![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar moet ik bij zijn! ![]() |
|
Dat wordt wel een kogelvrijvest meenemen. ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
dus waar gaan we heen die dag? juustem, hengelo! Je moeder. ![]() |
|
quote: ben jij er zo één die alles gelooft wat er uitgescheten wordt? Je moeder. ![]() |
|
quote: Je moet toch wel een vorm van sarcasme in het bovenstaande zien. Ben iig niet van plan om echt met een kogelvrijvest te komen. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Metropool is wel lekker dicht bij. Eens zien ... this user is dead ![]() |
|
Bael, heersend! Zal er vast wel weer zijn. ![]() |
|
Ben ik de enige die geinteresseerd is het stukje "EX-MANIAC BUTCHER" ?? ![]() ![]() |
|
Inderdaad, Maniac Butcher heerscht! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ja alleen ze komen niet ![]() Je moeder. ![]() |
|
Is ook vrij lastig als de band al 3 jaar R.I.P is. Maar een band met ex-leden klinkt toch veelbelovend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
dark storm bestaat geloof ik toch ook al een aardig tijdje maar leuk iig, goed voorprogramma Je moeder. ![]() |
|
Ze bestaan idd al een tijd, Maniac Butcher heeft eens een split met ze gemaakt midden jaren '90 als ik me niet vergis. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
wow klinkt goed !!... i'll be there ! en idd MB heerscht ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
1 dag eerder Unpure en Axis Of Advance. Dat wordt dus een goed weekend ![]() |
|
![]() Ik doe mijn uiterste best om daarbij te zijn! ![]() |
|
what the.. nargaroth ![]() ![]() ![]() wuust robuust ![]() |
|
ik ben er Trieste gast ![]() |
|
Zal ook mijn best doen om daar te geraken de 10de januari. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: echt waar? Je moeder. ![]() |
|
Mooi! Hengelo is lekker dichtbij ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik ga er natuurlijk ook bij zijn, mits ik niet sterf voor het einde van dit jaar. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Zijn er trouwens kaarten in de voorverkoop?of moet je reserveren bij Metropool? ![]() |
|
AAAAHH Fermpjes. Ik zal der zekers zijn. ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
ah ik ga er zeker ok zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |