IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Xasthur Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 13:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2013 1:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat The Prison of Mirrors een geniaal nummer is?
Welk album?

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-01-2013 13:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 13:25 schreef Kvelgeest het volgende:
Welk album?

Subliminal Genocide

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 13:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2013 13:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Subliminal Genocide
Zal'm eens aanzetten vanavond.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-01-2013 13:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het hele album is niet zo bijzonder, vind ik, maar dit nummer is gewoon erg goed gedaan.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-01-2013 16:14 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik vind To Violate the Oblivious wel aardig. De rest ken ik niet.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 27-01-2013 16:27 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Xasthur is voor mij meer een band om zelf een playlist te maken van allerhande nummers (The Prison of Mirrors, die Wigrid cover, het materiaal op de split met Leviathan, Walker of Dissonant Worlds) dan om volledige albums te beluisteren. Daarvoor behoudt het namelijk maar moeilijk zijn op momenten sterke sfeer.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-01-2013 16:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 16:27 schreef Mythics het volgende:
Xasthur is voor mij meer een band om zelf een playlist te maken van allerhande nummers (The Prison of Mirrors, die Wigrid cover, het materiaal op de split met Leviathan, Walker of Dissonant Worlds) dan om volledige albums te beluisteren. Daarvoor behoudt het namelijk maar moeilijk zijn op momenten sterke sfeer.

Daar kan ik mij goed in vinden.

Eigenlijk zouden al die (de meeste) slaapkamer/stoornis eenmansblackmetalhuilprojectjes in plaats van alles wat ze maken uitbrengen gewoon om de 10 jaar hun beste tracks moeten uitzoeken en die dan op een CD gooien.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-01-2013 16:44 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 januari 2013 16:27 schreef Mythics het volgende:

Vind dat op Nocturnal Poisoning en The Funeral Of Being wel goed gelukt maar op de ander platen gevef ik je gelijk.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 09-02-2013 13:42 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

De laatste complicatie van Xasthur (Nightmares at dawn) is toch een mooie afsluiter geweest. Beter dan de laatste full length (hoewel ik die niet super slecht vond ofzo)

Het beste voordeel aan NaD is dat Xasthurs twee beste tracks (hoewel niet de originele versies) op één schijf staan, namelijk: ''Prison of mirrors'' en ''Screaming at forgotten fears''

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2013 11:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zelf kende ik deze nog niet.

Hanging garden
Posted 03-04-2015 11:37 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

"Xasthur has returned.

For five (5) years, Nocturnal Poisoning was locked out and denied every opportunity or open door that Xasthur used to have, or would've had. I worked hard at building up both projects, starting both of them from nothing and nowhere, but I'm taking back what's mine. Xasthur doesn't belong to the greedy hipsters that milk the metal business; it belongs to me and it's mine to take back.
The music could've always changed, but the name never had to. I've made a lot of mistakes in my years of music and that was one of them. The music will not be compromised though. I lost interest in black metal a long time ago, so I'm not going to do some kind of music that I don't give a shit about or doesn't mean anything to me; is that bizarre? Trust me, if I was able to do that kind of music, if I didn't get burned out on it, if I didn't learn something new or find other ways of making music, then I would still be doing it, but I can't, so I won't.

There's no need to rehash old xasthur songs, the acoustic ones are plenty dark, and sometimes they're not. If you've been listening, reading, thinking and getting it, we could call it Xasthur acoustic/unplugged with, whatever, a country, blues, "folk", bluegrass, doomgrass or singer/songwriter style and technique in it. That's the way it'll be, because that's what keeps the songs coming and keeps them thorough, real, clearer, cohesive and not forced.

Robert and Christopher will still be a part of what has grown musically here, just under a familiar name. They too have worked hard and deserve a better fate than what nocturnal poisoning would have given them, as they've both spent many hours and came many miles to do this, which is greatly appreciated.
You'll begin to see some new and old Xasthur merch in the future coming out through Disharmonic Variations and possibly via a couple trustworthy "labels" on the side that I can work with, some that can actually give something for a change, so that I may have the opportunity to serve you with what you need or want. I will do what I can do so that you're not getting the same old same old.

There will still be some additional nocturnal poisoning merch, for example a 'stealing from the poor' shirt, maybe an album reissued on vinyl, but the NP merch will decrease and mostly newer Xasthur merch will increase. The next xasthur full length will be in 2016.
The name Xasthur is something that never went away, I thought it would, but it's who I am and what was built for me to put anything in to.
Thanks for listening to this long rant and I hope it's specific and less confusing than nocturnal poisoning.
The NP page will still be around for a while, but for some other news on xasthur, visit the xasthur- acoustic unplugged profile.

S"

https://www.facebook.com/pages/Nocturnal-Poisoning/130739917061250

Hanging garden
Posted 03-04-2015 12:01 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

(natuurlijk) geen black metal meer, maar ik vond het toch interessant genoeg om te delen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2015 12:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nja, vrij benieuwd

signature

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-04-2015 21:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

No offence maar ik vind Xatsur wrééd boring.

En nu gaan we vegen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2015 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kastdeur is bij momenten strontvervelend,
maar een Suicide in Dark Serenity en zo zijn megapsychedelisch

zonder "toestand" geen fun bij deze

signature

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-04-2015 22:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ok ok.

Ik begrijp.

Maar psychedelisch ben ik nie voor, muziek-wise.

Enkel dartelen op goa (voor die knappe madchen).

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-04-2015 22:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Les medicaments pak ik enkel op boenk.

DnB, rave, acid, electro.

BM houd ik meestal sober.

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-04-2015 22:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

In één nutshell, die eerste is gelijk de cruciaalste, Nocturnal Poisoning.

Daarna zijn ze allen inwisselbaar.

En nu gaan we vegen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2015 22:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die net erna was nog beter

signature

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-04-2015 23:27 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 april 2015 22:14 schreef caron het volgende:
In één nutshell, die eerste is gelijk de cruciaalste, Nocturnal Poisoning.

Daarna zijn ze allen inwisselbaar.

Zoals Hypnos al zegt is Funeral Of Being nog beter. Maar jij hebt duidelijk spul als Subliminal Genocide en Defective Epitaph en Protal Of Sorrow niet geluisterd want die zijn totaal niet inwisselbaar met Nocturnal Poisoning of met elkaar.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2015 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2015 23:27 schreef Marcel H. het volgende:
Zoals Hypnos al zegt is Funeral Of Being nog beter. Maar jij hebt duidelijk spul als Subliminal Genocide en Defective Epitaph en Protal Of Sorrow niet geluisterd want die zijn totaal niet inwisselbaar met Nocturnal Poisoning of met elkaar.

stiekem vind ik die idd ook beter dan Nocturnal Poisoning,

maar Suicide in Dark Serenity is NOG beter

alleen die intro al ...

signature

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-04-2015 8:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2015 23:27 schreef Marcel H. het volgende:

Ik heb ze alle drie verkocht.
Deed me niets.

En nu gaan we vegen

Hanging garden
Posted 04-04-2015 10:37 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

De eerste drie full lengths vind ik het beste. Toen ik defective epitaph een serieuze luisterbeurt gaf (met hoofdtelefoon) merkte ik dat die ook zeker iets bijzonders heeft.
De rest van het werk kan ik ook wel waarderen, al is het grootendeels wel meer van hetzelfde.

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-02-2018 10:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Waarschijnlijk oud nieuws, maar ik stuitte zojuist op dit. Xasthur heruitgevonden als akoestisch gitaartrio.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-11-2018 22:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 1:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat The Prison of Mirrors een geniaal nummer is?

Beetje aan het inluisteren geweest met Xasthur. Subliminal Genocide heeft op M.A. de hoogste rating geloof ik, dus daar maar begonnen en inderdaad. PoM is een geniaal nummer. Verder Telepathic gecheckt. Ook vet. maar ook daar hoor ik niet echt iets over in dit topic.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com