IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : toch een CDA, VVD en LPF regering? Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 16-04-2003 11:29 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Haphap. (ikzelf dus he)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 16-04-2003 11:30]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-04-2003 12:05 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:04 schreef impaled succubus het volgende:
een linksere oplossing heeft anders nog helemaal niet gezeten/iets opgelost.


hap hap. Ik had het over de lpf niet over vvd + cda..

reply op chantalie:

Ja over de geldigheid van de stemmen kun je lang twisten wat weinig zin heeft aangezien in onze zogenaamde democratie na de stemming het volk niks meer te zeggen heeft. De koninging bepaald immers grotendeels wat er gebeurt bij deze crisis.
(waarschijnlijk zelfs goed ook aangezien ik het nederlandse volk niet in staat acht om zinvol te reageren op een dergelijke situatie.)

Kan iemand inschatten wat de mogelijkheden van de kleine partij zijn in het doordrukken van zijn standpunten bij het mogelijke vvd + cda + ? kabinet. Zal hier veel naar geluisterd worden of geluisterd moeten worden en geintegreerd moeten worden in het regeerakkoord?



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 16-04-2003 12:10 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 12:05 schreef NolthuarII het volgende:
(waarschijnlijk zelfs goed ook aangezien ik het nederlandse volk niet in staat acht om zinvol te reageren op een dergelijke situatie.)



Yep, daar heb je gelijk in.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-04-2003 13:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:08 schreef Misanthrope het volgende:
Typerend voor links, ze stampen tegen alle mogelijke oplossingen aan, maar zelf kunnen ze geen betere oplossing vinden, ze kunnen zelfs geen oplossing vinden. Links is voor hypocriet Nederland!
Het schoppen tegen van alles en nog wat zonder concrete - en vooral ook reeële - oplossingen te bieden, is vanzelfsprekend geen exclusief linkse aangelegenheid.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-04-2003 13:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Overigens moet ik wel zeggen dat het me mateloos irriteert hoe alle gevestigde partijen lopen te draaikonten om toch maar een beetje te kunnen regeren. Eerst vindt men principieel zus, dan ineens zo. Nu weer dat D'66 dat eerst na hun verlies tijdens de afgelopen verkiezingen zwaar verbolgen (wel enigszins terecht, imo) principieel voor de oppositie koos, en nu toch een kansje ziet door de het kiertje te glippen dat ontstaan is en toch bereid is mee te regeren. Bah. Is er nog een partij die wel geloofwaardig is (op de GWP na, natuurlijk)?


Touché, pussycat!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 16-04-2003 13:05 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:08 schreef Misanthrope het volgende:
Typerend voor links, ze stampen tegen alle mogelijke oplossingen aan, maar zelf kunnen ze geen betere oplossing vinden, ze kunnen zelfs geen oplossing vinden. Links is voor hypocriet Nederland!


Bedankt!
Ikzelf stem links om een heel persoonlijke reden: ik kom straks, net zoals mijn moeder dat al 25 jaar doet, in de gezondheidszorg te werken. Nou, geloof me, de werkdruk is hoog, de verantwoordelijkheid is groot en vergeleken met vergelijkbare beroepen (qua opleidingsniveau) wordt het hartstikke onderbetaald. De partijen die daar wat aan willen doen zijn links.
Maar maakt het feit dat ik wat beter betaald wil krijgen en graag verbeteringen zie in de gezondheidszorg (en dus links stem) mij dan hypocriet?
PARDON??????????


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 15:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:35 schreef Jebes het volgende:
het was geen voorbeeld, want het was verzonnen... geef dan een bestaand voorbeeld en onderbouw waarom het volgens jouw debielen zijn.
Irak--> linkse oplossing: praten via de VN. De VN zijn pacifistiesche hippies die het liefst de hele dag neger piemels zuigen omdat neger zo zielig zijn want het westen heeft ze altijd onderdrukt/misbruikt. Hierdoor hebben ze geen tijd om normaal na te kunnen denken en tot snelle actie over tegaan.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 15:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 13:05 schreef Chantalie het volgende:
Bedankt!
Ikzelf stem links om een heel persoonlijke reden: ik kom straks, net zoals mijn moeder dat al 25 jaar doet, in de gezondheidszorg te werken. Nou, geloof me, de werkdruk is hoog, de verantwoordelijkheid is groot en vergeleken met vergelijkbare beroepen (qua opleidingsniveau) wordt het hartstikke onderbetaald.

.....De partijen die daar wat aan willen doen zijn links.......


Hahahahahahahahahahahaha!!!

Ik was natuurlijk even vergeten dat rechtse(re) partijen TEGEN verbeteringen in de zorg zijn, zowel betreffende de kwaliteit van de zorg als de arbeidsvoorwaarden van mensen die in de zorg werken.

quote:

Maar maakt het feit dat ik wat beter betaald wil krijgen en graag verbeteringen zie in de gezondheidszorg (en dus links stem) mij dan hypocriet?
PARDON??????????


*rolt huilend van de lach over de grond*

Goeie! Chapeau!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Vandaag in de krant: 1/3 van nederland wil nieuwe verkiezingen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 15:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:31 schreef Phriar het volgende:
Vandaag in de krant: 1/3 van nederland wil nieuwe verkiezingen

aldus een poll onder 500 havenartiesten


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:37 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Of groenlinks stemmers zeker?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

dat gezeik altijd, zeker links of niet.
Accepteer het nou maar gewoon dat er geen links cabinet komt!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 15:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Waarom moeten we dat accepteren?

Dan kun je net zo goed zeggen dat we alle stront moeten accepteren die ons dagelijks gevoerd wordt in de media, en als weldenkend mens doe jij dat toch ook niet neem ik aan?

Ik maak zelf wel uit wat ik accepteer godverdomme


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:55 schreef Phriar het volgende:
Waarom moeten we dat accepteren?

Dan kun je net zo goed zeggen dat we alle stront moeten accepteren die ons dagelijks gevoerd wordt in de media, en als weldenkend mens doe jij dat toch ook niet neem ik aan?

Ik maak zelf wel uit wat ik accepteer godverdomme


hahahaha, dan accepteer je het niet joh. Voorlopig is het niet anders


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 15:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:55 schreef Phriar het volgende:
Ik maak zelf wel uit wat ik accepteer godverdomme


Definiëer accepteren als je wilt

Als je in Nederland blijft wonen als er een rechts kabinet komt, hoe wil je dat kabinet dan niet accepteren?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 16:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:55 schreef Phriar het volgende:
Waarom moeten we dat accepteren?

omdat na het falen van het vorige rechtse kabinet rechts nog steeds groter is.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 16:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik doe gewoon als milosevic, ik erken het bestaan ervan niet.

Nee maar even serieus, niemand kan de toekomst voorspellen en als een derde van de nederlanders verkiezingen wil en 51 % van de mensen zegt liever niet Balkellende wederom als Harry Potter Hoofdige minister-president te hebben moet je nooit alle mogelijkheden uitsluiten.

Als het Rechts (tm) Kabinet er komt ben ik bang dat het zware tijden worden voor meer mensen dan men nu denkt. Het NIMBY effect kan de politiek heeel gauw veranderen als de verkeerde mensen op hun inkomen gekort worden of rechten kwijt raken


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-04-2003 16:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:06 schreef Phriar het volgende:

Als het Rechts (tm) Kabinet er komt ben ik bang dat het zware tijden worden voor meer mensen dan men nu denkt. Het NIMBY effect kan de politiek heeel gauw veranderen als de verkeerde mensen op hun inkomen gekort worden of rechten kwijt raken
als mensen het er niet mee eens zij dat ze mottuh inleveren, want dat moeten we allemaal, gaan ze toch hun eigen staat stichten op mars ofzo, oprotten met die parasieten.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat denk je dat een links cabinet doet dan, die verzwaren lasten voor de rijke, die over het algemeen de betere banen hebben en de economie ook voor een groter deel bepalen tevens belasten ze bedrijven meer, wat tot werkloosheid leid wat tevens niet goed is voor de minder bedeelde.
Ja, het punt is, het is nooit goed. Aan de ene kant moet je snijden en aan de andere kant is er iemand of iets de dupe


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2003 16:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De Linksen doen het altijd voorkomen alsof alleen De Minderbedeelden minder te besteden krijgen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 16:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Iedereen moet inleveren?

Goed:

- Defensie heeft nog wel wat geld opzij liggen
- Koningshuis mag ook meebetalen of liever nog verdwijnen
- Minder privileges voor gevangenen (of ze moeten het zelf betalen)

Voor mij zou een rechts kabinet echt volledig de mist in gaan (ALWEER!!!)

Ik geef toe dat als het moet gebeuren ik liever D66 zie als Lijst Rotte Puin, maar liever zie ik nieuwe verkiezingen komen...




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja hebt nog steeds niet concreets gegeven waarom ze de mist in zouden kunnen gaan, uitleg misschien?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-04-2003 16:25 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tjeziz...

Kijk achter je... puinhopen paars? Meer puinhopen lpf: geruzie, gekonkel, proefballonen die opgaan als de hindenberg, een gevallen kabinet dankzij interne strubbelingen...

Heb je nou echt zo'n kort termijn geheugen of zit je me gewoon op te naaien?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 16:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 16:25 schreef Phriar het volgende:
Tjeziz...

Kijk achter je... puinhopen paars? Meer puinhopen lpf: geruzie, gekonkel, proefballonen die opgaan als de hindenberg, een gevallen kabinet dankzij interne strubbelingen...

Heb je nou echt zo'n kort termijn geheugen of zit je me gewoon op te naaien?


puinhopen paars, je kan het overdrijven.
dat gezeik met de lpf weten we. Maar dat heeft niks met het komende kabinet te maken, daarom juist.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 16:28 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

Het ging toch echt een stuk beter met de vorige regering.
Toen hadden we tenminste nog geen lpf, balkenende etc.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen