IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : STOP DE OORLOG TEGEN IRAK op 15 februari Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 13:00 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 maart 2003 12:54 schreef Sporty Voleg het volgende:
kuch...



ja maar dat van oebe is engels he, dat wordt niet gelezen....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 10-03-2003 17:19 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Richard "The Prince Of Darkness" Perle noemt een van de weinige integere mainstream journalisten van de V.S. (bewijs voor die stelling levert Perle nu op spectaculair overtuigende wijze) een terrorist.

Ja Seymour Hersh is nu een terrorist!

(proest.. giechel)

Corporate News Network (ook wel genoemd V.O.W.- Voice Of Washington) Wolf Blitzer (je verzint het niet) had de primeur.

Stuk uit Transcript: http://www.cnn.com/transcripts/0303/09/le.00.html

There's an article in the New Yorker magazine by Seymour Hersh that's just coming out today in which he makes a serious accusation against you that you have a conflict of interest in this because you're involved in some business that deals with homeland security, you potentially could make some money if, in fact, there is this kind of climate that he accuses you of proposing.

Let me read a quote from the New Yorker article, the March 17th issue, just out now. "There is no question that Perle believes that removing Saddam from power is the right thing to do. At the same time, he has set up a company that may gain from a war."

Perle: I don't believe that a company would gain from a war. On the contrary, I believe that the successful removal of Saddam Hussein, and I've said this over and over again, will diminish the threat of terrorism. And what he's talking about is investments in homeland defense, which I think are vital and are necessary.

Look, Sy Hersh is the closest thing American journalism has to a terrorist, frankly.

Blitzer: Well, on the basis of -- why do you say that? A terrorist?

Perle: Because he's widely irresponsible. If you read the article, it's first of all, impossible to find any consistent theme in it. But the suggestion that my views are somehow related for the potential for investments in homeland defense is complete nonsense.

Blitzer: But I don't understand. Why do you accuse him of being a terrorist?

Perle: Because he sets out to do damage and he will do it by whatever innuendo, whatever distortion he can} -- look, he hasn't written a serious piece since Maylie (ph). (Noot: Dat moet My Lai zijn over de slachtingen van dorpelingen - vrouwen, kinderen en ouden van dagen - door het Amerikaanse leger in Vietnam, die zogenaamd uit de hand zijn gelopen door frustratie en in verstandsverbijstering zijn gedaan maar in werkelijkheid vooropgezette en officiele legeroperaties waren en die deel uitmaakten van operatie Phoenix. Er zijn massa's van zulke slachtingen geweest en de slachting in My Lai was maar een relatief kleine en zo weinig betekenisvol dat het aanvankelijk de verbazing wekte van mensenrechten groepen dat juist dat dorp bekendheid kreeg. Er zijn een aantal soldaten als zondebok aangewezen en voor jaren in de gevangenis gezet. O.k. mijn intermezzo loopt al weer uit de hand ik stop.)

Blitzer: All right. We're going to leave it right there.

Richard Perle, thank you very much.

--

Yes Richard Perle thank you very much for this most revealing insight. I love it I love it I Love it I love it I love it.

I can't wait for the sequel.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 10-03-2003 17:24]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-03-2003 17:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mee eens, de nieuwe demonstratrie is op 22 maart!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 18:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja demonstreer wat je wil, feit is, irak heeft al 12 jaar de tijd om aan te tonen dat het geen biologische/chemische wapens meer heeft! Je moet eens daadkracht tonen! Sadam hoort zich aan de resoluties van de VN te houden, ontwapenen dus, doet hij dat. Klaar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-03-2003 18:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:10 schreef 0Tolerence het volgende:
ja demonstreer wat je wil, feit is, irak heeft al 12 jaar de tijd om aan te tonen dat het geen biologische/chemische wapens meer heeft! Je moet eens daadkracht tonen! Sadam hoort zich aan de resoluties van de VN te houden, ontwapenen dus, doet hij dat. Klaar!


en bij jou staat daadkracht tonen blijkbaar gelijk aan mensen dood maken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 18:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:19 schreef Dargull het volgende:
en bij jou staat daadkracht tonen blijkbaar gelijk aan mensen dood maken.


Dat heb ik niet gezegd, je leest niet goed.
Daadkracht tonen door je bewapening en manschappen erheen te sturen is wat nu gebeurd, je bereid stellen om een oorlog te beginnen zodat sadam weet dat het serieus is. Praatjes maken werkt niet en oorlog is nooit de beste oplossing, maar wel noodzakelijk als hij niet meewerkt!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-03-2003 18:26 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Oorlog is nooit noodzakelijk.

Als het waar dan ook ter wereld een oorlog uitbreekt wijst dat op het feit dat er inmiddels al een opeenstapeling van menselijke fouten is gemaakt. En er al een berg verkeerde beslissingen zijn genomen.

Oorlog is altijd het gevolg van menselijk falen, en absoluut niet noodzakelijk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 18:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:26 schreef Dargull het volgende:
Oorlog is nooit noodzakelijk.

Als het waar dan ook ter wereld een oorlog uitbreekt wijst dat op het feit dat er inmiddels al een opeenstapeling van menselijke fouten is gemaakt. En er al een berg verkeerde beslissingen zijn genomen.

Oorlog is altijd het gevolg van menselijk falen, en absoluut niet noodzakelijk.


Ja, nare eigenschap van mensen is dat ze falen.. Dus je moet er altijd rekening mee houden, we leven niet in een perfecte wereld.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2003 18:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:26 schreef Dargull het volgende:
Oorlog is nooit noodzakelijk.

Als het waar dan ook ter wereld een oorlog uitbreekt wijst dat op het feit dat er inmiddels al een opeenstapeling van menselijke fouten is gemaakt. En er al een berg verkeerde beslissingen zijn genomen.

Oorlog is altijd het gevolg van menselijk falen, en absoluut niet noodzakelijk.
Hieruit maak ik op dat Sadam heeft gefaald en de oorlog over zichzelf heeft afgeroepen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-03-2003 18:33 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:32 schreef Misanthrope het volgende:
Hieruit maak ik op dat Sadam heeft gefaald en de oorlog over zichzelf heeft afgeroepen.


Niet alleen Saddam, ook Bush de bevolking van de betrokken landen, de wereld politiek, de VN etc etc...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 18:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol. Nou sadam heeft het grootste falen op zich, dat mag onderhand wel duidelijk zijn. Ga je hem nog verdedigen ofzo?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2003 18:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:33 schreef Dargull het volgende:
Niet alleen Saddam, ook Bush de bevolking van de betrokken landen, de wereld politiek, de VN etc etc...
Wat dus betekent dat het wel tot een oorlog moet leiden en als het tot een oorlog leidt, sta ik achter Amerika en zal ik niet proberen het nog met praatjes goed te praten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 10-03-2003 19:54 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Mijn God wat is er toch veel plaats voor randdebielen onder de zon gereserveerd.

Is het slechts om de hogere, verfijndere geesten op de proef te stellen?

Dan is dit hier wellicht het eindexamen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-03-2003 20:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Er is momenteel wel een intressant forum bezig op MTV. Blair versus verschillende jongeren uit verschillende europese landen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2003 22:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 19:54 schreef Oebe het volgende:
Mijn God wat is er toch veel plaats voor randdebielen onder de zon gereserveerd.

Is het slechts om de hogere, verfijndere geesten op de proef te stellen?

Dan is dit hier wellicht het eindexamen.
Waarom? Omdat er mensen zijn met een andere visie dan jij? Als ik een andere mening heb dan jij ben ik een randdebiel? Jongen, groei toch op, lever een nuttige bijdrage aan de discussie en houd anders je smoel. In plaats van personen uit te maken voor randdebiel, probeer ze te overtuigen met jouw 'betere' en 'volledig neutrale' (lees: linkse) argumenten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 22:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 19:54 schreef Oebe het volgende:
Mijn God wat is er toch veel plaats voor randdebielen onder de zon gereserveerd.

Is het slechts om de hogere, verfijndere geesten op de proef te stellen?

Dan is dit hier wellicht het eindexamen.


Wederom stoor ik me aan deze nutteloze bijdrage van je, je doet je voor alsof je intelligent bent, maar vervolgens ga je niet in op wat er hier gezegd wordt en zit je alleen leuke berichten te quoten. Mocht je ooit iets nuttigs te melden hebben in een taal die je zelf ook begrijpt. Laat het gerust weten


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2003 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz zelf een mening vormen is veel leuker dan quoten je mening ondersteunen met quotes is natuurlijk ook fijn maar in hoeverre is het dan nog je eigen mening...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2003 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 22:51 schreef karnivoor het volgende:
hmz zelf een mening vormen is veel leuker dan quoten je mening ondersteunen met quotes is natuurlijk ook fijn maar in hoeverre is het dan nog je eigen mening...

Dan heb je een bushmening


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-03-2003 22:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Godver! Ik zet net de TV uit omdat ik alleen maar gelul over oorlog zie. Ga ik ZM op en wat staat er bovenaan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 22:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 maart 2003 22:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Wederom stoor ik me aan deze nutteloze bijdrage van je, je doet je voor alsof je intelligent bent, maar vervolgens ga je niet in op wat er hier gezegd wordt en zit je alleen leuke berichten te quoten. Mocht je ooit iets nuttigs te melden hebben in een taal die je zelf ook begrijpt. Laat het gerust weten


Wederom valt het me op dat je op een dergelijk bericht van oebe ingaat en niet op een bericht waar links staan of waar tekst in geknipt en geplakt is, wat alles behalve nutteloze bijdragen zijn. Waarom niet? Omdat er feiten staan die je niet kan weerleggen waardoor je niet pro-amerikaans kan zijn?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2003 23:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das een feit

maar nog steeds geen eigen mening


Je moeder.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 23:04 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 maart 2003 23:00 schreef karnivoor het volgende:
das een feit

maar nog steeds geen eigen mening


heb je gelijk in

Mijn mening is vast wel ergens te vinden in dit topic, zoek ze zou ik zo zeggen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2003 23:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

[bushmode]waarom zauw ik jou meening wilen wete, dan wort mein meening misgien nog wel beinfloet![/bushmode]

enneh wanneer beginnen ze nou eens een keer met die oorlog


Je moeder.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 23:08 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

deel 1 tekst:

deel 2 tekst: niet hoop ik, maar ik verwacht binnenkort


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 9:01 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

even tussendoor

NP: Slayer - Chemical Warfare


Immortal Pride


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen