IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : toch een CDA, VVD en LPF regering? Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-04-2003 10:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik hoop op een CDA/VVD/LPF coalitie. Laat maar komen die hap. Over vier jaar wordt de LPF dan daadwerkelijk de rekening gepresenteerd en zijn die overgebleven acht zetels ook weg.

Trouwens, sommige plannen van die CDA/PvdA coalitie... huurverhoging? Waarom?? Als je in de Randstad wil wonen kan je vaak niets groters krijgen, en moet je dus meer gaan betalen voor een te kleine woning?!?
(nu ja, daar ben ik dan weer veel mee bezig, woningzoekende met inkomen in de Randstad & alles)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 10:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 21:32 schreef Paul het volgende:
Het kan me niet zoveel schelen of er een pvda/cda of een cda/vvd/lpf regering komt maar wel dat er een regering komt. Dit land gaat zwaar naar de tering met dit losse bestuur die geen beslissingen kan nemen.

Het zal niet veel uitmaken of er een centrum links of centrum rechtse regering komt want er moet zowiezo zwaar bezuinigd worden.


leuke is dat een wat rechtsere regering wel zal bezuinigen maar een wat linksere vrijwel niet! Maar ik zie het niet gebeuren dat de VVD nu nog gaat regeren, wacht maar weer op verkiezingen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-04-2003 10:45 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

CDA/VVD/LPF

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!



Goeie grap jongens


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-04-2003 11:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 22:47 schreef Jebes het volgende:
Dus een allochtoon is in jouw ogen gelijk een parasiet. Beetje makkelijk lijkt me, ik was vandaag nog in het ziekenhuis waar allochtonen bezig waren alles klaar te zetten voor de doktoren. Hartstikke fijn dat die mensen er zijn en dat werk willen doen, wat veel Nederlanders niet willen.

Luie Nederlanders zal je best hebben, net zoals luie allochtonen maar ik mag niet hopen dat je mensen die niet kunnen werken (ongeval, burn out e.d) ook luie Nederlanders noemt.

Verder heb ik een bijbaantje en draag ik niet veel aan de belasting af, maar ik weet wel dat ik er later helemaal geen moeite mee zal hebben om voor deze parasieten en luie nederlanders wil betalen.....

de tijd dat we gast arbeiders nodig hebben voor werk dat Nederlanders niet willen doen is allang voorbij.

en ik heb geen zin om te werken zodat allochtonen daarvan kunnen profiteren.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 11:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 april 2003 10:45 schreef Phriar het volgende:
CDA/VVD/LPF

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!



Goeie grap jongens


goeie argumenten jongen


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-04-2003 11:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 11:30 schreef karnivoor het volgende:
goeie argumenten jongen
ach laat die hippie maar, die is gewoon in z'n lsd trip blijven hangen en denkt dat de wereld 1 groot aardig paradijs is waar de economische groei en het geld maar niet op kan.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-04-2003 11:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 april 2003 23:02 schreef karnivoor het volgende:
btw, toen [een forumlid hier] zn baan kwijt was geraakt wou hij uit principes geen uitkering
Mij kunt je niet bedoelen, want dat weet helemaal niemand. Maar toen ik vorig jaar een half jaar werkloos was heb ik dat ook helemaal op eigen kracht gedaan.

En ik ben nog wel zo links als een hippie


I'm not being rude. You're just insignificant.


bean
Usericon van bean
Posted 09-04-2003 11:44 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Ik hoop echt dat we een cda/vvd/lpf regering krijgen. Ik denk dat de economie een grotere prio heeft dan het sociale stelsel.
Trouwens als het met de economie weer goed gaat komt er vanzelf geld vrij voor het sociale stelsel. Dus eerst geld verdienen met z'n allen en dan uitgeven. rood staan zuigt nou eenmaal en is geen goede basis voor een goed bestuur van het land



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-04-2003 11:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 11:44 schreef bean het volgende:
Ik hoop echt dat we een cda/vvd/lpf regering krijgen. Ik denk dat de economie een grotere prio heeft dan het sociale stelsel.
Trouwens als het met de economie weer goed gaat komt er vanzelf geld vrij voor het sociale stelsel. Dus eerst geld verdienen met z'n allen en dan uitgeven. rood staan zuigt nou eenmaal en is geen goede basis voor een goed bestuur van het land
inderdaad


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 11:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 april 2003 11:39 schreef helmet het volgende:
Mij kunt je niet bedoelen, want dat weet helemaal niemand. Maar toen ik vorig jaar een half jaar werkloos was heb ik dat ook helemaal op eigen kracht gedaan.

En ik ben nog wel zo links als een hippie

nee jou bedoel ik ook niet maar ik weet niet of diegene het op prijs zou stellen alsk zn naam zou vermelden... vandaar


Je moeder.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-04-2003 12:31 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

als er weer zo'n regering komt is het toch wel de laaste keer dat ik ga stemmen. De stemming die we de laaste keer hebben gehad slaat dus absoluut nergens op. Sowieso is het beter geweest om de regering te laten behouden dan werd er tenminste geregeert.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-04-2003 13:05 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



Ja jongens, ik ben in een lsd trip blijven hangen

Argumenten?

Als wij de VVD in de coalitie krijgen dan is dag dag met het onderwijs peil van nederland, dan zijn het de rijke kindertjes die carriere kunnen maken en niemand anders. Zalm is een politiek figuur met een overwegend liberale visie op de maatschappij. Ik heb op zich niets tegen het liberalisme, alleen dat het zoals in het verleden is bewezen het wapen van de elite is. Als je geen goeie baan krijgt, is het je eigen schuld.

Ik geef toe dat er mensen zijn die uitkeringen trekken omdat ze domweg te lui zijn om te werken, dit is verkeerd. (dat snapt zelfs een hippie nog wel ), maar er zijn ook genoeg mensen die zonder steun van de overheid geen goeie opleiding kunnen volgen teneinde wat van zichzelf te maken.

Willen we dat er over 20 jaar 25 % van arbeids bevolking heeft kunnen studeren en de rest de hogere opleiding niet kan betalen? Dat zal goed zijn voor de economie (die toch ohh zo heilig is voor de vvd?)

En dan de lpf... uit de verscheurde resten van een flutboek opgetrokken poep-partij. Deze partij heeft bewezen dat het te onervaren is als het gaat om samenwerking. Om over de betrouwbaarheid van de partij-structuur nog te zwijgen.

De lpf is verantwoordelijk geweest (voor een groot gedeelte) voor het falen van het eerdere kabinet.Ik wil hun niet gelijk de kans ontzeggen in de regering te komen, maar laat ze eerst maar eens lekker in de oppositie gaan zitten of zo, dat ze daar leren hoe het wel moet en over vier jaar verder kijken.

En dan... het CDA... Als ik aan een partij een hekel heb dan is het die wel. Balkellende is een kortzichtig persoon, en een partij die zijn programma baseert op een 2000 jaar oud boek is zowiezo al verdacht in mijn ogen.

Weg met het gedoogbeleid zegt het cda, dat past niet binnen de gristelijke maatschappij. De normen en waarden van de partijleden die nog steeds stiekem naar de hoeren gaan (maar alleen als ze gedoopt zijn natuurlijk).

Wij willen een coalitie van deze drie partijen? Dan willen jullie het amerikaanse systeem: Laat de arme man verrekken, prijs de heer en lang leve de doodstraf!!!

Goed genoeg voor je impaled succubus?

P.S. Andere slachtoffers: Natuur, sociale stelsel, mensenrechten, asielzoekers, en ga zo maar door.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-04-2003 13:07]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 13:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

leg eens uit waarom ten eerste, de vvd slecht voor het onderwijs is en ten tweede, waarom het slecht is voor de minder bedeelde?

argumenten ipv. lose lucht aub


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2003 13:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

inderdaad, je komt nog steeds niet met argumenten Phriar.. Typisch inhoudsloze linkse speculatie

Tenzij je hier zelf onderzoek naar hebt gedaan of hier wetenschappelijke artikelen over gelezen hebt? In dat geval wil ik graag de linkjes naar jouw werk/ die artikelen zien..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-04-2003 14:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 10:19 schreef 0Tolerence het volgende:
leuke is dat een wat rechtsere regering wel zal bezuinigen maar een wat linksere vrijwel niet! Maar ik zie het niet gebeuren dat de VVD nu nog gaat regeren, wacht maar weer op verkiezingen
Mafkees! Heb je niet gelezen hoe CDA/PvdA even in een zo kort mogelijke tijd de tekorten wilden wegwerken? Hoezo, vrijwel niet bezuinigen?


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 14:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja noem je dat dan echte linkse partijen, vind het meer centrum, gematigd links. En die forse bezuinigingen zijn er gekomen door een gematigd rechtse partij (CDA) en een gematigd linkse partij (PVDA) Die het beide niet eens zijn over wat te bezuinigen, dus hoppa doe het hele pakket maar, voila 20 miljard, elke josti kan bedenken dat dat niet gaat werken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-04-2003 14:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:07 schreef 0Tolerence het volgende:
ja noem je dat dan echte linkse partijen, vind het meer centrum, gematigd links.
Je noemde het eerder "een wat linkser regering," vandaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 09-04-2003 14:12]


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-04-2003 14:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 14:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je noemde het eerder "een wat linkser regering," vandaar.


ok, wat onduidelijk, geef ik toe


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-04-2003 17:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

http://www.delta.tudelft.nl/jaargangen/30/6/ritzen.html

- bezuiniginsplannen van de vvd:

*schaam* - godverdegodverdegodver

Niet alleen op onderwijs:

Uit cache:

"CDA tegen bezuinigingen VVD
Gepubliceerd op maandag 6 januari 2003 15:05

DEN HAAG (ANP) - De bezuinigingen van de VVD op Ontwikkelingssamenwerking en een levensloopregeling zijn voor het CDA ,,onbespreekbaar''. ,,Dat zijn voor ons essentiële elementen'', aldus fractievoorzitter Verhagen maandag tijdens een campagnebijeenkomst met de pers.
De christen-democraten zijn niet van plan die tijdens de formatie van een nieuw kabinet op te geven. De VVD wil het budget voor ontwikkelingssamenwerking terugschroeven naar 0,7 procent van het bruto nationaal product, of wel van alles wat we als Nederlanders met elkaar verdienen. Dat levert circa 800 miljoen euro op. Afzien van een levensloopregeling, waarbij werknemers kunnen sparen voor allerlei vormen van verlof, resulteert in een besparing van 400 miljoen euro.

Het CDA maakt de details van haar bezuinigingen in de loop van deze week bekend. In totaal wil de partij 7,5 miljard euro bezuinigen, onder meer door de onroerendzaakbelasting niet af te schaffen en het kwartje van Kok niet terug te geven aan de benzinepomp. Dit zijn nu juist twee 'kroonjuwelen' van de VVD. Afschaffen van de onroerendzaakbelasting (voor particulieren) en het kwartje van Kok staan wel in het huidige regeerakkoord."

------------------------------------------
uit:
http://www.denhaag.pvda.nl/tromp/helder.htm:

Maar over het hoger onderwijs bevat het Strategisch akkoord niet meer dan twee zinnen. De invoering van het Bachelors/Masterssysteem wordt voortgezet, staat erin, evenals de mededeling dat selectie en differentiatie van collegegeld alleen onder bepaalde voorwaarden mogelijk wordt. Dat zijn moeilijk strategische ideeën te noemen, niet eens inhoudelijke. Pas in de bijlage wordt het Strategisch Akkoord inhoudelijk, namelijk als het gaat om de financiële ruimte voor het hoger onderwijs. Je moet er goed voor lezen, want zoals er achterkamertjespolitiek is, zo bestaat er ook politiek achterkamertjesproza. Er staat dus niet: het kabinet legt het hoger onderwijs een bezuiniging van 143 miljoen Euro per jaar op. Weggemoffeld in een Bijlage Ombuigingen (ombuigingen; is achterkamertjesproza voor bezuiniging) wordt een efficiencytaakstelling aan vrijwel de gehele collectieve sector opgelegd, waarbij al is ingevuld wat deze moet opbrengen. Efficiencytaakstelling is een ander achterkamertjeswoord voor bezuiniging.

(...)

Deze nieuwe bezuiniging levert een overtuigende demonstratie van de betrouwbaarheid van het CDA, dat het vóór de verkiezingen helemaal niet had over "efficiencytaakstellingen" voor het hoger onderwijs. Integendeel, in zijn programma betoogde deze partij: "Nederland dreigt zijn vooraanstaande positie in de wetenschapswereld te verliezen. Onafhankelijk fundamenteel onderzoek is van groot belang. Daarom moeten er meer middelen aan fundamenteel wetenschappelijk onderzoek gegeven worden en de omstandigheden op universiteiten verbeterd worden.

Ook het CDA heeft twee gezichten...

ach, kijk zelf ook maar bij: "bezuinigingen op hoger onderwijs" bij google en kijken welke partijen je vind bij de zoekengine




[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-04-2003 18:06]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 18:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

in guldens lijkt het wel 2,20 x zoveel


Je moeder.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-04-2003 18:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

tja, als we dan opnieuw zo'n coalitie krijgen: waarvoor hebben we dan in godsnaam voor de tweede keer gestemd??????


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 18:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

*zucht*


Je moeder.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-04-2003 18:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 18:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

warande? daar woont mn broer ook


Je moeder.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-04-2003 18:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

gezellig


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen