lekker snel doorloopt.


Ik weet niet in welke taal je hem hebt gelezen maar ik had dus hetzelfde bij de nerderlandse versie


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Strotgrunt
Blaat?
Usericon van Strotgrunt
Posted 12-10-2001 15:36 by Strotgrunt Wijzig reactieProfiel van StrotgruntQuote dit berichthttp://www.regoor.nl

ik vond het wel meevallen...
er is maar één boek waar ik met moeite doorheen kwam, en dat was Shogun. teeeering, 23948209 persoonlijkheden waarvan je alles moest onthouden om te kunnen begrijpen waaraan gerefereerd werd...


Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 15:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 oktober 2001 15:32 schreef Suncross het volgende:
Ik weet niet in welke taal je hem hebt gelezen maar ik had dus hetzelfde bij de nerderlandse versie


Dit was ook gewoon de Nederlandse versie.


the only pleasure is pain


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-10-2001 17:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

jah de nederlandsche versie zuigt ook, tolkien lees je int engels of niet.



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 17:48 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 oktober 2001 17:47 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
jah de nederlandsche versie zuigt ook, tolkien lees je int engels of niet.


Ik kan me niet voorstellen dat de Nederlandse versie anders is dan de Engelse.


the only pleasure is pain


Strotgrunt
Blaat?
Usericon van Strotgrunt
Posted 12-10-2001 17:57 by Strotgrunt Wijzig reactieProfiel van StrotgruntQuote dit berichthttp://www.regoor.nl

lijkt mij enigszins logisch dat die in een andere taal geschreven is?

duhh...


Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-10-2001 17:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 oktober 2001 17:57 schreef Strotgrunt het volgende:
lijkt mij enigszins logisch dat die in een andere taal geschreven is?

duhh...


Gaan we bijdehand doen??


the only pleasure is pain


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen