IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : STOP DE OORLOG TEGEN IRAK op 15 februari Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-03-2003 10:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 22:58 schreef Jebes het volgende:
Wederom valt het me op dat je op een dergelijk bericht van oebe ingaat en niet op een bericht waar links staan of waar tekst in geknipt en geplakt is, wat alles behalve nutteloze bijdragen zijn. Waarom niet? Omdat er feiten staan die je niet kan weerleggen waardoor je niet pro-amerikaans kan zijn?


Ja ik ga hierop in, omdat ik vind dat hij een kneus is door zichzelf als een elite te profileren. Telkens als een mening niet van zijn niveau is voelt hij zich genoodzaakt kansloos commentaar te verschaffen en daar erger ik me aan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 10:28 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 10:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja ik ga hierop in, omdat ik vind dat hij een kneus is door zichzelf als een elite te profileren. Telkens als een mening niet van zijn niveau is voelt hij zich genoodzaakt kansloos commentaar te verschaffen en daar erger ik me aan.


Ja, daar sluit ik mij ook bij aan.


Immortal Pride


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-03-2003 13:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Tja, ik zie vooral veel verontwaardigde reacties van o.a. Misanthrope, 0 Tolerence, en anderen die het hebben over nutteloze bijdragen van anderen. Ik heb desalniettemin van diezelfde mensen nog altijd geen serieuze onderbouwing mogen lezen van, bijvoorbeeld, (1) hoe bombardementen moeten leiden tot het neerhalen van een regime, (2) op welk vlak Irak nu daadwerkelijk een bedrijging zou vormen voor de wereld (denk hierbij vooral aan het artikel over de Iraki's die zich pardoes overgaven n.a.v. oefeningen), (3) waarom alleen landen die tot de zogenaamde "free world" behoren zich mogen wapenen, etc. Het meeste wat ik lees is namelijk iets van een dergelijke strekking als "Irak is een bedreiging," "Irak heeft chemische wapens, foei," "het regime van Saddam H. heeft zoveel burgerslachtoffers gemaakt, dat rechtvaardigt het dat wij er nog een paar meer maken (ook al bereiken we daarmee niet direct het doel dat we propageren)."

Nou ja, ik hou maar op, want dit zal ook wel weer linkse propaganda of een nutteloze bijdrage zijn. Alsof er iets mis mee is, dat je mening gevormd wordt door de dingen die je om je heen hoort, ziet en/of leest. Dat is toch het hele punt achter een discussie en/of informatievoorziening. Het gaat er niet om gelijk te krijgen en je aanvankelijke mening koste wat het kost te verdedigen, het gaat erom door het over zaken te hebben, iets van elkaar te leren en tot een beter onderbouwde mening te komen.

*en toen gingen ze natuurlijk weer roepen dat ik een hippie ben, ofzo*

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 11-03-2003 13:26]


Touché, pussycat!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2003 13:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hippie

quote:
Op 11 maart 2003 13:26 schreef Sporty Voleg het volgende:
Tja, ik zie vooral veel verontwaardigde reacties van o.a. Misanthrope, 0 Tolerence, en anderen die het hebben over nutteloze bijdragen van anderen. Ik heb desalniettemin van diezelfde mensen nog altijd geen serieuze onderbouwing mogen lezen van, bijvoorbeeld, (1) hoe bombardementen moeten leiden tot het neerhalen van een regime, (2) op welk vlak Irak nu daadwerkelijk een bedreiging zou vormen voor de wereld (denk hierbij vooral aan het artikel over de Iraki's die zich pardoes overgaven n.a.v. oefeningen), (3) waarom alleen landen die tot de zogenaamde "free world" behoren zich mogen wapenen, etc. Het meeste wat ik lees is namelijk iets van een dergelijke strekking als "Irak is een bedreiging," "Irak heeft chemische wapens, foei," "het regime van Saddam H. heeft zoveel burgerslachtoffers gemaakt, dat rechtvaardigt het dat wij er nog een paar meer maken (ook al bereiken we daarmee niet direct het doel dat we propageren)."


1 niet, hooguit proberen een humane reactie van de vijand te krijgen dat die zich over geeft uit medelijden met het volk.

2 goeie vraag, saddam blijkt onberekenbaar te zijn wat hij met die wapenss gaat doen maar tis net een groepje turken, zolang je ze niet aankijkt, heb je er geen last van...

3 regels voor oorlogsvoering vind ik persoonlijk nog het meest achterlijke van deze hele wereld, maar daar heb je weinig aan als antwoord


Je moeder.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-03-2003 13:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

misschien een beetje offtopic, maar ik zag van t weekend die debiel van een Ratelband langschieten op tv, dat ie terug was van Irak, alleen werd hem verweten geloof ik dat ie er nooit geweest zou zijn, want hij had dus helemaal geen foto's of maar iets waarmee hij kon bewijzen dat ie er uberhaupt geweest was


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


America rulez!
Usericon van America rulez!
Posted 11-03-2003 13:47 by America rulez! Wijzig reactieProfiel van America rulez!Quote dit bericht



k haat al die linkse aan hekken vastketende maniakken.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-03-2003 13:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ratelband: Ik schudde Saddam de hand
door Bert Huisjes
Het is een beetje als een klimmer die de top van de Mount Everest heeft bereikt, maar zonder bewijzen terugkeert. ,,Ik heb geen foto'', bekent Emile Ratelband, tegenwoordig vredesactivist. ,,Maar ik heb Saddam Hussein wél tien minuten lang gesproken. Ik heb hem een hand gegeven en hem mijn vredesvlag overhandigd.''

Drie dagen lang duurde zijn missie naar Bagdad, zegt hij. Maandag was er voor het laatst contact met de goeroe van het positief denken, tevens politicus en (sinds vorig weekeinde) vredesbemiddelaar. Tot gisteren meldde zijn voicemail steevast: ,,Helaas, ik ben er niet. Ik zit in Bagdad, het land van 1000 dromen, maar nu vermoedelijk van de 1000 kleuren die mij door de broek lopen.''

Gisteren meldde Ratelband zich, vanuit de Jordaanse hoofdstad Amman: ,,Ik ben terug, en alles is goed gegaan! Dinsdag kwam ik aan in Bagdad, maar ik was te laat voor mijn eerste afspraak met vice-premier Tareq Aziz. Donderdagavond werd ik alsnog bij mijn hotel opgehaald voor een ontmoeting met Saddam.''

Volgens Ratelband was het een indrukwekkende ontmoeting'. ,,Hij wist alles van me, ongelooflijk. Dat ik een politiek partijtje had, of heb eigenlijk. Ook wist hij precies wat ik de afgelopen dagen in Bagdad had gedaan. Dat ik bij de human shields was geweest bij de elektriciteitscentrale en een ziekenhuis had bezocht. Hij had zelfs een stukje gelezen in mijn boek, zei hij.''

Aan de human shields, vredesactivisten die met hun aanwezigheid bombardementen hopen te voorkomen, zegt Ratelband de afgelopen dagen vlaggen te hebben uitgedeeld. ,,Dat heeft me wel bij zinnen gebracht. Ik dacht: wat ben ik toch een blaaskaak. Deze mensen zijn straks misschien allemaal dood, en dan kom ik aan met zo'n lullige vlag.''

Saddam Hussein noemt hij een 'vriendelijke man'. ,,Hij was veel ouder dan ik me had voorgesteld. Ik heb nog gevraagd

Ratelband noemt zijn missie geslaagd, al beschikt hij dan niet over bewijs. ,,Stom, ik heb er gewoon niet aan gedacht. Maar het doet er ook niet toe. Ik ben behoorlijk aangeslagen door wat ik heb gezien. Dat ziekenhuis, die mensen... Luchtafweer heb ik er helemaal niet gezien, zelfs nauwelijks militairen. Het leven ging gewoon zijn gangetje. De missie is geslaagd, ja, maar of hij nu van belang was...''

Vandaag is Ratelband terug in Nederland. De ambassade van Irak in Den Haag kon de ontmoeting met Saddam niet bevestigen. Van zijn mede-activist Johan Vlemmix, die naar de VS reisde om symbolisch een vredesvlag te overhandigen aan Mick Jagger, is nog niets vernomen.



bron : fok natuurlijk , naja van fokforum afgeplukt daar staat de bron wel

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-03-2003 13:49]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-03-2003 13:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 13:47 schreef America rulez! het volgende:


Wat leuk voor je Niet dat ik links ben, maar nu "Bend over for Mr. Bush"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2003 16:38 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 maart 2003 10:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja ik ga hierop in, omdat ik vind dat hij een kneus is door zichzelf als een elite te profileren. Telkens als een mening niet van zijn niveau is voelt hij zich genoodzaakt kansloos commentaar te verschaffen en daar erger ik me aan.


Hmmm bovenstaande verklaart nog steeds niet waarom je niet op andere posts van oebe (diegene met links en ontiegelijk veel informatie) ingaat.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2003 16:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Voor de fans van republikeins Amerika:

http://defenseofamerica.org/

en


http://www.republicans.org/

vooral de eerste brief is mateloos boeiend door zijn triestheid

Dear President Bush
I'm trying to find a way to get this to our President this is a true story and would love to tell him about it. My son left San Diego last month on the 17th to be shipped out. This is a day I regretted to here. In my life I have had the number seven come up all the time the number seven is the number of perfection in the bible. The day he was shipped out there was seven ships that left the ship was my sons that the news showed on TV. I could not wait to tell my mother about this. When I called her and told her she could not believe it. That night my mother went to church and was telling the people in the church about all my sevens and about the seven ships that left. The people in church all made a circle around the inside of the church and held hands and prayed for all of our service men and woman and my son. When they were done praying a little nine year old boy came up to my mom and said when we were praying I saw a angel standing in the middle of our church. This is a awesome thing to happened. I believe we all need to pray more then we have ever prayed in our life. GOD ANSWERS PRAYER I just wanted to say I have prayed soooo much for our world and my son and President Bush that GOD has given me a great peace of mind about our world and our children.
Thank You for letting me share this
GOD BLESS YOU ALL
JULIE



America rulez!
Usericon van America rulez!
Posted 11-03-2003 17:09 by America rulez! Wijzig reactieProfiel van America rulez!Quote dit bericht

kmoet zeggen dat hier een hele hoop van die irritante vredesmaniakken rondlopen (rond zitten te kijken naar zn beeldscherm) Kom laten we es gezellig een paar schotels gaan mollen op Volkel of in een bosje daar onze tent neerzetten...kom laten we eens gezellig een grote boot van groenvrede voor de schepen in rotterdam leggen...kom laten we es gezellig met z'n allen een paar kettingen pakken en ons vastbinden aan een hek bij justitie of een trein met een paar autootjes erop... Als jullie lef zoude hebben dan moet je je es proberen over het hek te klimmen bij een legerbasis van de amerikanen in duitsland ofzow: daar schieten ze tenminste en raak ook!!


k haat al die linkse aan hekken vastketende maniakken.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 17:15 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:09 schreef America rulez! het volgende:
kmoet zeggen dat hier een hele hoop van die irritante vredesmaniakken rondlopen (rond zitten te kijken naar zn beeldscherm) Kom laten we es gezellig een paar schotels gaan mollen op Volkel of in een bosje daar onze tent neerzetten...kom laten we eens gezellig een grote boot van groenvrede voor de schepen in rotterdam leggen...kom laten we es gezellig met z'n allen een paar kettingen pakken en ons vastbinden aan een hek bij justitie of een trein met een paar autootjes erop... Als jullie lef zoude hebben dan moet je je es proberen over het hek te klimmen bij een legerbasis van de amerikanen in duitsland ofzow: daar schieten ze tenminste en raak ook!!


Wat is dit nu weer
wel grappig trouwens


Immortal Pride


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2003 17:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 maart 2003 17:09 schreef America rulez! het volgende:
kmoet zeggen dat hier een hele hoop van die irritante vredesmaniakken rondlopen (rond zitten te kijken naar zn beeldscherm) Kom laten we es gezellig een paar schotels gaan mollen op Volkel of in een bosje daar onze tent neerzetten...kom laten we eens gezellig een grote boot van groenvrede voor de schepen in rotterdam leggen...kom laten we es gezellig met z'n allen een paar kettingen pakken en ons vastbinden aan een hek bij justitie of een trein met een paar autootjes erop... Als jullie lef zoude hebben dan moet je je es proberen over het hek te klimmen bij een legerbasis van de amerikanen in duitsland ofzow: daar schieten ze tenminste en raak ook!!


heb je nog meer van die grappige verhaaltjes, zo ja post ze dan *huilt van het lachen*


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 17:19 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik zie mij al aan een spoorrail vastgeketend liggen.


Immortal Pride


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2003 17:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:19 schreef Falkh het volgende:
Ik zie mij al aan een spoorrail vastgeketend liggen.
En ik zie mij dan al als machinist in de aankomende trein.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2003 17:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

ik moet me verontschuldigen voor mijn post hierboven... er zijn geen argumenten of wat dan ook in terug te vinden maar dat komt door het lachen *wrijft tranen uit z'n ogen*


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 17:23 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:20 schreef Misanthrope het volgende:
En ik zie mij dan al als machinist in de aankomende trein.


ja, wat moet ik daarop nou zeggen


Immortal Pride


America rulez!
Usericon van America rulez!
Posted 11-03-2003 18:06 by America rulez! Wijzig reactieProfiel van America rulez!Quote dit bericht

Zeg niks, blijf maar gewoon liggen of zwaai naar de machinist


k haat al die linkse aan hekken vastketende maniakken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2003 18:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe die arme machinist


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2003 18:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 18:07 schreef karnivoor het volgende:
hehehe die arme machinist
Die arme machinist is anders wel een misantroop.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


America rulez!
Usericon van America rulez!
Posted 11-03-2003 18:08 by America rulez! Wijzig reactieProfiel van America rulez!Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:21 schreef Jebes het volgende:
ik moet me verontschuldigen voor mijn post hierboven... er zijn geen argumenten of wat dan ook in terug te vinden maar dat komt door het lachen *wrijft tranen uit z'n ogen*


Ben benieuwd hoe lang jij nog lacht als je op zo'n basis rondloopt


k haat al die linkse aan hekken vastketende maniakken.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 11-03-2003 18:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:21 schreef Jebes het volgende:
ik moet me verontschuldigen voor mijn post hierboven... er zijn geen argumenten of wat dan ook in terug te vinden maar dat komt door het lachen *wrijft tranen uit z'n ogen*


Geen probleem, je bent niet de enige.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2003 18:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 17:23 schreef Falkh het volgende:
ja, wat moet ik daarop nou zeggen
BIERTJE!!!!!!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 11-03-2003 18:10 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En de volgende stap nadat men journalisten terroristen noemt als ze niet je propaganda gaan herkauwen is ze dood te schieten en ja hoor. De V.S. dreigt dus nu journalisten dood te schieten in de Golf.

http://www.gulufuture.com/news/kate_adie030310.htm

(De laaggeschoolden moeten nu maar even met elkaar gaan zemelen, ik heb geen tijd meer om met jullie te spelen.)

De journalisten in de vorige Golfoorlog werden gewoon braaf voorgelogen door Schwarzkopf en zijn handlangers wat ze in de kranten moesten schrijven. Sommige journalisten waren zo goed afgericht dat ze andere journalisten verraadden aan officieren, waarna ze werden verwijderd (o.a. Robert Fisk van de Independent is dit overkomen) Anderen werden gewoon tot bloedens toe geslagen wanneer ze ergens waren waar ze volgens het Pentagon niet hoorden te zijn (Chris Hedges van de New York Times bijv.)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2003 18:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 18:10 schreef Oebe het volgende:

(De laaggeschoolden moeten nu maar even met elkaar gaan zemelen, ik heb geen tijd meer om met jullie te spelen.)


Kerel, ik vind het wel erg laag van je om mensen die jouw mening niet delen meteen als laaggeschoolden te bestempelen. Dat jij je zo erg laat indoctrineren door linkse propaganda en zo ver van de wereld bent dat je, door het enorme blok beton dat zich voor jouw hoofd heeft gevormd, niet meer inziet dat er ook een andere kant aan het verhaal kan zitten, uit wanhoop iedereen die het niet met je eens is begint te bombarderen met persoonlijke aanvallen, maakt jou tot een grotere aap dan Bush.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen