IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : toch een CDA, VVD en LPF regering? Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 19:36 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:35 schreef Misanthrope het volgende:
Klopt, de armen en voormalige rijken kregen niks, terwijl Stalin en zijn vriendjes alles kregen!


hehe, best wel grappig moet ik toegeven.

is alleen niet wat ik bedoelde, maar dat snap je ook wel.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 19:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:36 schreef Jebes het volgende:
hehe, best wel grappig moet ik toegeven.

is alleen niet wat ik bedoelde, maar dat snap je ook wel.
nee, want op een andere manier was het er ook niet.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 19:43 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:41 schreef impaled succubus het volgende:
nee, want op een andere manier was het er ook niet.


jawel, maar dat weet jij niet... want jij hebt er niet over gelezen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 19:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:43 schreef Jebes het volgende:
jawel, maar dat weet jij niet... want jij hebt er niet over gelezen.
nee sorry ik lees geen fitcie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 19:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:36 schreef Jebes het volgende:
hehe, best wel grappig moet ik toegeven.

is alleen niet wat ik bedoelde, maar dat snap je ook wel.
Klopt, maar een feit blijft dat je bij het communisme en marxisme nooit echt vrij kunt zijn. Ook is het bedrijven verreweg van perfect, zelfs nog verder van perfect dan in het kapitalisme, omdat elk bedrijf van de staat is en er dus niet op gericht is winst te maken. Als een bedrijf geen winst wil maken is er geen concurrentie, dus geen verbetering. Zo verbetert de economie in een communistisch land niet en gaat hij vaak zelfs achteruit. Ook voor de natuur is een communistisch land dus niet goed, want een slechte economie betekent geen geld voor veilige industrie, geen geld voor natuurbescherming enz... Al met al, communisme is een leuke ideologie die haast niet in de praktijk is toe te passen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 19:48 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:46 schreef impaled succubus het volgende:
nee sorry ik lees geen fitcie


lees jij zo ie zo wel eens wat vraag ik me af....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 19:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:46 schreef Misanthrope het volgende:
Klopt, maar een feit blijft dat je bij het communisme en marxisme nooit echt vrij kunt zijn. Ook is het bedrijven verreweg van perfect, zelfs nog verder van perfect dan in het kapitalisme, omdat elk bedrijf van de staat is en er dus niet op gericht is winst te maken. Als een bedrijf geen winst wil maken is er geen concurrentie, dus geen verbetering. Zo verbetert de economie in een communistisch land niet en gaat hij vaak zelfs achteruit. Ook voor de natuur is een communistisch land dus niet goed, want een slechte economie betekent geen geld voor veilige industrie, geen geld voor natuurbescherming enz... Al met al, communisme is een leuke ideologie die haast niet in de praktijk is toe te passen.


Er wordt geproduceerd naar behoefte, oftwel er is geen overproductie (wat een van de grootste oorzaken van crisissen in het kapitalisme is). In Rusland ten tijde van Stalin groeide de industrie dan ook enorm (precieze cijfers moet ik opzoeken als je die wil, maar met vele procenten). Dus economisch gezien is er zeker geen achteruitgang.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 19:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:48 schreef Jebes het volgende:
lees jij zo ie zo wel eens wat vraag ik me af....
ja, mein kampf


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 19:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:51 schreef Jebes het volgende:
Er wordt geproduceerd naar behoefte, oftwel er is geen overproductie (wat een van de grootste oorzaken van crisissen in het kapitalisme is). In Rusland ten tijde van Stalin groeide de industrie dan ook enorm (precieze cijfers moet ik opzoeken als je die wil, maar met vele procenten). Dus economisch gezien is er zeker geen achteruitgang.
De industrie groeide, maar niemand behalve stalin werd er beter van. Bovendien was die groeiende industrie verouderd, enorm slecht voor het milieu, grotendeels aangedreven door gevangenen (lees: slaven). Er was inderdaad meer dan genoeg graan beschikbaar voor het hele Russische volk, maar dat werd grotendeels geexporteerd en het russische volk leed honger. Kortom: ook op langer termijn is het russische volk niet beter geworden van het communisme, het enige dat achteraf in Rusland tijdens het communisme beter was dan na het communisme, is de criminaliteit. Vroeger was er geen criminaliteit in de Sowjet-Unie, omdat criminelen een nogal zware straf ontvingen en alle financieen naar defensie gingen, waaronder ook de politiemacht viel en nu is er veel criminaliteit omdat er geen geld is voor defensie (veiligheid).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 19:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 19:51 schreef Jebes het volgende:
Er wordt geproduceerd naar behoefte, oftwel er is geen overproductie (wat een van de grootste oorzaken van crisissen in het kapitalisme is). In Rusland ten tijde van Stalin groeide de industrie dan ook enorm (precieze cijfers moet ik opzoeken als je die wil, maar met vele procenten). Dus economisch gezien is er zeker geen achteruitgang.
eeuuhh volgens mij draai je t nu om.
Er werd juist niet naar behoefte geproduceerd maar het gene dat de staat wou, dus onstanden er overschotten omdat er veel dingen werden gemaakt waar vanuit het volk geen vraag naar was.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 20:00 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 17:24 schreef karnivoor het volgende:
ondanks de aanwezigheid van naar mijn mening hypocriet cda en onbetrouwbaar lpf zie ik dit toch nog steeds als de beste coalitie, maarjah, ik stem dan ook vvd he


Waarom heb jij op de VVD gestemd, ben je soms rijk misschien, heb je een eigen bedrijf, haat jij de werkelozen die amper meer aan een baan komen. Of ben jij een van de vele die de buitenlanders niet ziet zitten.
Bedenk voortaan wat je stemt, denk aan de minderheden, Nederland mag vol zijn, maar denk ook aan hen die van de minima moeten leven en als het aan de VVD ligt, slapen die mensen binnenkort in dozen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom heb jij op de VVD gestemd, ben je soms rijk misschien, heb je een eigen bedrijf, haat jij de werkelozen die amper meer aan een baan komen. Of ben jij een van de vele die de buitenlanders niet ziet zitten.
Bedenk voortaan wat je stemt, denk aan de minderheden, Nederland mag vol zijn, maar denk ook aan hen die van de minima moeten leven en als het aan de VVD ligt, slapen die mensen binnenkort in dozen.
mensen die mislukken doen dat zelf en buitenlanders moeten geen collectieve last worden voor nederlanders die dat niet willen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 20:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom heb jij op de VVD gestemd, ben je soms rijk misschien, heb je een eigen bedrijf, haat jij de werkelozen die amper meer aan een baan komen. Of ben jij een van de vele die de buitenlanders niet ziet zitten.
Bedenk voortaan wat je stemt, denk aan de minderheden, Nederland mag vol zijn, maar denk ook aan hen die van de minima moeten leven en als het aan de VVD ligt, slapen die mensen binnenkort in dozen.
Denk ook aan de andere kant. Dat een linkse regering geen positieve impuls voor de economie is, dat veiligheid in Nederland een lachtertje is, dat de bureaucratie meer kost dan het opleeft enz.. denk daar ook aan voordat je gaat stemmen. Aan rechts en links zitten voor- en nadelen, als ik ze afweeg, kom ik tot de conclusie dat in deze tijden een rechtse regering de betere van de 2 is.
Bovendien waarom moeten veel Nederlanders haast in dozen slapen, terwijl illegalen vaak gratis allerlei voorzieningen krijgen? Zover ik weet moeten wij Nederlanders daar wel voor werken.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 16-04-2003 20:05]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-04-2003 20:04 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 16 april 2003 20:00 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom heb jij op de VVD gestemd, ben je soms rijk misschien, heb je een eigen bedrijf, haat jij de werkelozen die amper meer aan een baan komen. Of ben jij een van de vele die de buitenlanders niet ziet zitten.
Bedenk voortaan wat je stemt, denk aan de minderheden, Nederland mag vol zijn, maar denk ook aan hen die van de minima moeten leven en als het aan de VVD ligt, slapen die mensen binnenkort in dozen.


ooooohhh...wat een cliche's allemaal!


Don't blush when I rip you open


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:05 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 20:02 schreef impaled succubus het volgende:
mensen die mislukken doen dat zelf en buitenlanders moeten geen collectieve last worden voor nederlanders die dat niet willen.


mensen die mislukken doen dat zelf!!!????!!, het spijt me zeer maar ik hoop dat je in de goot belant met die $#^$#%$#^^ instelling van je.

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 16-04-2003 20:05]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:05 schreef Jebes het volgende:
mensen die mislukken doen dat zelf!!!????!!, het spijt me zeer maar ik hoop dat je in de goot belant met die $#^$#%$#^^ instelling van je.
in amerika ofzo ok, maar in nederland krijg je genoeg kansen en zijn erzelfs met een rechts kabinet genoeg sociale verzekeringen en opvangingen voor de gene die dit toekomt.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 16-04-2003 20:06 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

jebes, schmebes


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 20:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:05 schreef Jebes het volgende:
mensen die mislukken doen dat zelf!!!????!!, het spijt me zeer maar ik hoop dat je in de goot belant met die $#^$#%$#^^ instelling van je.
Je hebt wel gelijk, met een linkse regering worden vaak de rijkere heel hard genaaid en belanden ze in de goot, of gaan ze naar een ander land om daar van het geld dat ze door hun harde werk hebben gekregen, te genieten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:07 schreef Misanthrope het volgende:
Je hebt wel gelijk, met een linkse regering worden vaak de rijkere heel hard genaaid en belanden ze in de goot, of gaan ze naar een ander land om daar van het geld dat ze door hun harde werk hebben gekregen, te genieten.
maar alsof het alleen maar ''rijke'' mensen zijn die geen zin hebben het leven van allochtonen. klaplopers en anders soort parasieten te betalen. Er zijn ook genoeg arbeiders en midestanders diedat niet zien zitten.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:11 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 20:07 schreef Misanthrope het volgende:
Je hebt wel gelijk, met een linkse regering worden vaak de rijkere heel hard genaaid en belanden ze in de goot, of gaan ze naar een ander land om daar van het geld dat ze door hun harde werk hebben gekregen, te genieten.


Je overdrijft wel een beetje... de rijkeren moeten gewoon deel van inkomen afstaan, de belachelijke inkomsverschillen moeten gewoon verdwijnen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
De industrie groeide, maar niemand behalve stalin werd er beter van. Bovendien was die groeiende industrie verouderd, enorm slecht voor het milieu, grotendeels aangedreven door gevangenen (lees: slaven). Er was inderdaad meer dan genoeg graan beschikbaar voor het hele Russische volk, maar dat werd grotendeels geexporteerd en het russische volk leed honger. Kortom: ook op langer termijn is het russische volk niet beter geworden van het communisme, het enige dat achteraf in Rusland tijdens het communisme beter was dan na het communisme, is de criminaliteit. Vroeger was er geen criminaliteit in de Sowjet-Unie, omdat criminelen een nogal zware straf ontvingen en alle financieen naar defensie gingen, waaronder ook de politiemacht viel en nu is er veel criminaliteit omdat er geen geld is voor defensie (veiligheid).


Mag ik je wijzen op de toestand van de russen voor het communisme. Die waren erbarmelijk en de levensstandaard is wel degelijk omhooggegaan.

Je zegt dat de groeiende industrie verouderd is, maar hoe kunnen nieuw gebouwde fabrieken verouderd zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 16-04-2003 20:14]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:11 schreef Jebes het volgende:
Je overdrijft wel een beetje... de rijkeren moeten gewoon deel van inkomen afstaan, de belachelijke inkomsverschillen moeten gewoon verdwijnen.
heb je niet door dat inkomens verschillen er zijn omdat sommige mensen hun jeurd besteden aan leren of gewoon hard werken en dat dit niet komt door het toeval.
inkomens verschillen zijn nodig om mensen te stimuleren wat te maken van hun leven.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-04-2003 20:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:10 schreef impaled succubus het volgende:
maar alsof het alleen maar ''rijke'' mensen zijn die geen zin hebben het leven van allochtonen. klaplopers en anders soort parasieten te betalen. Er zijn ook genoeg arbeiders en midestanders diedat niet zien zitten.
En afgezien daarvan, dat we met de maatschappij al die mensen onderhouden, is het ook nog eens zo dat er relatief veel van die allochtonen, klaplopers en andere parasieten van de maatschappij ons dan nog eens gaan bestelen, onze veiligheid in gevaar brengen, aan illegale praktijken doen(drugshandel, prostitutie enz.). Waarom moeten wij deze minderheden (niet allochtonen in het algemeen, maar de criminelen en ander uitschot) dan onderhouden? Deze vraag stel ik vooral aan Heer Krieg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:13 schreef Jebes het volgende:
Sorry, je hebt vast beste bedoelingen, maar mag ik je wijzen op de toestand van de russen voor het communisme. Die waren erbarmelijk en de levensstandaard is wel degelijk omhooggegaan.

ja voor met communisme was er ook al cannibalisme op het Russische platteland door armoede


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-04-2003 20:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 april 2003 19:59 schreef impaled succubus het volgende:
eeuuhh volgens mij draai je t nu om.
Er werd juist niet naar behoefte geproduceerd maar het gene dat de staat wou, dus onstanden er overschotten omdat er veel dingen werden gemaakt waar vanuit het volk geen vraag naar was.


Sorry, maar hier is niks van waar.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen