IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : toch een CDA, VVD en LPF regering? Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2003 18:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Balkenende is gewoon een geniepige berenlul. Vandaag stond weer in de krant dat CDA de deur heeft opengezet voor de LPF, omdat deze partij in de afgelopen maanden na de verkiezingsuitslag toch een stabiele partij is gebleken, aldus Balkenjoch, welke natuurlijk eerder de LPF enorm beledigd heeft. Herben heeft gezegd er over na te zullen denken en als er geen ander alternatief is, zal de LPF haar verantwoordelijkheid nemen. Natuurlijk Herben, lekker doen jongen, daar schiet je iets mee op. De enige partij waarmee CDA zou willen regeren is de VVD, en daar hebben ze de jou en je partijtje nu voor nodig. Jij zult daar veel te zeggen hebben.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2003 22:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:55 schreef 0Tolerence het volgende:
HA, onwil om concessies te doen. De PVDA wil van meet af aan al geen consessies doen en wijst altijd met het fingertje, deden ze vroeger, doen ze nu nog!
Als ze flink zijn steken ze eens de hand in eigen boezem, de CDA is gewoon de grootste en heeft daarmee het voordeel in de formatie.

2 zetels verschil, op 42 dan wel 44 zetels!! Dat vind ik nu niet bepaald iets om zich als partij zo arrogant op te stellen. De PvdA was de grote winnaar van deze verkiezingen. Het CDA heeft duidelijk laten blijken dat het aan het pluche vastgekleefd zit.

Verder heeft het PvdA te veel met alle winden meegewaaid en hadden ze het IMO eerder op slot moeten gooien. Dat 'met dat vingertje wijzen' begrijp ik niet zo goed -- zij zijn toch echt degenen geweest die de meeste concessies gedaan hebben.
De doorrekeningen van het CPB zijn geen stenen tafelen, maar als je die als politieke partij compleet negeert en gewoon nog ergere bezuinigingsplannen neerlegt, heb je een gaatje in je hoofd. Fuck you, CDA!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 22:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Op wie gaan jullie de derde keer binnen een jaar stemmen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 22:54 schreef Voice Of Doom het volgende:
Op wie gaan jullie de derde keer binnen een jaar stemmen?

Er komen geen nieuwe verkiezingen denk ik, maar het is een leuke vraag . Ik heb echt geen flauw idee. Ik denk de pleurislijerspartij of zo.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 23:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ga dus voor de derde keer niet. Ik kan mijn tijd beter besteden dan lamzakken kiezen die met elkaar gaan ruziën ipv hun werk doen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2003 23:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 23:04 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ga dus voor de derde keer niet. Ik kan mijn tijd beter besteden dan lamzakken kiezen die met elkaar gaan ruziën ipv hun werk doen.

Misschien deden ze dat omdat jij niet gestemd hebt?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 23:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 23:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Misschien deden ze dat omdat jij niet gestemd hebt?

Zeker en vast. Of wil je dat ik mezelf belangrijk voel nu?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2003 23:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 23:09 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zeker en vast. Of wil je dat ik mezelf belangrijk voel nu?

Nee, ik wil dat je gaat stemmen .


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 23:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dan mag je me echt met een gun op mijn hoofd meenemen want ik heb het al die jaren dat ik het mag doen nog nooit gedaan en ik zal het ook nooit vrijwillig doen. Niet vrijwillig overigens ook niet.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-04-2003 2:36 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 23:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dan mag je me echt met een gun op mijn hoofd meenemen want ik heb het al die jaren dat ik het mag doen nog nooit gedaan en ik zal het ook nooit vrijwillig doen. Niet vrijwillig overigens ook niet.
Wat heb je dan tegen stemmen? Liever een dictatuur?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-04-2003 12:25 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik vraag me af wat de mensen zouden stemmen als het onopgestane kabinet nu al weer zou vallen?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 13:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 2:36 schreef Iskariot het volgende:
Wat heb je dan tegen stemmen? Liever een dictatuur?

Wat ik tegen stemmen heb?

Ik weiger simpelweg te stemmen op malloten waar ik geen van allen (echt) achter sta.

Verschilt niet zoveel met een dictatuur vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-04-2003 13:42]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-04-2003 14:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dan moet je dus blanco stemmen, anders gaat je stem indirect naar de grootste partij.


Touché, pussycat!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 14:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja, dat haalt wat uit.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-04-2003 14:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 14:24 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ja, dat haalt wat uit.

Nee, dat haalt niets uit. Dat is het hele idee: blanco stemmen haalt niets uit. Niet stemmen maakt het (voor jou) erger.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 14:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 14:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, dat haalt niets uit. Dat is het hele idee: blanco stemmen haalt niets uit. Niet stemmen maakt het (voor jou) erger.

Nope. 1 stem zegt geen reet.
En ik voel me er beter door. Dus het haalt wel wat uit.

Zo, genoeg gezeik over politiek nu; ik trek me weer 2 maanden terug uit dit topic.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-04-2003 21:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Slap, hoor. Eerst de discussie aangaan en 'em vervolgens gauw 'smeren.'

Dwaalicht gaf het al aan (zij het op een andere manier): Blanco stemmen haalt dus wel degelijk wat uit. Het haalt jouw stem uit de kiesdeler. Als jij niet stemt, krijgt een partij je stem dan wel niet, maar de kiesdeler wordt groter. Een grotere kiesdeler zorgt er automatisch voor dat degene met het hoogst aantal stemmen in verhouding de meeste zetelwinst boekt.

Het ging jou er juist om je stem niet uit te brengen op één van die debielen die in Den Haag interessant zitten te doen. Dat bereik je dus niet door niet te stemmen, maar door blanco te stemmen.

Als je dat niet wil inzien, is het niet een principekwestie, maar dan ben je gewoon lui.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 13-04-2003 21:33]


Touché, pussycat!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 21:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dan ben ik maar slap en lui.

En zoveel scheelt dat niet op die deler!

En : wie zegt dat jouw blanco stem "per ongeluk" toch niet naar de grootste partij gaat?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-04-2003 21:37]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-04-2003 22:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 21:36 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dan ben ik maar slap en lui.
Dan moet je er niet zo'n halszaak van maken. Kennelijk is het dat wel, getuige je aversie tegen onze 'leiders.'
quote:
En zoveel scheelt dat niet op die deler!
Alle mensen bij elkaar die zo redeneren maken toch een redelijk aantal. En nogmaals; blijkbaar is het dus niet een principekwestie voor je, houd je mond er dan gewoon over en klaag ook nergens over, want je hebt je bijdrage (ooohhh, wat is het een moeite) niet geleverd.
quote:
En : wie zegt dat jouw blanco stem "per ongeluk" toch niet naar de grootste partij gaat?
De meeste mensen die gaan stemmen doen dat niet met een complottheorie in hun achterhoofd. Als dat je reden is niet te gaan stemmen, moet je op zoek naar een goede counseler of privé-detective.


Touché, pussycat!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 22:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Goh, ik heb mijn bijdrage niet geleverd.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-04-2003 10:31 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ja lache. Wat is de grap?


Touché, pussycat!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-04-2003 23:01 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

bron: Fok

Koningin Beatrix heeft minister van Staat Korthals Altes van de VVD en voormalig raadsadviseur Hoekstra (CDA) benoemd tot informateur.

De nieuwe informateurs moeten onderzoeken welke partij een coalitie van het CDA en de VVD kan aanvullen. Daarvoor zijn verschillende mogelijkheden. Zo kunnen de partijen LPF en D66 voor een kamermeerderheid zorgen, maar ook een coalitie met de kleine christelijke partijen CU en SGP is mogelijk.

De benoeming komt na een dag waarop de fractievoorzitters de koningin hun advies kwamen geven en komt overeen met de adviezen van het CDA en de VVD. Er leefden meerdere ideeën onder de fracties, van een lijmpoging tussen CDA en PvdA tot nieuwe verkiezingen.

De informateurs willen de informatie binnen enkele weken hebben afgerond. De partij die het CDA en de VVD gaat aanvullen moet dan bekend zijn. Daarna moet er meteen een formateur van start in plaats van een informateur, om zo snel een kabinet te kunnen neerzetten.

Hmmz het ziet er naar uit dat er VVD + CDA + ? komt. hopelijk lpf dan kunnen we weer lachen en is het weer snel over denk ik.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-04-2003 23:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:01 schreef NolthuarII het volgende:

Hmmz het ziet er naar uit dat er VVD + CDA + ? komt. hopelijk lpf dan kunnen we weer lachen en is het weer snel over denk ik.
een linksere oplossing heeft anders nog helemaal niet gezeten/iets opgelost.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-04-2003 23:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 23:04 schreef impaled succubus het volgende:
een linksere oplossing heeft anders nog helemaal niet gezeten/iets opgelost.


idd ja, enige wat ze doen is zeiken maar zelf hebben ze nog nooit geregeerd en ik hoop voor nederland dat het ook nooit gaat gebeuren.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-04-2003 23:07 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Nu krijgen we allemaal Levenslang



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen