IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dating perikelen Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-03-2011 17:49 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

en dan niet opnemen en de volgende dag terug bellen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-03-2011 17:50 by Schaep Profiel van Schaep



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 17:52 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 maart 2011 17:48 schreef Schaep het volgende:
Beter bellen ze gewoon zelf even.


Ik ben voor



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-03-2011 18:20 by stigma Profiel van stigma

Tegenwoordig zoek je elkaar toch gewoon even op op fistbook?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 18:20 schreef stigma het volgende:
Tegenwoordig zoek je elkaar toch gewoon even op op fistbook?

Ahhhh, daar ken ik je van, nu weet ik het!


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 17:42 schreef Dirge for november het volgende:
Ik heb ns even drie willekeurige pagina's uit dit topic gelezen... Wat een ellende is dat daten toch . Volgens mij is er geen enkele goede manier te vinden Vrouwen zijn ingewikkelde wezens, en geen is gelijk. En het "ja maar dat kon ik toch niet weten" argument gaat ook niet op. Misschien kan je nog t beste even bellen om te vragen of je dezelfde dag nog eens moet bellen of drie dagen later.

Maar wat nu als je het geen dates meer noemt, maar gewoon wat gaat doen met een meisje. Verdwijnt dan niet het hele idee van dat je iets zou *moeten* doen verder? En wordt het dan niet laagdrempeliger om juist wel even te bellen?


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-03-2011 18:37 by stigma Profiel van stigma

Daar ben ik het wel mee eens.
Als je het een date noemt schep je bepaalde verwachtingen, namelijk dat je op zoek bent naar een relatie en dat hij/zij misschien wel degene is met wie je dat zou willen.
Dat maakt het volgens mij een beetje ongemakkelijk.


Subtiel kamerolifantje


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-03-2011 18:40 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ja, je kan beter "gewoon" afspreken en van tevoren beide weten dat er meer achter steekt.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:41 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Stel je toch voor dat degene die je leuk lijkt opzoek is naar een relatie. brrr.

Maar even serieus. Dat is dus de logica die ik niet snap. En daarnaast zal ik nooit het woord date gebruiken tov een meisje. Wel tegenover mijn vrienden over zo'n afspraakje natuurlijk .

(edit) Als je elkaar leuk vindt... dan is er toch wel een soort van al dan niet prettige ongemakkelijkheid. Of het beestje nou een naam heeft of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 22-03-2011 18:42]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-03-2011 18:41 by Schaep Profiel van Schaep

Als je 'gewoon wat gaat doen' hoef je haar eten tenminste niet te betalen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-03-2011 18:43 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 22 maart 2011 18:41 schreef Schaep het volgende:
Als je 'gewoon wat gaat doen' hoef je haar eten tenminste niet te betalen.
En je hoeft geen bloemen of chocolade mee te brengen. Alleen maar voordelen.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 18:41 schreef Dirge for november het volgende:
Stel je toch voor dat degene die je leuk lijkt opzoek is naar een relatie. brrr.

Maar even serieus. Dat is dus de logica die ik niet snap. En daarnaast zal ik nooit het woord date gebruiken tov een meisje. Wel tegenover mijn vrienden over zo'n afspraakje natuurlijk .

(edit) Als je elkaar leuk vindt... dan is er toch wel een soort van al dan niet prettige ongemakkelijkheid. Of het beestje nou een naam heeft of niet.

Onderschat niet de kracht van woorden, juist in ongemakkelijke situaties Merk je niet dat je zelf elk woord wat ze gezegd heeft gaat wikken en wegen? Hoe meer er uitgesproken is, hoe meer er vast *lijkt* te liggen.

Althans, dat is mijn ervaring. Ik probeer het zoveel mogelijk losjes en open te houden (en derhalve enigszins vaag), het is sowieso een spelletje dus waarom stressen?

Dus, ja, die ongemakkelijkheid is er altijd maar die kan zeker erger worden door teveel woorden

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-03-2011 18:46]


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-03-2011 18:46 by stigma Profiel van stigma

Nouja, misschien begrijp ik het concept 'daten' niet.

Wat ik als mogelijke 'date' zie is wanneer je iemand hebt ontmoet die je interessant vindt en mee afspreekt. Maar ik weet na je 1x gezien te hebben toch niet of ik een relatie met iemand wil?

En als ik iemand al langer ken, en ik vind hem leuk, dan 'gaan we iets leuks doen'. (biertje, bioscoopje o.i.d.) Want dan weet je meestal al wel van elkaar dat je elkaar leuk vindt.


Subtiel kamerolifantje


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:47 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Indeed. Ach ik hoop gewoon een leuk meissie tegen te komen waarbij zuks allemaal vanzelf gaat. Gewoon minus de stress vooraf zegmaar . Wishful thinking.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 18:41 schreef Dirge for november het volgende:
Stel je toch voor dat degene die je leuk lijkt opzoek is naar een relatie. brrr.

Hier nog even over. Dit kan heel makkelijk eng zijn. Stel je vindt een meisje wel leuk, maar weet nog niet hoe leuk. Maar zij is overduidelijk op zoek naar een relatie die kans heeft huisje-boompje-beestje te worden. Ik zou knetter-geïntimideerd zijn daardoor, en acht de kans groot dat ik daardoor echt geen zin heb om wat te proberen. Terwijl als ze daar wat losser over praat, je er mee inrolt, zeg meer.

Iets met kikkers en het koken van water


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 maart 2011 18:46 schreef stigma het volgende:
Nouja, misschien begrijp ik het concept 'daten' niet.

Wat ik als mogelijke 'date' zie is wanneer je iemand hebt ontmoet die je interessant vindt en mee afspreekt. Maar ik weet na je 1x gezien te hebben toch niet of ik een relatie met iemand wil?

En als ik iemand al langer ken, en ik vind hem leuk, dan 'gaan we iets leuks doen'. (biertje, bioscoopje o.i.d.) Want dan weet je meestal al wel van elkaar dat je elkaar leuk vindt.


Daar is een date ook voor inderdaad. Ik vraag me nu eigenlijk af wat de onduidelijkheid is.. Volgens mij zijn we het redelijk eens. Behalve op het feit dat als iemand je wel ziet zitten dat als afknapper wordt gezien.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:50 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 maart 2011 18:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hier nog even over. Dit kan heel makkelijk eng zijn. Stel je vindt een meisje wel leuk, maar weet nog niet hoe leuk. Maar zij is overduidelijk op zoek naar een relatie die kans heeft huisje-boompje-beestje te worden. Ik zou knetter-geïntimideerd zijn daardoor, en acht de kans groot dat ik daardoor echt geen zin heb om wat te proberen. Terwijl als ze daar wat losser over praat, je er mee inrolt, zeg meer.

Iets met kikkers en het koken van water


Punt . Ik heb momenteel ook een 'stalkster' waar ik gigantisch jeuk van krijg op de verkeerde plekken terwijl ik haar nie ken.. Dus ik lul mezelf klem.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-03-2011 18:51 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Of je klemt je lul. Maar goed. Uhmz0rz...



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 18:50 schreef Dirge for november het volgende:
Punt . Ik heb momenteel ook een 'stalkster' waar ik gigantisch jeuk van krijg op de verkeerde plekken terwijl ik haar nie ken.. Dus ik lul mezelf klem.

Precies. En degene die 'voorop' loopt in de gevoelens heeft mogelijk slecht door dat de ander er totaal niet aan toe is. Nog een reden om het, qua woorden et cetera, luchtig te houden


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:54 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Bijna even pijnlijk.

Probleem bij mij is altijd dat als het zover komt als 'daten' of het willen 'daten' ik eigenlijk al pittig verliefd ben (dat word ik makkelijk). Dus minder een spelletje (@ascendent) en meer stress.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2011 18:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2011 18:54 schreef Dirge for november het volgende:
Bijna even pijnlijk.

Probleem bij mij is altijd dat als het zover komt als 'daten' of het willen 'daten' ik eigenlijk al pittig verliefd ben (dat word ik makkelijk). Dus minder een spelletje (@ascendent) en meer stress.

Toch proberen iets gas terug te nemen?

Stress is voor je innerlijk, verder; play it cool


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2011 18:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



zo doe je dat


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-03-2011 18:56 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 22 maart 2011 18:49 schreef Dirge for november het volgende:
Daar is een date ook voor inderdaad. Ik vraag me nu eigenlijk af wat de onduidelijkheid is.. Volgens mij zijn we het redelijk eens. Behalve op het feit dat als iemand je wel ziet zitten dat als afknapper wordt gezien.

De onduidelijkheid zit m op het feit dat een 'date' dus verwachtingen van een relatie schept.

Nou, ik ben echt een lutster als het op daten aankomt want ik tref dan natuurlijk weer die weirdo's die na 1 date al helemaal gaan voor de relatie terwijl ik nog in de 'wie ben jij eigenlijk'-fase zit.


Subtiel kamerolifantje


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2011 18:57 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 maart 2011 18:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Toch proberen iets gas terug te nemen?

Stress is voor je innerlijk, verder; play it cool


O das t probleem niet hoor En nu ook niet aan de orde. Hopelijk snel wel maar dan met succes .

@bart. Meester!



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-03-2011 18:57 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 22 maart 2011 18:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Precies. En degene die 'voorop' loopt in de gevoelens heeft mogelijk slecht door dat de ander er totaal niet aan toe is. Nog een reden om het, qua woorden et cetera, luchtig te houden


Ja! Ja! Dát!


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen