IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Naar welke niet-metal bands luisteren jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-08-2001 15:31 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik hou van ROCK in alle soorten en maten. Maar ik luister toch hoofdzakkelijk naar 80's rock zoals Aerosmith en niet te vergeten BON JOVI.... tja niet echt Metal maar wel erg prettig


bla...bla...bla...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-08-2001 3:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik zal morgen ff als ik het niet vergeet de cd van Bad News downloadbaar maken (met KazaA waarschijnlijk). Die is echt hilarisch. Is van de Youg Ones. Ze zitten in een opnamestudio en proberen een cd op te nemen!! Echt huilen van het lachen. Ik heb echt een keer voor lul gezeten in de trein toen ik voor het eerst naar die numers luisterde. Ik schoot steeds enorm in de lach...


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 12-08-2001 12:38 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Hey, ik ben WIshmaster, ben nieuw hier, ik hou van onder andere veel Gothic shit, zoals Deine Lakaien, L'ame Immortelle, VNV Nation, Pulcher Femina, enz... Darkwave/INdutrial enzo dus


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-08-2001 12:48 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Komt uw username uit den film Wishmaster? Die was erg grappig nl.

"I wish he would go fuck himself..."

"As you wish"



Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-08-2001 15:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2001 3:42 schreef Bintmeister het volgende:
ik zal morgen ff als ik het niet vergeet de cd van Bad News downloadbaar maken (met KazaA waarschijnlijk). Die is echt hilarisch. Is van de Youg Ones. Ze zitten in een opnamestudio en proberen een cd op te nemen!! Echt huilen van het lachen. Ik heb echt een keer voor lul gezeten in de trein toen ik voor het eerst naar die numers luisterde. Ik schoot steeds enorm in de lach...


Bad News is om je te bescheuren...heb je al eens hun versie van 'Bohemian Rhapsody'gehoord?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-08-2001 17:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat nummer hoort bij die cd ja


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 13-08-2001 21:15 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Vooral de gitaarsolo is prachtig......

Luister verder wat gothic (Die verbannten Kindern Evas, Dargaard, Autumn Tears, Ulver: merriage between heaven & hell, Emperium (de laatste dan,soort folk, nieuwe album is trouwens al opgenomen, maar dat hebben jullie niet van mij ), rock: Queen, Meat Loaf, Guns n'Roses, Marillion (Misplaced Childhood), REM, Pink Floyd, Nirvana (soms), Offspring (ixnay rules), Arrow Classic (als ik de kans krijg om de radio op m'n werk te saboteren ,538), The Doors, en nog wat.......

Oh ja, 'Bright Eyes' van Simon & Garfunkel gaat extra hard als diedoor de ether suist!

En Brian Adams, U2, Bachman Turner Overdrive, Bruce Springsteen omdat m'n broertje dat altijd knetterhard draait
Hebben wel goede nummers....



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-08-2001 16:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Steve Vai (2 dec. Heineken Music Hall)
Joe Satriani
Yngwie Malmsteen
Eric Clapton
Dream Theater
Guns N Roses
Smashin Pumpkins
Nirvana
Beasty Boys
Techno (maar dat zijn geen bands)
SRV
Pearl Jam
K-Otic
Jimmi Hendrix
Incubus
Metallica
Doe maar
Osdorp Posse
the Eagles
Red Hot Chili Peppers
The Police
The Doors
etc.

geen zin meer



Nebel
The dark wave is the only wave.
Usericon van Nebel
Posted 14-08-2001 19:03 by Nebel Wijzig reactieProfiel van NebelQuote dit bericht

Veel gothic (tuuuurlijk), darkwave spulletjes, industrial en ook wa goeie ouwe rock zoals de Stones, the Doors etc. Ook Sparklehorse, Sisters, the Cure, Pinback...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-08-2001 13:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Voor de steve Vai liefhebbers (als die hier zijn)


Steve Vai



roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 15-08-2001 21:53 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Beetje laat, maar Alanis Morissette, hooverphonic en Live mochten natuurlijk niet ontbreken.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-08-2001 22:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Placebo, dat vind ik wel mooi.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2001 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, die maken best geinige muziek


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-08-2001 22:34 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Mortiis natuurlijk!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-08-2001 20:59 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 21:53 schreef roodkapje het volgende:
Beetje laat, maar Alanis Morissette, hooverphonic en Live mochten natuurlijk niet ontbreken.

Beter laat dan nooit! I Alone vin ik trouwens een wereldnummer, alleen jammer dat ze die vorig jaar op Pinkpop VERNEUKTEN!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-08-2001 21:13 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Alanis Morisette luisterde ik een paar jaar geleden altijd, heb er nog 2 cd's van ligge


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-08-2001 11:03 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2001 21:13 schreef NecRomantica het volgende:
Alanis Morisette luisterde ik een paar jaar geleden altijd, heb er nog 2 cd's van ligge


Mooi laten liggen zou ik zo zeggen.


Heads I win, tails you lose


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 17-08-2001 23:38 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Okay, komtie...
oude Aerosmith, Guns N Roses, Led Zeppelin, Deep Purple , oude Herman Brood , Frank Zappa , Janis Joplin, Joe Cocker (die twee kunnen/konden zingen, zeg!), Slash's Snakepit. Verder punk en (old-school) hardcore, zoals Rancid en de Cro-Mags en nog veel meer. Wat klassiek betreft luister ik oa. naar Mozart, Beethoven, Bach (DUH), Brahms, Lizst, Dvorcak (schrijf ik 't goed???), Smetena en Rossini. Ook luister ik naar klassieke gitaarmuziek en daar heerst Andres Segovia gewoon. Nou ja, dat waren wel de belangrijkste dingen....


~ By the fallen one I shall arise ~


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-08-2001 0:21 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmm... nie echt mijn touche


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 18-08-2001 15:14 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Tiamat is goed
havayoth is mooi
Dropkick Murphy's zijn gaaf (vooral de zuipnummers)
Gregorian Chant is heel goed
Irish Folk
German Folk
Scandinavian Folk
FOLK HEERST!!!!!!!


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2001 20:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2001 23:38 schreef Ishtar het volgende:
Okay, komtie...
oude Aerosmith, Guns N Roses, Led Zeppelin, Deep Purple , oude Herman Brood , Frank Zappa , Janis Joplin, Joe Cocker (die twee kunnen/konden zingen, zeg!), Slash's Snakepit. Verder punk en (old-school) hardcore, zoals Rancid en de Cro-Mags en nog veel meer. Wat klassiek betreft luister ik oa. naar Mozart, Beethoven, Bach (DUH), Brahms, Lizst, Dvorcak (schrijf ik 't goed???), Smetena en Rossini. Ook luister ik naar klassieke gitaarmuziek en daar heerst Andres Segovia gewoon. Nou ja, dat waren wel de belangrijkste dingen....

Ja, ik hield vroeger ook van GN'R , maar eh die Andres Segovia heeft die ook albums uit?(Dan gaat ik daar z.s.m. naar op zoek)


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 18-08-2001 23:17 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 10 augustus 2001 23:20 schreef Jenje het volgende:
Waar woon je ?


Sorry voor de late reactie,druk,druk,druk
vlak bij Tilburg.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-08-2001 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kleine selectie:

Garbage
Osdorp Posse
Alanis Morissette
Genesis
Queen
RHCP
FNM

Wel niet echt maar toch wel


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 20-08-2001 11:44 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

ben door mijn vrienden verplicht af en toe eens naar punk te luisteren, ik speel namelijk bass in een punk band
bezoek onze site, ik weet wel het adres niet meer uit mijn hoofd, maar moest je intresse hebben, mail me maar(en anders mag je ook mailen, ik krijg graag post)
wat Blues hoor ik ook wel graag, maar dan wel voor de zaligge bass stukjes


[Dit bericht is gewijzigd door The Black-FoX op 20-08-2001 11:46]


the mercy of the lord is neverending


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 20-08-2001 18:42 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmmm ik vind dat stampwerk van The Prodigy ook wel heerschen eigenlijk...


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen