IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Naar welke niet-metal bands luisteren jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-01-2002 21:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Had ik Dead Can Dance al genoemd? Vast wel, maar ik heb laatst die box van ze gekocht(3CD's + DVD). Erg smakelijk.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-01-2002 23:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

hmm..veel wel

jaren 80 zooi Duran Duran Depeche Mode etc. veel verzamelaars (meebleren met like a virgin onder de afwas! )

VNV Nation ,Terminal Choice,Lacrimosa,ASP

Heel soms klassiek (liefst koren)

en dankzij zoon blijf ik onwijs hip..verplicht de kabouter Plop dans


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 04-01-2002 23:50 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ach, Enigma blijft relaxed!
en de atmosferische Burzum is nu ook niet echt metal te noemen he?
En verder bekende klassiek en trance een beetje en ,jaja, remixes van oude Commodore64 spelletjes!

Kortom: vaak metal en af en toe een lekker zijspoor (qua muziek) nemen!


maupie
Usericon van maupie
Posted 05-01-2002 0:18 by maupie Wijzig reactieProfiel van maupieQuote dit bericht

Vooral U2 wat de klok slaat!!

Ook wel eens The Prodigy, Shania Twain, Queen, Trance


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-01-2002 0:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Alanis Morisette vind ik ook wel lekker. Ik zag gisteren een clip van haar(een oude) en ik denk dat ik maar eens in AudioGalaxy ga zoeken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-01-2002 17:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach ik ben surf helemaal vergeten.
altijd als ik moet afwassen (bijna nooit dus) draai ik surf. Heerlijk motiverend.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Arr
Usericon van Arr
Posted 05-01-2002 17:45 by Arr Wijzig reactieProfiel van ArrQuote dit berichthttp://www.phase-juxtaposition.com

Veel Pink Floyd, verder o.a.
Porcupine Tree
Portishead
Lamb
Autechre
Squarepusher
Aphex Twin
Alice in Chains
Sigur Ros
Lou Reed
Leonard Cohen
Mr. Bungle
Faith No More
Doors
Wumpscut
NOFX!!!
de soundtracks van Pi, Requiem for a Dream en Fight Club
DJ Shadow

uhmm, enz. laat ik maar ophouden


i feel like a hoochiemumma


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-01-2002 19:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Sparklehorse...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2002 19:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 17:45 schreef Arr het volgende:
Veel Pink Floyd, verder o.a.
Porcupine Tree
Portishead
Lamb
Autechre
Squarepusher
Aphex Twin
Alice in Chains
Sigur Ros
Lou Reed
Leonard Cohen
Mr. Bungle
Faith No More
Doors
Wumpscut
NOFX!!!
de soundtracks van Pi, Requiem for a Dream en Fight Club
DJ Shadow

uhmm, enz. laat ik maar ophouden



- Goede Smaak... Leonard Cohen.. mijn pa heeft het meeste wel.. zitten goede nummers bij.. vooral cynische nummers als The Future.. ook Miracle en enkele nummers van het laatste album..
- Doors.. The End, Light My Fire en Riders On The Storm zijn gaaf.. daar houdt het voor mij wel mee op.
- Wumpscut: Black Death rulez..
- Aphex Twin: vooral eerste nummer van Come To Daddy (Pappa mix) is goed.. verder ken ik het weinig..


Moi:

- Soundtrack KOYAMISCATCHI (Phillip Glass!) (sick)
- Soundtrack Discovery of Heaven (nog niet zo goed gehoord, maar lijkt erg goed te zijn)
- Veel metalbands die eigenlijk geen metal meer zijn maar wel goed...
- Veel meer geen zin om op te noemen.. hailz!


Zash
Usericon van Zash
Posted 06-01-2002 11:11 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Linkin Park, Papa Roach, Life, Faithless.

Zash


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


G.
Usericon van G.
Posted 06-01-2002 18:19 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 20 september 2001 8:21 schreef Mutilator het volgende:
Gustav Holst is de naam en 'Mars' zou je als het oer death metal nummer kunnen zien.
(Samen met La danse macabre van Saint-sans en Le Symphonie de fantastique van Berloiz)


Grappig dat je dat noemt, danse macabre heb ik in mijn jonge jaren nog eens gedanst


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-01-2002 20:25 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik luister naar best veel soorten muziek maar (black) metal komt er voor mij met kop en schouders bovenuit
voorderest luister ik ook naar:
rock
dance
gothic
terror
punk/hardcore
kassiek
ragge


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2002 10:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

valt me op dat nog relatief veel mensen hier van trace of dance houden.
schokerend


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 07-01-2002 14:04 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ja, schande!!!


sebinsagoil


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-01-2002 15:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Errug veel..

Frank Zappa, Pink Floyd, Hendrix, Satriani, Vai, Leonard Cohen, Beatles, King Crimson, Portishead, Placebo, Eminem, Cypress Hill, Hole, L7 , NOFX, Lagwagon, Tilt, SRV, Popa Chubby, Roni Size, Bloem de Ligny, Prodigy, Nirvana, oude Pearl Jam (nog steedz ), SOAD, Coldplay, Life of Agony, Tori Amos , Heather Nova, Jethro Tull, Johny Winter, Dick Dale, Red Hot Chili Peppers, Live, Bettie Serveert, John Cale, Leo Kotke, Paco da Lucia et encore plus beaucoup!

alles lekker niet chronologisch neergepleurt en ook niet per style gerangschikt want stylen bestaan NIET! Alleen muzikanten.. Okok ik ga hooguit voor 'Hard', 'Soft', 'Chill' enzo


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-01-2002 15:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Frank Zappa
Alice in Chains
Nirvana
Rancid!!!
Livin' Blues
Crosby, Stills, Nash and Young
Jamiroquai
Veel klassiek, maar dan vooral het bombastische werk
Pink Floyd
The Vandals!!!
Simon and Garfunkel
er is nog veel meer waar ik naar luister maar daarvoor zou ik in mijn cd rek moeten gaan kijken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-01-2002 16:31 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Queen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2002 16:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 januari 2002 10:31 schreef Cadaveria het volgende:
valt me op dat nog relatief veel mensen hier van trace of dance houden.
schokerend


Disclaimer: Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2002 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En wat dan nog dat sommige mensen van meerdere soorten muziek houden ?
Ik vind dat alleen maar leuk, zo leer je nog eens wat nieuws kennen. Altijd het zelfde is ook maar saai.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2002 17:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 januari 2002 17:24 schreef Jenje het volgende:
En wat dan nog dat sommige mensen van meerdere soorten muziek houden ?
Ik vind dat alleen maar leuk, zo leer je nog eens wat nieuws kennen. Altijd het zelfde is ook maar saai.
Ik heb het over trance. Niet over ALLE andere soorten muziek buiten metal. Ik zelf luister ook naar veel verschillende dingen. Maar trance trek ik echt niet...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2002 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind Trance ook niks an.
Maar als mensen dat leuk vinden is dat hun zaak.
Als ze mij er maar niet mee lastig vallen.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-01-2002 22:22 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Dat heb ik nou met R&B.....daar kan ik ECHT niet naar luisteren!


I spy with my little and verrry evil eye.....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-01-2002 22:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iedere keer de zelfde muziek met de zelfde monotome drumcomputer maar met andere gillende negers


Je moeder.


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 07-01-2002 22:26 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 22:22 schreef WickedKimmie het volgende:
Dat heb ik nou met R&B.....daar kan ik ECHT niet naar luisteren!


Dat heb ik ook

Trance gaat nog enigzins, maar R&B en al die andere rap enzo weet-ik-het-u-know-what-im-saying-crap-muziek...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-01-2002 13:26 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

een hoop van de jaren ´60 ´70 en ´80

Ik ga zelf nog met m´n vader mee naar een 6-ties party. En heb The Fortunes al meerdere malen live gezien (ja ze bestaan nog steeds). best een goede show die deze artiesten nog geven.

Mijn diepte punt was dat Anneke Grûnloh
een keertje voor hun moest op getreden

Maar ik ken de twist, en de andere dansen gewoon mee doen.


Wiegen Meister !


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen