IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-06-2016 14:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nummer nog eens geprobeerd. Hij is toch wel lekker ja. Maar toch mis ik de doom. En het doet me door de vocals verlangen naar de tegekke combi van Mats' stem en de extreem lompe grooves van de eerste twee Krux platen. Die waren toch wat unieker. Maar he, wat loop ik te neuzen. Dit is zoveel malen beter dan de zwakke laatste full-length. √Čn ze zijn er nog :D

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-06-2016 21:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De mini elpee is vandaag binnen en een aantal keren inmiddels gedraaid.

Het titelnummer, Death Thy Lover doet mij weinig.
Te snel en uptempo.
De andere drie nummers, inclusief het instrumentaal nummer zijn echter prima doom nummers.

En Mats doet het prima, alleen wordt het verschil tussen Krux en Candlemass inderdaad nu erg klein.

Toffe EP

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-06-2016 22:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nou vond ik de laatste cd ook niet super, maar daar stonden toch nog wel een paar nummers op die heel wat sterker waren dan bovenstaande nummer. Leif kan natuurlijk in zijn slaap nog een Candlemass nummer schrijven en helaas doet hij dat ook de laatste jaren.

Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 29-11-2017 8:32 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

Hij kan het nog. Wel iets grijzer geworden.

Vox Clamatis in Deserto

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-11-2017 11:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat is me potverdikkeme een prima live-uitvoering. Hij kan het zeker nog! Jammer dat ik 'm nog nooit live heb gezien.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-11-2017 15:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com