|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, de nieuwe Xasthur is weer bagger. Het wordt per album vager en er zit steeds minder sfeer in. Van mij mag ie er mee ophouden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
oei signature |
|
nieuwe release Xasthur - All Reflections Drained is erg goed! |
|
quote:Ik heb het album nog steeds niet gehoord, maar positieve berichten over het album zijn schaars. Wat is er dan zo erg goed aan? |
|
wat er goed aan is.. dat zijn van die moeilijke vragen. Ik kan het moeilijk uitleggen. Als ik het moet vergelijken met de vorige release, "Defective Epitaph" dan is "All Reflections Drained" echt mega veel keren beter |
|
ik zal de nieuwe kastdeur ook een dezer dagen downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 11-06-2009 13:27] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wel leuk voor als ik zin heb in achtergrond geluid. weer een toevoeging aan mijn immer heerschende mp3 verzameling. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Weet iemand waar ik moet beginnen bij deze meneer? Heb de laatste plaat gecheckt maar daar kan ik echt helemaal niets mee en ik lees overal dat het zn minste werk is. Wie helpt mij op weg? |
|
Nocturnal Poisoning en dan kun je de rest direct overslaan. Alhoewel ik ' A Gate through Bloodstained Mirrors' ook nog wel tof vind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Suicide in Serenity! signature |
|
quote: +Suicide in Dark Serenity De rest is niet echt interessant inderdaad. |
|
quote: +1, en Suicide In Dark Serenity natuurlijk. Het werk op de split met Leviathan is ook prima. edit; ach, eigenlijk is niks écht slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-02-2010 16:53] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:The Funeral of all Being. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zo dat is wel een stuk beter dan die laatste plaat zeg, ik ga hem nog wat meer luisterbeurten geven! |
|
Het doet me qua sfeer en dat hypnotiserende trouwens heel erg denken aan Sunn O))). Niet heel gek dat Xasthur en Sunn O))) ook hebben samengewerkt dus (dat nummer is trouwens geweldig!) |
|
Xasthur is dood. Heel goed. Meer bands zouden moeten stoppen als het heilige vuur weg is. http://xasthurnews.blogspot.com/ Ik vond overigens zelfs All Reflections Drained nog goed. Portal of Sorrow is nu ook uit. Ben benieuwd. |
|
o signature |
|
Eindelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Haha, het mooiste is nog dat hij in zijn stuk eigenlijk toegeeft dat zijn laatste werken crap waren en dat hij er niet voor de volle 100% achter stond, en toch nog iets fatsoenlijks wilde uitbrengen voor hij er een eind aan zou maken Maar dan ben ik toch wel heel benieuwd of dit laatste werkje dan wel een klapper wordt! Ik vrees van niet eigenlijk. |
|
Jammer dat Xasthur stopt, Al vond ik zijn laatste werken niet zo goed. Vooral de eerste paar albums waren voor mij Xasthur. Achja, genoeg artiesten nog over |
|
Het ironische is dat dit nieuwe album het beste is dat Xasthur in 6 jaar heeft uitgebracht. Zeker niet het niveau van Nocturnal poisoning of The funeral of being maar toch zeker beter dan Defective epitaph en All reflections drained. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, benieuwd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 |
|
1 + 1 = 11 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |