IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : STOP DE OORLOG TEGEN IRAK op 15 februari Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-02-2003 13:34 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Het gaat de amerikanen helemaal niet om Saddam of om de bevolking het gaat om OLIE.

En die bevolking wordt door de amerikanen net zo lief dood gebombardeerd als dat maar enigzins in hun belang is.

Vraag dat anders maar aan de inwoners van Soedaan of Somalië, die hebben nog een paar zeer plausible verhalen over amerikaanse mariniers die ongewapende burgers overhoop schieten

(De amerikanen hebben daar een andere mening over, zie de hollywood propaganda film "Black Hawk Down)

En als ze dan geen burgers omzeep aan het helpen zijn dan zijn ze wel medicijnen fabriken aan het bombarderen, die dan zogenaamd chemische wapens fabriceren, maar helaas de cia had het mis het waren wel medicijnen, en door het gebrek daar aan in de malaria-crisis 1 jaar later stierven naar schating circa 200.000 mensen meer dan normaal aan malaria, burger-bloed aan amerikaanse handen anders kan ik het niet zien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2003 15:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het gaat dus echt de verkeerde kant op in de VS. Zo las ik (op FOK) dat in de VS een leerling naar huis is gestuurd omdat hij een anti-Bush T-shirt aanhad. Is de VS in een dictatoriale staat aan het veranderen???


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-02-2003 20:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-05-2014 21:52]


Touché, pussycat!


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 20-02-2003 21:03 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Laat er maar lekker geknald en gemoord worden,kan rotten.com of ogrish.com weer een zooitje plaatjes erbij zetten. mij zal het geen fuck interesseren zolang het maar niet hier gebeurd.


Jeffrey Dahmer Rules!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 21:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 15:30 schreef attila_de_hun het volgende:
...Is de VS in een dictatoriale staat aan het veranderen???

VERANDEREN??? Where have you been living all this time? Under a rock? Zoek eens een interview met Pete Helmkamp waarin hij de VS kultuur finaal de grond in boort; de VS is allang al een Polizeistaat geworden.
Tegenwoordig gaan al onze gegevens naar de VS.gov als wij een vlucht nemen naar de VS. Naam, toenaam, creditcard#, of wij geen varkensvlees op het menu willen (echt!)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2003 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou, als ik landen zie zoals Irak, Arabië Noord-Korea etc. etc. is het in de VS toch nog beter wat betrft de rechten van een persoon. Alleen jammer dat er nu verandering in komt. Nog erger is dat de VS dus ook nog eens veel macht heeft in andere landen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 21:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 21:07 schreef MBMarduk het volgende:
VERANDEREN??? Where have you been living all this time? Under a rock? Zoek eens een interview met Pete Helmkamp waarin hij de VS kultuur finaal de grond in boort; de VS is allang al een Polizeistaat geworden.
Tegenwoordig gaan al onze gegevens naar de VS.gov als wij een vlucht nemen naar de VS. Naam, toenaam, creditcard#, of wij geen varkensvlees op het menu willen (echt!)





waar kan ik dat unterview lezen?


No meat is sweater


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 21:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 21:19 schreef Infaustus het volgende:
waar kan ik dat unterview lezen?

http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/helmkamp.htm
Er is veul meer te vinden als je maar op "Pete Helmkamp" G00glet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2003 21:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 21:38 schreef MBMarduk het volgende:
http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/helmkamp.htm
Er is veul meer te vinden als je maar op "Pete Helmkamp" G00glet.



zeer interessant!

Trouwens, "Helmkamp" klinkt best Nederlands.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-02-2003 21:48]


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 20-02-2003 22:08 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Hoe Saddam Hussein de fik stak in de oliebronnen aan het eind van de vorige golfoorlog:

http://thepowerhour.com/american_gulf_war_veterans_press-release.htm


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 22:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 21:38 schreef MBMarduk het volgende:
http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/helmkamp.htm
Er is veul meer te vinden als je maar op "Pete Helmkamp" G00glet.





er zit een groot verschill tussen kunnen en willen.





quote:
Op 20 februari 2003 21:47 schreef attila_de_hun het volgende:
zeer interessant!

Trouwens, "Helmkamp" klinkt best Nederlands.


tis dan ook een nederlander





No meat is sweater


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 21-02-2003 6:38 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ari & I
White House Press Briefing with Ari Fleischer
Wednesday, February 19, 2003 - 12:15pm
by Russell Mokhiber

Mokhiber: You said last week that, "Every step will be taken to protect civilian and innocent life in Iraq." But Pentagon officials have said that under a battle plan called 'shock and awe,' "there will not be a safe place in Baghdad when we attack." Baghdad is a city the size of Paris, with five million residents. If there will not be a safe place in Baghdad when we attack, then how do you plan to protect every civilian life?

Ari Fleischer: First of all, I think that any construing of any statements that are made by anybody at the Pentagon to suggest that the Pentagon does not and will not take every step to protect innocent lives is an unfair representation of what the Pentagon would say. It's well-known how the United States conducts itself in military affairs. We are very proud of the fact that any time force is reluctantly used, the force is applied to military targets and innocents are protected.
http://www.commondreams.org/headlines03/0219-10.htm


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 21-02-2003 7:32 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Twenty-Five Ways To Suppress Truth:
The Rules of Disinformation

(Includes The 8 Traits of A disinformationalist)

by H. Michael Sweeney

http://home.datawest.net/esn-recovery/artcls/disinfo.htm


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-02-2003 9:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

nee, ik was niet stoned toen ik ut schreef , het leek me gewoon een leuk ideetje, maar anyway

@ Oebe, blijf die links posten!!!

zeer informatief


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 21-02-2003 9:40 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vindt dat wat ik vind geen kont uitmaakt in deze kwestie, Bush doet maar fijn wat ie niet laten kan, laten we hopen op nog een paar aanslagen op Amerika, dan duurt het nog maar 3 jaar voordat het gezeik weer voorbij is.

*edit* Typo's *edit*

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 21-02-2003 9:40]


Dit slaat nergens op.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-02-2003 12:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

VS opnieuw bijna bankroet

Net zoals vorig jaar, zit de regering van de VS opnieuw tegen de wettelijke limiet van de staatsschuld aan. Momenteel ligt die grens op 6400 miljard dollar. Het Ministerie van van Financien heeft maatregelen genomen om te voorkomen dat deze limiet zal worden overschreden.

Minister van Financiën John Snow, heeft het Amerikaanse Congress afgelopen woensdag geinformeerd dat de regering de grens gisteren zou bereiken. Om dat te voorkomen wordt nu 48 miljard dollar uit overheidspensioenen getrokken, om ruimte te maken voor verdere leningen.

Naar aanleiding van de dreigende oorlog tegen Irak, vroeg Snow het Congress snel te handelen en de krediet grens verder omhoog te schuiven.

"Ik weet dat u de president en mij steunt om de kredietwaardigheid van de VS te behouden, zeker in deze precaire tijd", zo schreef Snow aan zijn brief aan het congress.

De situatie is dezelfde als die van juni vorig jaar, toen het Congress al werd gevraagd de krediet limiet op te schuiven van 5950 miljard dollar, naar de huidige 6400 miljard dollar. Dat wil zeggen dat de Amerikaanse overheid in een half jaar tijd een extra staatsschuld heeft opgebouwd die gelijk is aan de totale staatsschuld van Nederland.

Bron: Fok!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-02-2003 14:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Laat ze maar fijn bankroet gaan, ben benieuwd of amerikaanse militairen ook nog bereid zijn om hun aarsch in irak te riskeren als ze niet meer betaald kunnen worden.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-02-2003 18:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Had ik vandaag nog de discussie over: Hoe gaat Amerika in godsnaam die oorlog financieren als het nu al tegen die staatsschuld limiet aanzit?

De oorlog wordt hopelijk op een gegeven moment zo duur dat ze er toch niet mee door kunenn gaan...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-02-2003 14:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Aanvallen, 1,5 tot 2 jaar bezet houden... (ja dat zal echt moeten, en ook gebeuren het gaat per slot om de olie) en dan mogen wij met z'n allen hopen niet het slachtoffer van terroristen te worden...

Na de golf oorlog naam het terrorisme met 65% toe (!) nu zal dat veel erger zijn als de VS zich als een soort van coloniale macht in het M.O. gaat gedragen.

Nee Bush, mag z'n oorlog fijn bij zich houden, die hele strijdt tegen het terrorisme en de as van het kwaad, gaat langer duren dan de koude oorlog voorspel ik jullie, en ook heel wat minder koud zijn.

[edit]
En uiteindelijk verliest de VS mind my words in 2030-2035 is de VS niet langer het machtigste land ter wereld.
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 22-02-2003 14:28]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-02-2003 14:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 14:27 schreef Dargull het volgende:
[edit]
En uiteindelijk verliest de VS mind my words in 2030-2035 is de VS niet langer het machtigste land ter wereld.
[/edit]
En zijn dan die terroristenlanden de machtigste landen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-02-2003 15:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 14:59 schreef Misanthrope het volgende:
En zijn dan die terroristenlanden de machtigste landen?


nee, dat zeg ik niet, economisch zal dat de EU wel zijn (is sinds de euro nu al zo) of anders China.

Millitair misschien nog steeds wel de VS, maar dan niet langer met de mogelijkheid om zoals nu de globale terrorist uit te hangen, europa, pikt dat nu eigenlijk al niet meer, en de VS heeft europa net zo hard nodig als wij hen. De VS gooit z'n eigen ruiten in OPEC doet straks zaken met het volgens de VS "softe" Europa en ZO-Azie.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-02-2003 15:10 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 februari 2003 15:05 schreef Dargull het volgende:
nee, dat zeg ik niet, economisch zal dat de EU wel zijn (is sinds de euro nu al zo) of anders China.




China?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-02-2003 15:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben voor een krachtig Europees blok, economisch en zo nodig militair.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2003 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Leest u alleen eens de column van Prof. Dr. Smalhout over dit onderwerp dat vandaag in de telegraaf staat.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2003 16:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 14:10 schreef Dargull het volgende:
Laat ze maar fijn bankroet gaan, ben benieuwd of amerikaanse militairen ook nog bereid zijn om hun aarsch in irak te riskeren als ze niet meer betaald kunnen worden.


Besef jij eigenlijk wel wie hier de vijand is?? volgens mij heb jij geen benul wat voor een gevaar die Sadam kan opleveren in de omgeving en tevens voor ons, die gast is een dictator en ziet de protesten tegen oorlog alleen als een pro irak stemming! Wil je van een tiran af, dan moet je militaire druk en macht tonen! Zo nu en dan is het tijd om actie te ondernemen en werken woorden niet!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen