IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : STOP DE OORLOG TEGEN IRAK op 15 februari Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-02-2003 11:22 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik ben athiest.... een echte ... en gedoopt of niks... dus iederee die gedoopt of een stukje van zijn piemel mist kan dus vertrekken hahahaha


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 14-02-2003 11:23 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

bla

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 14-02-2003 11:27]


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-02-2003 11:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 11:22 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik ben athiest.... een echte ... en gedoopt of niks... dus iederee die gedoopt of een stukje van zijn piemel mist kan dus vertrekken hahahaha


Niet gedoopt ? Gelukzak.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 14-02-2003 11:50 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2003 23:46 schreef Naturens Galleri het volgende:
Dus kunnen ze ook Noord Korea aanvallen, dus mag iedereen de VS aanvallen. Tsk, de logica is hier ver te zoeken


Dan rot je toch op als het je niet bevalt!
pis hippie


Immortal Pride


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 14-02-2003 11:52 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

ze zoeken het maar uit


changed to 'ouwe'


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-02-2003 11:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 11:50 schreef Falkh het volgende:
Dan rot je toch op als het je niet bevalt!
pis hippie


Zoals de wijze Eric Cartman ooit zei " it's all a bunch of tree hugging hippy crap! "


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-02-2003 11:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 februari 2003 11:50 schreef Falkh het volgende:
Dan rot je toch op als het je niet bevalt!
pis hippie






Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2003 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och .. oorlog is altijd leuk op TV, exploderende tanks enzo ...

Verder boeit het me weinig


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-02-2003 12:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 10:50 schreef linknl het volgende:
en wie heeft het meeste burger-slachtoffers op zijn naam? Saddam.
Dat maakt Bush in een oogwenk wel even anders anders. Wat eigenlijk bedoeld wordt, is "wie is er een grotere bedreiging voor de wereldvrede?" Het antwoord lijkt me nogal voor de hand liggen.

Bovendien gaat deze oorlog niet zo uitpakken als beweerd wordt (omverwerpen van regime, zodat men daar rustig het land kan gaan reorganiseren en wederopbouwen met steun van het westen/ the free world ). Het gaat zo gespeeld worden (het is immers een machtspel) dat de VS er de touwtjes in handen hebben achter de schermen van wat een democratie of zelfstandige natie lijkt.

Ik wil het er niet te veel over hebben in dit topic (er is geloof ik wel een ander voor), maar dat gezeik over hippies (eigenlijk over protesteren, dus) komt me al weer aardig de strot uit. Allemaal onder het motto van "het heeft geen zin." Alsof die oorlog die eraan zit te komen "zin" heeft. Ik blijf erbij, er is niets mis mee om principes te hebben en daar voor uit te komen. Als iedereen lekker op z'n gat bleef zitten en z'n smoel dicht hield; dat zou lekker nuttig zijn.


Touché, pussycat!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 14-02-2003 12:25 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 12:02 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat maakt Bush in een oogwenk wel even anders anders. Wat eigenlijk bedoeld wordt, is "wie is er een grotere bedreiging voor de wereldvrede?" Het antwoord lijkt me nogal voor de hand liggen.

Bovendien gaat deze oorlog niet zo uitpakken als beweerd wordt (omverwerpen van regime, zodat men daar rustig het land kan gaan reorganiseren en wederopbouwen met steun van het westen/ the free world ). Het gaat zo gespeeld worden (het is immers een machtspel) dat de VS er de touwtjes in handen hebben achter de schermen van wat een democratie of zelfstandige natie lijkt.

Ik wil het er niet te veel over hebben in dit topic (er is geloof ik wel een ander voor), maar dat gezeik over hippies (eigenlijk over protesteren, dus) komt me al weer aardig de strot uit. Allemaal onder het motto van "het heeft geen zin." Alsof die oorlog die eraan zit te komen "zin" heeft. Ik blijf erbij, er is niets mis mee om principes te hebben en daar voor uit te komen. Als iedereen lekker op z'n gat bleef zitten en z'n smoel dicht hield; dat zou lekker nuttig zijn.


Ik snap wel wat je bedoeld, en je hebt ook wel enigzins gelijk. Maar het persoon dat dit topic begonnen is wil het naar mijn mening wel min of meer opdringen dat je naar de demonstratie moet gaan. Ook heb ik de ervaring dat als je niet gaat dat je dan een onsociale lul bent. kijk maar een aantal post van de topic starter.
zie vooral de tweede post.

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 14-02-2003 12:26]


Immortal Pride


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-02-2003 12:48 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)


That's great, it starts with an earthquake, birds and
snakes, an aeroplane and Lenny Bruce is not afraid.
Eye of a hurricane, listen to yourself churn - world
serves its own needs, dummy serve your own needs. Feed
it off an aux speak, grunt, no, strength, Ladder
start to clatter with fear fight down height. Wire
in a fire, representing seven games, a government
for hire and a combat site. Left of west and coming in
a hurry with the furies breathing down your neck. Team
by team reporters baffled, trumped, tethered cropped.
Look at that low playing! Fine, then. Uh oh,
overflow, population, common food, but it'll do. Save
yourself, serve yourself. World serves its own needs,
listen to your heart bleed dummy with the rapture and
the revered and the right, right. You vitriolic,
patriotic, slam, fight, bright light, feeling pretty
psyched.

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.

Six o'clock - TV hour. Don't get caught in foreign
towers. Slash and burn, return, listen to yourself
churn. Locking in, uniforming, book burning, blood
letting. Every motive escalate. Automotive incinerate.
Light a candle, light a votive. Step down, step down.
Watch your heel crush, crushed, uh-oh, this means no
fear cavalier. Renegade steer clear! A tournament,
tournament, a tournament of lies. Offer me solutions,
offer me alternatives and I decline.

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.

The other night I dreamt of knives, continental
drift divide. Mountains sit in a line, Leonard
Bernstein. Leonid Brezhnev, Lenny Bruce and Lester
Bangs. Birthday party, cheesecake, jelly bean, boom! You
symbiotic, patriotic, slam book neck, right? Right.

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel
fine...fine...


Wiegen Meister !


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-02-2003 13:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

It's the end of the world...and we've got front row seats. Enjoy !


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 14-02-2003 13:51 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Amsterdam vind ik te ver om voor een demonstratie naar toe te reizen. Maar ik vind het wel erg tof dat er over de hele wereld op dezelfde dag tegen de oorlog gedemonstreerd wordt.

Net als een gevecht tussen mensen nooit iets echt oplost, kan volgens mij een oorlog uiteindelijk ook maar weinig oplossen. Maar daar heeft het haantje Bush natuurlijk geen boodschap aan



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-02-2003 13:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht





campske666
Usericon van campske666
Posted 14-02-2003 13:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

die eerste is goed


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-02-2003 14:36 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Mooie actie, moet helaas werken dus ben er niet bij. Iedereen die gaat veel suc6 en schreeuw een stukkie harder namens mij


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-02-2003 14:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 februari 2003 10:50 schreef linknl het volgende:
en wie heeft het meeste burger-slachtoffers op zijn naam? Saddam.

nou dat zou ik maar niet te hard zeggen, bush kan er ook wat van


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-02-2003 14:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Amerika is tuig.
Irak is tuig.

Waarom zou je een oorlog tussen 2 kwaden willen tegengaan


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2003 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 14:59 schreef Claw het volgende:
Amerika is tuig.
Irak is tuig.

Waarom zou je een oorlog tussen 2 kwaden willen tegengaan
OMdat Nederland zich er ook mee wil bemoeien helaas


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-02-2003 15:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 februari 2003 15:00 schreef Jenje het volgende:
OMdat Nederland zich er ook mee wil bemoeien helaas


ach zodra nederlandse soldaten een man met een geladen geweer zien rennen ze hard gillend weg (ik heb de feiten achter me staan )


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-02-2003 15:05 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 14:53 schreef arrebar het volgende:
nou dat zou ik maar niet te hard zeggen, bush kan er ook wat van


ach ja

hier een van de voorbeelden en een paar nummers.


Up to 5,000 died at Halabja, northern Iraq
UN experts confirmed in 1986 that Iraq had contravened the Geneva Convention by using chemical weapons against Iran.

Iraq is known to have used the blister agent mustard gas from 1983 and the nerve gas Tabun from 1985, as it faced attacks from "human waves" of Iranian troops and poorly-trained but loyal volunteers. Tabun can kill within minutes.

This baby in Halabja was born with deformed fingers

There is no doubt that the Iraqis have been using chemical weapons
The BBC's Keith Graves, July 1988

In 1988 Iraq turned its chemical weapons on Iraqi Kurds in the north of the country.

Some Kurdish guerrilla forces had joined the Iranian offensive.

On 16 March 1988, Iraq dropped bombs containing mustard gas, Sarin and Tabun on the Kurdish city of Halabja.

Estimates of the number of civilians killed range from 3,200 to 5,000, with many survivors suffering long-term health problems.

Chemical weapons were also used during Iraq's "Anfal" offensive - a seven-month scorched-earth campaign in which an estimated 50,000 to 100,000 Kurdish villagers were killed or disappeared, and hundreds of villages were razed.

A UN security resolution condemning Iraq's use of chemical weapons was passed, but the US and other western governments Iraq did stop supporting Baghdad militarily and politically in the closing stages of the war.




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-02-2003 15:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Blister agent mustard gas komt uit Duitsland.
De Mirages die Iraq had kwamen van Frankrijk.

Dus waarom verklaart Bush hen de oorlog niet?


Ares
Usericon van Ares
Posted 14-02-2003 15:11 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

neuh, ga ik ook niet heen, zit dan in een hotelletje te chillen


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-02-2003 15:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

reactie op slechtheid

ik heb ook een duits pistool thuis, mag ik dan nu ook ongestraft mensen afschieten en de duitsers de shuld geven

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 14-02-2003 15:12]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-02-2003 15:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 15:11 schreef linknl het volgende:
reactie op slechtheid

ik heb ook een duits pistool thuis, mag ik dan nu ook ongestraft mensen afschieten en de duitsers de shuld geven
Het gaat er niet om wat ik noch jij vindt.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen