|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb net The Nocturnal Poisoning besteld, ben erg benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-02-2004 20:07] |
|
Ik heb vanmiddag de split ep met Nachtmystium besteld |
|
quote: Die CD is gewoon überbruut.....Argh, wat een kippevelmuziek!!!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kippevel muziek? Luister eens naar Draugar-From which hatred grows. Klinkt als Xasthur, alleen 'n stuk grimmiger. |
|
Kan het nog grimmiger? Zal dat eens gaan beluisteren dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik heb the Nocturnal Poisoning gisteren binnen gekregen, en een luisterbeurt gegeven, en aarrrggh! Heiden heeft niks teveel gezegd! |
|
Vind "The Funeral of Being" zelfs nog iets straffer, ietwat betere composities. Ook qua artwork. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Artwork mijn reet. Maar ik ga dat album zeker nog aanschaffen. Deze band heerscht zo onheilig hard..... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sorry hoor, maar bv. op die split met Acid Enema, dat die keyboards een seconde te laat invallen en dat compleet crappy drumwerk, trekken jullie dat? (ik word oud...) |
|
quote: Hehehehe, ik geloof het ook kerel. Ik trek dat zekers te weten, godverdekanker dit heerscht gewoon, black fucking metal! Wie heeft jou ooit verteld dat er iets op tijd moet invallen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mmmja OK, met de sfeer zit het wel goed maar ik vind het net wat te crappy in elkaar zitten allemaal (de split met Acid Enema weer eens opgezet). Ik denk dat ik 'Nocturnal Poisoning' de betere van de twee vind. ('Funeral of Being' nog niet gehoord). |
|
Ik vind Nocturnal Poisoning ook beter als de split met Acid Enema, maar ook die split heerscht gewoon de pannen van het fornuis. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heb twee nummers geluisterd van Xasthur , diabolicum liefhebbers, Cadaveria en Humanator , zullen dit ook goed vinden , denk ik |
|
quote: Diabolicum??? ben je gek geworden? |
|
quote: vanuit mijn perspectief als iemand die weinig naar blackmetal luistert vond ik het lijken op Diabolicum ,album : grandeur of hell , , misschien als je veel blackmetalbands kent gaat de vergelijking niet op |
|
ik heb alle nummers van nocturnal poisoning geluisterd , zeer goed album , [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-03-2004 0:56] |
|
Nocturnal poison is idd een gave plaat die een grimmige sfeer oproept. Wat zacht opgenomen waardoor ie goed als achtergrond muziek functioneerd maar 'funeral of being' vind ik toch niets. Erg slecht opgenomen waardoor sommige nummers niet goed uit de verf komen en je hem wel hard moet draaien omdat je anders de rifjes en melodie lijnen niet altijd goed hoort. Jammer want dit soort muziek gebruik ik graag om in slaap te vallen of om aan te zetten als ik een rustig muziekje wil tijdens het werrken achter de pc. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
aanrader voor iedereen die Xasthur weet te waarderen: Nae'Blis- Dark Tunes of Depression fukk de titel van deze CD-R, het materiaal liegt er namelijk niet om! Ik heb het bij THR vandaan, en er zijn er maar 30 van gemaakt/gebrand , dus geïntereseerden doen er goed aan om snel te handelen! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-04-2004 12:41] |
|
Ik luister Nocturnal Poisoning zo ongeveer dagelijks al een klein half jaartje lang, dat gebeurt me niet met veel CD's. Ik heb me onlangs ook The Funeral of Being besteld. Ik hoop dat het wat is dan. Maar ik kan me niet voorstellen dat het een ruk-CD is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nergens een mp3tje te vinden? Uit liefde voor ZM. |
|
Ik heb tot nu toe alleen "a gate through bloodstained mirrors" gehoord en dat is een geweldige heersende plaat met veel sfeer! Helaas heb ik hem niet orgineel, hij is uitverkocht dus, maar ik zal binnekort eens Nocturnal Poisoning en Funeral of Being checken! |
|
Wat ik er tot nu toe van heb, Nocturnal Poisoning en die split met Acid Enema, heerscht gewoon ongelofelijk hard. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja, nu weten we het. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Displeased heeft nu ook een shirtje, maar ik vind het niet echt een mooi shirt... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |