|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar moet ik bij zijn! |
|
Dat wordt wel een kogelvrijvest meenemen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dus waar gaan we heen die dag? juustem, hengelo! Je moeder. |
|
quote: ben jij er zo één die alles gelooft wat er uitgescheten wordt? Je moeder. |
|
quote: Je moet toch wel een vorm van sarcasme in het bovenstaande zien. Ben iig niet van plan om echt met een kogelvrijvest te komen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Metropool is wel lekker dicht bij. Eens zien ... this user is dead |
|
Bael, heersend! Zal er vast wel weer zijn. |
|
Ben ik de enige die geinteresseerd is het stukje "EX-MANIAC BUTCHER" ?? RoooaaaahhhHRRRR!!!! WIR SIND MANIAC BUTCHER!!!!! |
|
Inderdaad, Maniac Butcher heerscht! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja alleen ze komen niet Je moeder. |
|
Is ook vrij lastig als de band al 3 jaar R.I.P is. Maar een band met ex-leden klinkt toch veelbelovend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dark storm bestaat geloof ik toch ook al een aardig tijdje maar leuk iig, goed voorprogramma Je moeder. |
|
Ze bestaan idd al een tijd, Maniac Butcher heeft eens een split met ze gemaakt midden jaren '90 als ik me niet vergis. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wow klinkt goed !!... i'll be there ! en idd MB heerscht ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
1 dag eerder Unpure en Axis Of Advance. Dat wordt dus een goed weekend |
|
Ik doe mijn uiterste best om daarbij te zijn! |
|
what the.. nargaroth .. noestige fermheid.. ben er! wuust robuust |
|
ik ben er Trieste gast |
|
Zal ook mijn best doen om daar te geraken de 10de januari. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: echt waar? Je moeder. |
|
Mooi! Hengelo is lekker dichtbij Ik ga daar denk ik wel zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga er natuurlijk ook bij zijn, mits ik niet sterf voor het einde van dit jaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zijn er trouwens kaarten in de voorverkoop?of moet je reserveren bij Metropool? |
|
AAAAHH Fermpjes. Ik zal der zekers zijn. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ah ik ga er zeker ok zijn , ken iemand daar op de hoek dus ff vast slaap plaatsen regelen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |