IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : toch een CDA, VVD en LPF regering? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 20:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:13 schreef Jebes het volgende:
Mag ik je wijzen op de toestand van de russen voor het communisme. Die waren erbarmelijk en de levensstandaard is wel degelijk omhooggegaan.

Je zegt dat de groeiende industrie verouderd is, maar hoe kunnen nieuw gebouwde fabrieken verouderd zijn?
Laat ik even een voorbeeld met auto's nemen. Als je nu een nieuwe trabant bouwt, is het nieuwbouw, maar toch is het concept verouderd. Dat was en is ook het probleem met de Russische industrie. En als er dan al iets met een nieuw concept werd gebouwd, dan was er vaak niet genoeg geld om het te onderhouden, denk aan Tsjernobyl (of hoe je het ook schrijft ) .


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:15 schreef Jebes het volgende:
Sorry, maar hier is niks van waar.
jawel, ik zou t vast niet helemaal goed formulere maar toch ; al;s er naar behoefte wordt geproduceerd wordt er geproduceerd wat de consument wil, dat gebeurde niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:15 schreef Jebes het volgende:
Sorry, maar hier is niks van waar.

Blijft me verbazen dat jij met communistische gedachtegoed blijft stroooien zonder wat af te weten van de geschiedenis van de CCCP


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 20:21 schreef Jenje het volgende:
Blijft me verbazen dat jij met communistische gedachtegoed blijft stroooien zonder wat af te weten van de geschiedenis van de CCCP


Goed he, ik zeg ook maar wat... maar waarschijnlijk komt dat omdat ik wat andere literatuur heb gelezen...



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 20:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Wat een dom gelul allemaal.
Zijn jullie rijk allemaal.
Wat doen jullie voor werk.
Zijn jullie directeuren van een bank.
Alleen de rijke gaan er op vooruit als de CDA, VVD en LPF aan de macht komen.
Er wordt niets gedaan aan zorg, onderwijs enz enz. Ik wed zeker dat hier allemaal fabrieks-arbeiders werken of/zoiets, en wat stelt nou de LPF voor, domme ganzen die letterlijk roepen om levenslang voor vd G. Dat is toch het domste wat je kunt zeggen, want dat zorgt voor straf vermindering bij vd G. als het OM in hogerberoep gaat, en dat doen ze al. Ook de veiligheid komt in gedrang, en daar zorgen de Melkertbanen weer voor, dat alles in gereel blijft. Mensen die op de VVD stemmen moeten een eigen onderneming hebben, anders levert de VVD niets voor je op. Maar ik denk dat er Adder onder de grond zit, en dat er veel buitenlanders haat is. Zelf heb ik het goed, verdien goed me geld, zo ook mijn vriendin, hebben een eigen huis een kind en alles der op en aan(dus ook Hypotheek-aftrek, dus stem CDA). Zelf heb ik lopen stemmen op de PvdA, omdat een rechtse kabinet een slechte zaak is voor Nederland, en maar bezuinigen bij het CDA, nooit iets extra's bij het CDA.
We gaan slechte jaren tegemoed, met Balkeneinde als onervaren minister-president.
Die man kan nauwelijks onderhandelen, laat staan een goed gesprek met Bush. Wat een gelul in de ruimte. maar daar hebben jullie ook debet aan.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:36 schreef Jebes het volgende:
Goed he, ik zeg ook maar wat... maar waarschijnlijk komt dat omdat ik wat andere literatuur heb gelezen...


zoals de bijbel


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat een dom gelul allemaal.
Zijn jullie rijk allemaal.
Wat doen jullie voor werk.
Zijn jullie directeuren van een bank.
Alleen de rijke gaan er op vooruit als de CDA, VVD en LPF aan de macht komen.
Er wordt niets gedaan aan zorg, onderwijs enz enz. Ik wed zeker dat hier allemaal fabrieks-arbeiders werken of/zoiets, en wat stelt nou de LPF voor, domme ganzen die letterlijk roepen om levenslang voor vd G. Dat is toch het domste wat je kunt zeggen, want dat zorgt voor straf vermindering bij vd G. als het OM in hogerberoep gaat, en dat doen ze al. Ook de veiligheid komt in gedrang, en daar zorgen de Melkertbanen weer voor, dat alles in gereel blijft. Mensen die op de VVD stemmen moeten een eigen onderneming hebben, anders levert de VVD niets voor je op. Maar ik denk dat er Adder onder de grond zit, en dat er veel buitenlanders haat is. Zelf heb ik het goed, verdien goed me geld, zo ook mijn vriendin, hebben een eigen huis een kind en alles der op en aan(dus ook Hypotheek-aftrek, dus stem CDA). Zelf heb ik lopen stemmen op de PvdA, omdat een rechtse kabinet een slechte zaak is voor Nederland, en maar bezuinigen bij het CDA, nooit iets extra's bij het CDA.
We gaan slechte jaren tegemoed, met Balkeneinde als onervaren minister-president.
Die man kan nauwelijks onderhandelen, laat staan een goed gesprek met Bush. Wat een gelul in de ruimte. maar daar hebben jullie ook debet aan.

volgens mij heb je dit topic niet goed gelezen, zo ja dan weet ik t ook niet.............


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:40 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 20:17 schreef Misanthrope het volgende:
Laat ik even een voorbeeld met auto's nemen. Als je nu een nieuwe trabant bouwt, is het nieuwbouw, maar toch is het concept verouderd. Dat was en is ook het probleem met de Russische industrie. En als er dan al iets met een nieuw concept werd gebouwd, dan was er vaak niet genoeg geld om het te onderhouden, denk aan Tsjernobyl (of hoe je het ook schrijft ) .


Hmm, ik meen me te kunnen herinneren dat zelf Amerikaanse technische de modernste (in die tijd) technologie toepasten om de mijnbouw te moderniseren. Dit zal niet met alles zo geweest zijn maar je moet je voorstellen dat Rusland qua industrialisatie enorm achterliep. Nu ga je in een Afrikaans/ ander 3e wereldland toch ook niet overal de modernste concepten toepassen? Je moet gewoon beginnen met opbouwen en dat is precies wat er in Rusland gebeurde.

@Jenje: sorry als dit ook niet overeenkomt met jou intepretatie van de geschiedenis van de CCCP.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:41 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 20:38 schreef impaled succubus het volgende:
zoals de bijbel


euh nee... die heb ik overgeslagen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 20:43 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:40 schreef impaled succubus het volgende:
volgens mij heb je dit topic niet goed gelezen, zo ja dan weet ik t ook niet.............


Volgens mij heb jij het niet goed gelezen zaadkop. Feyenoord-Ajax 1-0 Ole, ola.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-04-2003 21:18 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Oh krieg, wat zijn je reacties toch altijd rechtdoorzee


And my marlboro light


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-04-2003 21:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 april 2003 20:43 schreef Heer Krieg het volgende:
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen zaadkop. Feyenoord-Ajax 1-0 Ole, ola.


Kankerluinge!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:21 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:18 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Oh krieg, wat zijn je reacties toch altijd rechtdoorzee


en door jou rechtlijnig.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 22:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht


quote:
Op 16 april 2003 20:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat een dom gelul allemaal.

Vind jij onze uitspraken dom?
quote:
Zijn jullie rijk allemaal.
Tegenstrijdig; rijke mensen zijn vaak niet dom, anders worden ze niet rijk.
quote:
Wat doen jullie voor werk.
Zijn jullie directeuren van een bank.
*Proest* En jij durft ons dom te noemen? Ik denk dat jij teveel reclames kijkt ('Mijn vader is bankdirecteur'-reclame). Je moet niet alles wat er op tv gezegd wordt als waarheid aannemen. Ga jij eerst nog maar eens goed nadenken over jouw 4 zinnetjes die ik ge-quote heb en herzie ze dan maar eens.
I rest my case.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 22:33 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 16 april 2003 20:02 schreef impaled succubus het volgende:
mensen die mislukken doen dat zelf en buitenlanders moeten geen collectieve last worden voor nederlanders die dat niet willen.

Goh Jim, wij hebben nu een fantatsisch aanbod voor de kijkers niet waar? Ja Jane het is werkuluk fan-tas-tisch:

"Dames en Heren wij presenteren u: het liberalisme. De ultieme maatschappij naar amerikaans voorbeeld. NU EENMALIG gratis bij dit weergaloze aanbod: het creperende werklozen foto album. Bewaar nu al u fijne herinneringen aan de mooie tijd dat een man een man was en een zwerver een brugje over de goot."

Nog EEN KEER: er zijn genoeg mensen op deze aardkloot die door andere omstandigheden dan hun eigen inzet falen in het krijgen van een goede baan, het verdienen van genoeg geld voor een normaal bestaansniveau.

Het rauwe liberalisme is een vorm van egoisme, van: het maakt niet uit als andere mensen het slecht hebben zolang ik het maar goed heb.

Sorry hoor, maar ik blijf het kortzichtig vinden.

(maar er is nog steeds en voor je op het zm-feest hoor) Ik ben namelijk geen liberalist


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 22:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:40 schreef Jebes het volgende:
Hmm, ik meen me te kunnen herinneren dat zelf Amerikaanse technische de modernste (in die tijd) technologie toepasten om de mijnbouw te moderniseren. Dit zal niet met alles zo geweest zijn maar je moet je voorstellen dat Rusland qua industrialisatie enorm achterliep. Nu ga je in een Afrikaans/ ander 3e wereldland toch ook niet overal de modernste concepten toepassen? Je moet gewoon beginnen met opbouwen en dat is precies wat er in Rusland gebeurde.

@Jenje: sorry als dit ook niet overeenkomt met jou intepretatie van de geschiedenis van de CCCP.
Rusland kon in die tijd niet vergeleken worden met een 3e wereldland. Rusland was een supermacht, normaliter kan een land alleen een supermacht worden met enorme rijkdommen (Groot Britannie, Nederland in de gouden eeuw, Frankrijk en nu Amerika) en toch had Rusland een verouderde industrie en een slechte economie. Wat ik mij toch blijf afvragen is: waarom zijn kapitalistische landen in al die jaren toch succesvoller gebleken dan alle communistische landen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 23:29 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 22:39 schreef Misanthrope het volgende:
Rusland kon in die tijd niet vergeleken worden met een 3e wereldland. Rusland was een supermacht, normaliter kan een land alleen een supermacht worden met enorme rijkdommen (Groot Britannie, Nederland in de gouden eeuw, Frankrijk en nu Amerika) en toch had Rusland een verouderde industrie en een slechte economie. Wat ik mij toch blijf afvragen is: waarom zijn kapitalistische landen in al die jaren toch succesvoller gebleken dan alle communistische landen?


*Ontplof* Voor de revolutie was Rusland een arm land. Lees aub eens over de toestand op het platteland daar, om te huilen gewoon. Rusland was toen verre van een supermacht.

En waarom denk je dat de kapitalistische landen 'succesvoller' (wat is succes waard als het ten koste van een ander gaat) zijn geweest dan communistische landen. Heeft het communistisch regime ooit een eerlijke kans gehad. Nee, de kapitalisten zaten er altijd gelijk bovenop als iets er maar op leek dat een land communistisch kon worden. Ik ga niet zeggen dat dit de enige oorzaak is (het communisme wordt niet overal goed uitgevoerd) maar het is wel degenlijk 1 vvan de oorzaken.

Kijk nu naar een Cuba. Het is niet een rijk land, het moet door de vice president zelf arm genoemd worden, maar daar is betere huisvesting, scholing dan bv in Amerika. En dat ondanks de economische boycotten. Het kan dus wel werken.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-04-2003 1:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 april 2003 20:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat een dom gelul allemaal.
Zijn jullie rijk allemaal.
Wat doen jullie voor werk.
Zijn jullie directeuren van een bank.
Alleen de rijke gaan er op vooruit als de CDA, VVD en LPF aan de macht komen.
Er wordt niets gedaan aan zorg, onderwijs enz enz. Ik wed zeker dat hier allemaal fabrieks-arbeiders werken of/zoiets, en wat stelt nou de LPF voor, domme ganzen die letterlijk roepen om levenslang voor vd G. Dat is toch het domste wat je kunt zeggen, want dat zorgt voor straf vermindering bij vd G. als het OM in hogerberoep gaat, en dat doen ze al. Ook de veiligheid komt in gedrang, en daar zorgen de Melkertbanen weer voor, dat alles in gereel blijft. Mensen die op de VVD stemmen moeten een eigen onderneming hebben, anders levert de VVD niets voor je op. Maar ik denk dat er Adder onder de grond zit, en dat er veel buitenlanders haat is. Zelf heb ik het goed, verdien goed me geld, zo ook mijn vriendin, hebben een eigen huis een kind en alles der op en aan(dus ook Hypotheek-aftrek, dus stem CDA). Zelf heb ik lopen stemmen op de PvdA, omdat een rechtse kabinet een slechte zaak is voor Nederland, en maar bezuinigen bij het CDA, nooit iets extra's bij het CDA.
We gaan slechte jaren tegemoed, met Balkeneinde als onervaren minister-president.
Die man kan nauwelijks onderhandelen, laat staan een goed gesprek met Bush. Wat een gelul in de ruimte. maar daar hebben jullie ook debet aan.

Krijg nou de hik.. Ik ben het zowaar eens met Kriegmans....



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-04-2003 8:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Van As: 'Zalm alleen premier in zijn natte dromen'

Uitgegeven: 17 april 2003 08:10

AMSTERDAM - LPF-voorzitter Ed Maas en vice- fractievoorzitter Gerard van As hebben donderdag in het Algemeen Dagblad harde kritiek geleverd op CDA-leider Balkenende en VVD-voorman Zalm. De kans dat de LPF mee gaat regeren wordt daarmee steeds kleiner.

"Balkenende heeft nog niets klaargemaakt. Hij is geen
powerplayer, geen captain", zo zegt Van As. "Dan kun je nog beter Hans Wiegel premier maken." Maas meent dat Balkenende 'langzaam een brevet van onvermogen heeft gekregen'.

Zalm zou volgens Van As 'de pest hebben aan de LPF, omdat een groot deel van zijn electoraat daarheen gelopen is'. "Tijdens de campagne riep het VVD-congres hem al tot premier uit. Nou, in zijn natte dromen misschien", zo zegt hij.

Zalm liet woensdag weten dat weer regeren met de LPF 'bizar' zou zijn. Een coalitie met D66 heeft zijn voorkeur, evenals die van het CDA. "Regel het lekker met D66 en laat ons verder met rust", zegt Maas daarover. Volgens Van As is D66 'rijp voor opheffing'. Beide LPF-prominenten geven te kennen niets meer voor een regeringsdeelname te voelen.


Goed om te zien dat de LPF het nog niet verleerd is, whahaha...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-04-2003 8:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat een dom gelul allemaal.
Zijn jullie rijk allemaal.
Wat doen jullie voor werk.
Zijn jullie directeuren van een bank.
Alleen de rijke gaan er op vooruit als de CDA, VVD en LPF aan de macht komen.
Er wordt niets gedaan aan zorg, onderwijs enz enz. Ik wed zeker dat hier allemaal fabrieks-arbeiders werken of/zoiets, en wat stelt nou de LPF voor, domme ganzen die letterlijk roepen om levenslang voor vd G. Dat is toch het domste wat je kunt zeggen, want dat zorgt voor straf vermindering bij vd G. als het OM in hogerberoep gaat, en dat doen ze al. Ook de veiligheid komt in gedrang, en daar zorgen de Melkertbanen weer voor, dat alles in gereel blijft. Mensen die op de VVD stemmen moeten een eigen onderneming hebben, anders levert de VVD niets voor je op. Maar ik denk dat er Adder onder de grond zit, en dat er veel buitenlanders haat is. Zelf heb ik het goed, verdien goed me geld, zo ook mijn vriendin, hebben een eigen huis een kind en alles der op en aan(dus ook Hypotheek-aftrek, dus stem CDA). Zelf heb ik lopen stemmen op de PvdA, omdat een rechtse kabinet een slechte zaak is voor Nederland, en maar bezuinigen bij het CDA, nooit iets extra's bij het CDA.
We gaan slechte jaren tegemoed, met Balkeneinde als onervaren minister-president.
Die man kan nauwelijks onderhandelen, laat staan een goed gesprek met Bush. Wat een gelul in de ruimte. maar daar hebben jullie ook debet aan.



Krieg, ik ben het zowaar met je eens (behalve met scheldnamen voor de VVD-stemmers)! Maar mij is het een groot raadsel waarom, qua financiën, een normale middenklasser of lager op de VVD of het CDA zou stemmen. Die partij doet NIKS voor zo een persoon. Financien zijn zeer belangrijk maar als je de staatschuld nu binnen 5 jaar of 15 jaar aflost en dan nog wat ruimte overhoudt voor broodnodige investeringen, een goed openbaar vervoer en meer natuurbescherming, dan kies ik toch mooi voor het laatste.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-04-2003 8:30]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-04-2003 9:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vooral over onderwijs & milieu maak ik me zorgen -- lerarentekort loopt op tot 53000 leraren!! Met dit kabinet gaan die investeringen er niet komen, en daalt het onderwijspeil nog meer. Universiteiten zullen nog meer opdrachten uit het bedrijfsleven moeten aannemen en nog meer studenten zullen verdwijnen naar het buitenland, waar wel geld is voor prestigieuze onderzoeksprojecten.

Zelfs attila werkt al in op een buitenlandse universiteit .


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-04-2003 10:05 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 17 april 2003 1:03 schreef Judge M. het volgende:
Krijg nou de hik.. Ik ben het zowaar eens met Kriegmans....


Je bent niet de enige die met verbazing de posts van Krieg heeft zitten lezen Ik kan het er ook wel mee eens zijn... wie had dat gedacht...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-04-2003 10:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nah...zelfs ik...niet te geloven
+puntje voor meneer Oorlog!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-04-2003 13:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:43 schreef Heer Krieg het volgende:
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen zaadkop. Feyenoord-Ajax 1-0 Ole, ola.
jezus jij bent een nog grotere debiel dan ik me ooit kon voorstellen.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-04-2003 13:49 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Pffff, gezeik over communisme... Daar is een ander topic voor, hoor.

*Denkt effen terug naar Snaacks opmerking over gebrek aan argumenten in deze thread*

Als we nou wat minder gaan zagen over 'een rechts kabinet doet zus' en 'links doet zo' en ophouden met het over en weer ge- . Rechts en links doen al jaren niet meer wat het traditioneel deed. Iedere politieke partij praat de populaire opinie naar de mond en doet vervolgens iets heel anders (omdat ze daar zin in hebben en omdat ze consensus moeten vinden).

Ofwel: Argumenten geven, niet elkaars positie op het politieke spectrum veroordelen.


Touché, pussycat!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen