IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Naar welke niet-metal bands luisteren jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2004 11:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kijk maar uit, hij houdt van dikke tieten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 11:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 11:31 schreef ghoulliette het volgende:
kijk maar uit, hij houdt van dikke tieten


Dan loop jij duidelijk geen gevaar


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 11:32 schreef Chelman het volgende:
Dan loop jij duidelijk geen gevaar
Kut


je bent me voor


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2004 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja weet het joepie jee

maarre de beste niet metal ban is nog steeds Roxy Music


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-06-2004 11:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

The Cure, Joy Division, Christian Death, Mortiis, New Order, Wumpscut, Bauhaus, Hocico, Nirvana, Marilyn Manson, metalbands die nu geen metal meer maken (Anathema, Katatonia, Paradise Lost)


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-06-2004 11:46 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Nou, laatste Katatonia is toch nog echt wel metal vergeleken met Anathema volgens mij hoor



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-06-2004 12:02 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Niet metal bands die geen huiduitslag veroorzaken bij mij zijn: The Who, Queen( ), Moody blues en vele anderen.

Zolang het niet voor 90% door een pentium 4 is gemaakt kan ik het vaak wel hebben.

aan R&B (Rommel& Bagger) Hiphop , house/trans/hardcore.. kut TMF rommel...


Een kleine snol zit zo vol.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-06-2004 12:06 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:46 schreef kwelgeest het volgende:
Bon Jovi is zo gay dat het amper te bevatten is.


Nee, hij is zo gay dat het gaaf word.

quote:
Op 8 juni 2004 23:51 schreef Manifest het volgende:
Stomme ongeïnspireerde commerciële zooi.


De eerste albums in elk geval niet, die rocken als een pandabeer.
Tsja, de huidige Bon Jovi is wat minder, maar nog steeds ernstig gaaf.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-06-2004 12:09 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Elektric Light Orchestra, The Apeman, N.E.R.D., Treble Spankers, Specimen, Pink Floyd, Manfred Mann's Eartband, Bachman Turner Overdrive, The Cure en ga zo maar door



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-06-2004 12:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 juni 2004 12:06 schreef CoenV het volgende:
Nee, hij is zo gay dat het gaaf word.



De eerste albums in elk geval niet, die rocken als een pandabeer.
Tsja, de huidige Bon Jovi is wat minder, maar nog steeds ernstig gaaf.


Verschrikkelijk irritante poedel met een jengelende snotneusstem..
Het zegt genoeg dat 80% van zijn publiek bestaat uit 30+ huisvrouwen die op hun 20ste trouwden met een sukkel die na 4 jaar beroepsmilitair nu als productiemedewerker in een fabriek zit..


Een kleine snol zit zo vol.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-06-2004 12:28 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ja, bij optredens is het wel een beetje jammer, allemaal van die jankende huisvrouwen die doen alsof ze 14 zijn.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:57 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Klassieke muziek gaat er ook nog wel in


You will beg me to kill you!!!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-06-2004 14:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:57 schreef Nightshade het volgende:
Klassieke muziek gaat er ook nog wel in


Bhrams


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:00 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:59 schreef Dargull het volgende:
Bhrams


Bach,schubert,chopin,mozart,...


You will beg me to kill you!!!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-06-2004 15:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:00 schreef Nightshade het volgende:
Bach,schubert,chopin,mozart,...


Zijn eigenlijk maar weinig klassieke componisten die echt niet om aan te horen vind, maar als ik dan toch iet wel mega kut vind is het Vivaldi

Maar ik geef de voorkeur aan piano concerten vandaar bhrams. En Edvard Grieg is ook geweldig lekker bombastish.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:08 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:04 schreef Dargull het volgende:
Zijn eigenlijk maar weinig klassieke componisten die echt niet om aan te horen vind, maar als ik dan toch iet wel mega kut vind is het Vivaldi

Maar ik geef de voorkeur aan piano concerten vandaar bhrams. En Edvard Grieg is ook geweldig lekker bombastish.


Grieg,ja!Heerlijke muziek!!!!


You will beg me to kill you!!!


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:44 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Ohw,ik luister ook nog naar 80's muziek zoals Culture Club,The sisters,Bon jovi ea
De jaren 80 zijn zo vet


You will beg me to kill you!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-06-2004 15:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Korn en Marilyn Manson.
En nee, fouter kon ik het ff niet bedenken.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:46 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:45 schreef Slechtheid het volgende:
Korn en Marilyn Manson.
En nee, fouter kon ik het ff niet bedenken.


Ohw,maar die hebben hier en daar nog wel wat liggen dat nog meevalt
Blind van Korn en The beautiful People van MM bvb


You will beg me to kill you!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-06-2004 15:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:46 schreef Nightshade het volgende:
Ohw,maar die hebben hier en daar nog wel wat liggen dat nog meevalt
Blind van Korn en The beautiful People van MM bvb
Grappig dat je er toevallig de grootste commercieele succesen uitpakt. Die zijn trouwens by far niet het beste wat ze hebben voorgebracht.

Vind ik dan.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:52 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:48 schreef Slechtheid het volgende:
Grappig dat je er toevallig de grootste commercieele succesen uitpakt. Die zijn trouwens by far niet het beste wat ze hebben voorgebracht.

Vind ik dan.


Ach,het mag af en toe commercieel zijn
Evanescense vind ik ook wel goed.En Within Temptation zet ik nog wel es op(cd's zijn trouwens gemaakt VOOR ze commercieel waren ook he).


You will beg me to kill you!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-06-2004 16:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juni 2004 15:52 schreef Nightshade het volgende:
En Within Temptation zet ik nog wel es op(cd's zijn trouwens gemaakt VOOR ze commercieel waren ook he).
Eh, tot nu toe zijn alle albums van WT gemaakt voor de groot en commercieel waren. 't Heeft niet voor niets tot op een jaar na de release van Mother Earth geduurd voordat de media er bovenop dook.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 16:03 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:00 schreef helmet het volgende:
Eh, tot nu toe zijn alle albums van WT gemaakt voor de groot en commercieel waren. 't Heeft niet voor niets tot op een jaar na de release van Mother Earth geduurd voordat de media er bovenop dook.


Deaf dumb and blind...Tot ze erop gewezen worden als de hardcore within temptation fans hen de box instemmen.


You will beg me to kill you!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2004 16:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Muse, Filter, Queens o/t Stone Age, dEUS en aanverwant 90-er jaren Belgisch werk (DAAU, ouwe Zita Swoon, FFB, DMR, etc.), Queen, Radiohead, Primus etc.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2004 16:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

The kinks
The rollings stones
The beatles
The Pixies
Madness
Mike oldfield
Hagalaz runendance

en nog veel meer


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen