IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-01-2006 17:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1

maareh een groot deel van wat er in die kringen rondgaat qua ideologie is gebasseerd op veel oudere geschriften en theorien. dat dit ook in de bijbel voor komt, betekent niet dat het daar uit komt he.


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2006 18:15 by Mark Profiel van Mark

Holbewoner - bliksemflits - holbewoner verbrand deel van voedsel als offer om bliksemflitsgod tevreden te houden - godenaanbidding - religie.

Hop, zo moeilijk is het niet. Iemand een biertje?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tandenfee
Usericon van Tandenfee
Posted 05-01-2006 18:21 by Tandenfee Profiel van Tandenfee



mamma, geef me een mes


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-01-2006 18:53 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be

haha, myspace is zo niet metal


Ik heb de eerste 3 pagina 's gelezen en iedereen zit hier weer te zeiken op elkaar terwijl ze toch overeen willen komen



Elsjefiederelsje
Usericon van Elsjefiederelsje
Posted 06-01-2006 11:52 by Elsjefiederelsje Profiel van Elsjefiederelsje

quote:
Op 5 januari 2006 17:50 schreef bazzio het volgende:
daaromzijn er weet ik hoeveel mensen afgemaakt als deze zich niet wilde laten bekeren tijdens de kruistochten....


Ik zei dat ze erom begonnen waren... Dat *voornamelijk door de christenen* hele culturen weggevaagd zijn en extreem veel mensen gedood, dat kwam later, daar had ik t nie over...


I rest my case


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-01-2006 11:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 januari 2006 11:52 schreef Elsjefiederelsje het volgende:
Ik zei dat ze erom begonnen waren... Dat *voornamelijk door de christenen* hele culturen weggevaagd zijn en extreem veel mensen gedood, dat kwam later, daar had ik t nie over...
Waren dat Christenen of Katholieken?
Katholieken zij net zo christelijk als Moslims; in hun boek zit ook een Jezus.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-01-2006 12:21 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Maar goed.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2006 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL kinderachtig for teh win!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2006 13:45 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 januari 2006 12:21 schreef Rensykdom het volgende:
Maar goed.





Met een Bajonet of en jaren 70 asbak sukkels deleten omdat ze "verkeerd" zijn, dan ben je intolerant.

plaatjes maken geen gaatjes.


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-01-2006 13:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 januari 2006 11:58 schreef Greycloak het volgende:
Waren dat Christenen of Katholieken?



Geen van beiden eigenlijk. Het waren meestal vorsten en aristocraten die het volk en de voetsoldaten misbruikten voor hun persoonlijke doeleinden die zoals gewoonlijk een doel hadden: GELD.

Het geloof is makkelijk te misbruiken vanwege de diepe emotionele verbinding dat de gelovigen met hun geloof hebben... Dat is dan ook het voornaamste, zo niet enige, gevaar van een geloof.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2006 16:53 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 6 januari 2006 13:45 schreef skullfuck het volgende:

Met een Bajonet of en jaren 70 asbak sukkels deleten omdat ze "verkeerd" zijn, dan ben je intolerant.

plaatjes maken geen gaatjes.


jaren 70 asbak sukkes deleten?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2006 17:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Derde hersenbloeding treft Sharon

De Israëlische premier Sharon blijkt na een scan weer een hersenbloeding te hebben gehad. Hij is overgebracht naar de operatiekamer. De gezondheidstoestand van Sharon gaat volgens zijn artsen hard achteruit. De druk op zijn hersenen is te groot en ook zijn bloeddruk is te hoog.

De twee zonen van de premier zijn inmiddels naar het Hadassah ziekenhuis in Jeruzalem gekomen. Daar werd hij woensdagavond na de eerste zware hersenbloeding opgenomen. Artsen voerden een zeven uur durende operatie uit. Sharon werd daarna in een kunstmatige coma gebracht om te herstellen.

Update 15.50 uur
De tweede operatie vrijdagochtend op premier Sharon is na drie uur beëindigd. Dat melden Israëlische televisiezenders. Een hersenscan moet uitwijzen of de ingreep succesvol is geweest.

Update 16.50 uur
Premier Sharon is zojuist voor de derde keer geopereerd. De operatie volgde op de uitslag van de hersenscan. Volgens de laatste berichten van het Hadassah-ziekenhuis is de vier uur durende operatie goed verlopen. De hersendruk is verminderd en Sharon ligt nu op de Intensive Care.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-01-2006 17:15 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Of je suggereert een link met de BMM of je hebt het bericht in het verkeerde topic gezet...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2006 17:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 januari 2006 16:53 schreef Argh het volgende:
jaren 70 asbak sukkes deleten?


shit, ik loop tegen de mand en val door een lamp.


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2006 17:18 by Argh Profiel van Argh

wtf? twisted mind..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2006 17:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

type aids is real


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-01-2006 18:05 by Chelman Profiel van Chelman

Ariel Sharon in de BMM


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-01-2006 18:09 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 januari 2006 17:18 schreef skullfuck het volgende:
shit, ik loop tegen de mand en val door een lamp.


AUW!



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2006 18:09 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 januari 2006 18:05 schreef Chelman het volgende:
Ariel Sharon in de BMM


quote:
Op 6 januari 2006 17:18 schreef Argh het volgende:
wtf? twisted mind..


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2006 18:11 by Argh Profiel van Argh

ja, hoi!
JOE! HOOOOOOOOI


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2006 19:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 januari 2006 17:15 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Of je suggereert een link met de BMM of je hebt het bericht in het verkeerde topic gezet...
ik zat inderdaad niet goed op te letten. maar dus voor de duidelijkheid. dit is een misverstand!!! voor zover ik weet heeft de "blackmetal maffia" niks te maken met de hersenbloedingen van sharon.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-01-2006 21:37 by M. Profiel van M.

quote:
Op 6 januari 2006 13:45 schreef skullfuck het volgende:
plaatjes maken geen gaatjes.

Heh, geweldig!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-01-2006 1:29 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 6 januari 2006 17:18 schreef skullfuck het volgende:

shit, ik loop tegen de mand en val door een lamp.



quote:
Op 6 januari 2006 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:

voor zover ik weet heeft de "blackmetal maffia" niks te maken met de hersenbloedingen van sharon.

Stel je voor...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-01-2006 13:30 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Trieste mongolen die BMM, alleen door die naam zou je die gasten al een nekschot moeten geven.
Laatst kwam er ook zo'n lolbroek naar me toe, en zegt jij zou eigenlijk geen Capricornus shirt moeten dragen, want je ziet er niet Black Metal uit. Blijkbaar is een blauwe spijkerbroek niet BM verantwoord. Waarschijnlijk waren zijn ballen nog niet eens ingedaald, want ik schatte die puustekop rond een jaar of 16

Even verder over die BMM wankers, je bent toch echt in en in triest, dat je de puurheid van een muziekgenre wil behouden en daardoor een paar knapen in elkaar mept. behoorlijk labiel als je het mij vraagt. Er zijn wel belangrijkere dingen om voor te vechten, in plaats van een muziekgenre die wederom is voorzien van nieuwe kneuzen kermis.


Against God and Government


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-01-2006 14:34 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

quote:
Op 7 januari 2006 13:30 schreef Rotzak het volgende:
Trieste mongolen die BMM, alleen door die naam zou je die gasten al een nekschot moeten geven.
Laatst kwam er ook zo'n lolbroek naar me toe, en zegt jij zou eigenlijk geen Capricornus shirt moeten dragen, want je ziet er niet Black Metal uit. Blijkbaar is een blauwe spijkerbroek niet BM verantwoord. Waarschijnlijk waren zijn ballen nog niet eens ingedaald, want ik schatte die puustekop rond een jaar of 16

Even verder over die BMM wankers, je bent toch echt in en in triest, dat je de puurheid van een muziekgenre wil behouden en daardoor een paar knapen in elkaar mept. behoorlijk labiel als je het mij vraagt. Er zijn wel belangrijkere dingen om voor te vechten, in plaats van een muziekgenre die wederom is voorzien van nieuwe kneuzen kermis.


Ik deel je mening volledig! Trieste meelopeers zijn het voornamelijk! Triest zijn ze sowieso§


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen