IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Naar welke niet-metal bands luisteren jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-09-2001 20:09 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 19:52 schreef Ishtar het volgende:
Jazeker, mag ik de dubbelcd 'Maestro, maestro'(ses majores interpretationes ofzo) aanraden? Met oa. een prachtige uitvoering van Leyenda en nog een aantal bekenden. Niet echt muziek overigens voor alle anderen waarschijnlijk.

Bedankt! Ik zal es op zoek gaan.


Satan
Usericon van Satan
Posted 20-09-2001 8:16 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-09-2001 8:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gustav Holst is de naam en 'Mars' zou je als het oer death metal nummer kunnen zien.
(Samen met La danse macabre van Saint-sans en Le Symphonie de fantastique van Berloiz)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Metalian_Diablo
Twilight Divine!!!
Usericon van Metalian_Diablo
Posted 28-10-2001 3:48 by Metalian_Diablo Wijzig reactieProfiel van Metalian_DiabloQuote dit berichthttp://www.twilight-divine.f2s.com

ik luister eigenlijk alleen naar metal. Maar ook eighties muziek kan ik wel waarderen. En af en toe effe vet uit me dak gaan in een grote disco (niet slaan!!!!) op vette trance vind ik ook wel grappig (ik kan het ook niet helpen!!!)


If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-10-2001 9:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nog maar ff iets toevoegen aan dit topic:

Tracy Bonham - The Burdens of Being Upright

Is erg relaxede Rock muziek


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-10-2001 10:58 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb gisteren naar "Purple Rain"gekeken...hou wel van oude Prince-muziek,maar als er iets is dat hij niet kan,dan is het wel acteren...gelachen!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-10-2001 11:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik weet niet in hoevere bands als The Flowerkings en Spocks beard nog onder metal vallen maar die vind ik echt geweldig. Pink floyd is ook een grote favouriet van mij, vooral The Wall. En dan is er nog een waar waarschijnlijk iedereen mij raar op gaat aankijken maaruh... Insane clown posse want die gasten zijn maximaal grappig.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2001 11:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

- dissonante aritmische ambient muziek à la Autechre
- Squarepusher, beetje Aphex Twin, enz.
- '70 prog (Yes, King Crimson, ouwe Pink Floyd)
- wave-achtig spul als DCD, latere Swans
- klassiek (Beethovens symfonien, Grieg)

en meer...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-10-2001 13:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Britpop/Triphop

Muse, Radiohead, Hooverphonic


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 28-10-2001 14:18 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Vast een beetje laat (maar ja ook redelijk nieuw hier en post van nature niet zoveel) maar bijna alles op Jazz en Blues na. Echter vooral veel Goth, Darkwave, folk, etc. Ook wel beetje pop, etc. Eigelijk alles wat goed is en als het ook nog duister of depri klinkt ben ik meestal al verkocht.

Vooral:

VNV Nation
Prachtig hoe ik inmiddels na veel aarzeling 3 metal heads (incl. zanger van Avernus) zo ver gekregen heb naar deze eigelijke pure goth techno band te luisteren. Super emotioneel/depressief en briljante lyrics.


Velvet Acid Christ
Vooral 'Twisted Thought Generator' oei, zijn weinig dingen zo ziek, vervuilt, misselijk en gewoon weg eng als die CD.

Skinny Puppy
Op skinny Puppy na dan Vooral 'Too Dark Park'. Geen wonder ook want VAC zegt beinvloed te zijn door Skinny Puppy

Tori Amos
No comments needed

Clannad
Leuke poppy folky muziek. Heb een zwak voor Celtische muziek.

Lorenna McKennitt
Idem

Apoptygme Berzerk
Gewoon gemakkelijk verteerbare goth

Lycia
Er is weinig briljanter dan Lycia als je van etherial / zweef muziek houd met een duiste feel. Goddelijk

Sanctum
Lekker duistere zweef muziek maar soms ook best industrial

Van Dik Hout
Vind veel van de teksten gewoon erg goed.

Krezip


Bad Religion
Prachtige teksten en gewoon lekkere punk

The Mission


[edit]
Miranda Sex Garden
Hoe kon ik ze vergeten?! Behalve dan de domme naam. Prachtige mix van bijna alle sorten muziek en totaal gestoord. Vond Mediveal Babes van de zangeres/oprichter band wat minder dus blij dat Miranda Sex Garden weer terug bij elkaar is
[/edit]

The Sisters of Mercy, Cruxshadows, Siouxie and the Banshees, Bauhaus, Kari's solo werk, Portishead, Project Pitchfork, Camel, Swithblade Symphony, The Dubbliners, etc, etc. Eigelijk kan ik zo nog wel een tijdje blijven doorgaan. Denk dat inmiddels 1/3 van mijn CD collectie dan ook uit niet metal bestaat. Al heb ik het nog nooit geteld ofzo.

En om het allemaal nog erger te maken luister ik nu naar Blondie (nostalgies over de jaren 80 *pinkt een traantje weg*)

[Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 29-10-2001 1:39]


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 28-10-2001 18:55 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Andrea Bocelli, Vivaldi, Pavarotti, Carl Orff.


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-11-2001 10:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Aphex Twin, Chicane, Osric Tentacles, Die Crups, soms ga ik zelfs naar techno en trance underground feestjes, voor mij is 't belangrijkst wat voor soort mensen daar zijn.
Thuis luister ik bijna nooit een techno of trance cd, weetnie vinnik gewoon niet relaxed. Op dat punt ruled Metal


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 02-11-2001 12:24 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ik luister ook nog naar Muse. Maar wel alleen de 1e cd, want de 2e cd is stukken minder


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-11-2001 10:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Industrial, gothic, elektro, darkwave, maar niet veel.. bijv.
MINISTRY (Godfathers of industrial!)
Leatherstrip, Project Pitchfork, Wumpscut,
..
Oude(re) muziek, bijv. pink floyd, ..
alles wat vaag en chaotisch is.. ..
..
Kent iemand toevallig DIABOLICUM, zo ja, is het de moeite waard?
..



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-11-2001 12:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 10:33 schreef Valorian666 het volgende:
Industrial, gothic, elektro, darkwave, maar niet veel.. bijv.
MINISTRY (Godfathers of industrial!)


Dat is nog altijd iets als Throbbing Gristle he.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 05-11-2001 14:36 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Ik luister naast een hoop klere herrie naaaaaar......

Aphex Twin
Ovuca
Autechre
Squarepusher
Bob Marley
Muse
Radiohead
Drumm & Bass
the Doors
Portishead
the Fugees
Wyclef jean
Osdorp Posse
Atari Teenage Riot
Insane Clown Posse
st Germain
enz.............

Maar Metal


Black Metal ist krieg :-)


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 05-11-2001 17:19 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Zou ik bijna nog:

House of Pain
Cypress hill

vergeten maar bij deze.

o,ja ik vergeet bijna Britney Spears zij beweert iedere dag weer mijn slaaf te zijn maar ik merk er niks van (zuigen kreng 't is geen praatpaal)


Black Metal ist krieg :-)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-01-2002 16:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Osdorp Posse

De welbekende nu-metal/crossover/punk bands en een aantal rock-bands (waaronder Metallica ).
Zo nu en dan heb ik gewoon eens zin in iets simpels... Ik kan het ook niet helpen.

Soms wat trance (maar dan moet ik echt een metal-offday hebben).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-01-2002 16:56 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Aphex Twin


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-01-2002 17:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik zal maar een greep nemen uit de niet-metalgroepen waar ik naar luister:
-Dubliners, zalige (soms boertige) folk
-Gaelic Storm
-Steeleye Span
-Lordryk Moondragon
-Sacred Turf
-De Legende
-Iggy Pop
-Red Zebra (van Brugge, in mijn provincie )
-The Neon Judgement
-Jefferson Airplane
-Clannad
-Enya (zwaare fan van)
-loreena McKennith
-Gorky
-dEUS
-The Ramones
-Lacrimosa
-Anne Clarck
-Depeshe Mode
-Pearl Jam
-Nick Cave
-Paul Young
-The Corrs
-.... en ga zo maar eindeloos door, het zijn er zovele.

Uw dienaar
Beli

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-01-2002 17:49]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 18:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm, geen.. ik weiger lol..
Nee ik heb geen behoefte om niet metal te luisteren.. Ik luister vrijwel alleen maar deathmetal/trash metal en alles wat erop lijkt..
Alleen op mn werk moet ik de niet metal aanhoren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 19:19 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik JANTJE SMITH

NEE!! wel eens piano van mozart ofzo


Godverdommen..


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 04-01-2002 19:30 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

en nog een zooi darkwave...
Cinema Strange, VNV Nation, Deine Lakaien, L'ame Immortelle, Pulcher Femina

en verder The Prodigy

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-01-2002 19:31]


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 04-01-2002 19:40 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

enya
vangelis
clanned
nirvana
rhcp
carbage
bob marly
muse


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-01-2002 20:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

-portishead
-af en toe van die zweverige celtic shit
-klassiek
-opera (heel zelden nog)
-jaren 80 muziek (vooral rock nummers)

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-01-2002 20:45]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen