IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2023 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wooow ????


signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 30-04-2023 0:41 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2023 22:18 schreef mikkasscar het volgende:
Ik zie hem liever achterstaan om dan op het einde terug alles in één sessie kapot te laten spelen. Ik verwacht ook wat druk bij Si als die begint te beseffen dat hij de finale zou kunnen halen, maar sowieso heel mooi dat het talent er eens op de juiste momenten uitkomt bij Luca, en dan nog dat verhaal van 15min trainen voor het tornooi en zwaar boemelen een paar dagen voor de kwartfinale


Zeg niet dat ik het niet had gezegd he...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2023 11:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wauw zeg!


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-04-2023 12:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2023 0:41 schreef mikkasscar het volgende:
Zeg niet dat ik het niet had gezegd he...


Dat zul je me niet zien beweren, maar anderzijds had ik er persoonlijk geen fiducie meer in. Hoe dan ook, een onvergetelijke wedstrijd.

De finale wordt wel echt een clash van speelstijlen. Aan Allen hebben we gezien dat meegaan in het spel van Selby weinig perspectief biedt, maar als Brecel volledig zijn eigen speelstijl hanteert kan het zomaar zijn dat Selby hem een boel pijn gaat doen.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-04-2023 22:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Selby tapt uit een ander vaatje dan in de halve finale, en legt even een 147 neer. Staat nog wel achter, maar het wordt spannend, denk ik.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 01-05-2023 17:12 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Dat ziet er toch niet slecht uit me dunkt... Als hij vanavond ook maar in de buurt komt van zijn niveau van daarnet, is het binnen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2023 18:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zeker, het lijkt alsof Selby er geen antwoord op heeft. Maar onderschat hem niet.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 01-05-2023 23:13 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2023 23:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Waanzinnig gedaan van Brecel! Bij 15-16 vreesde ik even voor hem dat hij vast zou komen te zitten maar niets bleek minder waar. En ere wie ere toekomt, Selby heeft er mede een prachtige finale van gemaakt. De snookerwereld zal er hopelijk ook lering uit trekken hoe Brecel Selby te lijf is gegaan.

Maar ook: wat een verademing om naar topsport te kijken waarbij de deelnemers respect en waardering hebben voor elkaars kunnen, waar de scheidsrechter niet door twee partijen wordt belaagd als hij bijvoorbeeld de witte bal probeert terug te plaatsen na een foul, en waar het publiek geen tokkie-gedrag vertoont.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-05-2023 8:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nagelbijtend spannend was het. Blij voor onze Belg.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 23-06-2023 7:08 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-06-2023 7:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het zijn dan ook geen pool tafels.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-06-2023 7:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die twee witte ballen en die rode links op die biljarttafel geven het al een beetje weg.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-06-2023 7:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

HIE HIE!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 23-06-2023 7:56 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Driebanden?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-06-2023 7:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lijkt mij heel plausibel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen