|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
3. The Eerie Bliss and Torture (of Solitude) 4. Keeper of Sharpened Blades (and Ominous Fates) 5. Conjuration of Terror 6. Instrumental zit hij hier tussen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Palace of Frost, van Dance of December Souls. Heb ik gehoord tenminste. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Die twee eerst titels heerschen! Jammer dat de kwaliteit, in ieder geval de kwalitiet van de sfeer van zijn werk nogal fluctueert... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Waarom is dat nou weer een rare keus? Katatonia heerscht |
|
Das gaaf, die LP is hier al grijsgedraaid hehe. |
|
Aaargh, brengen ze dat net uit na een vette bestelling die ik deed, nuja, zo hard vliegt dat niet de deur uit. Die gasten spuiten wel (re-)releases zeg. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heel misschien dat ik Nocturnal Poisoning nog eens beluister, aangezien dat z'n beste CD schijnt te zijn, maar verder doet deze band me niks. Heb er een CD en een split 7" van gehad, beide weggedaan. EDIT: Hum, huu, 'band'? :') [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 18-02-2007 21:30] |
|
Ik heb nu een tijdje de Xasthur split met Leviathan. Ik moet zeggen, die split is de enige plaat waarop Xasthur IMO de juiste snaar weet te raken. Ik vind bijna alles van deze band TE brak, maar bij het materiaal op deze split "klopt" het eindelijk. Ik blijf het maar een rare unit vinden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heh, toevallig heb ik die ook gekocht. Vooral voor het Leviathan gedeelte en de Katatoniacover. Ik moet zeggen dat dit ook voor het eerst is dat ik Xasthur goed vind klinken. Nocturnal Poisoning vond ik echt niet zo relaxt, veeeeeel te brak geluid en als dat dan de beste is.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heeft iemand die Subliminal Genocide? signature |
|
Ja. Wie niet eigenlijk? |
|
ok... na enig gegogel blijkt het een promo te zijn signature |
|
Ik heb onlangs Nocturnal Poisoning gekocht, maar ik vind er echt geen zak aan. Erg saai is het allemaal wel, door die brakke sound luister ik wel heen, maar het doet me geen ene flikker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij heb ik die ook, en ik vind hem wel vet. Vooral de krijs. Tijd niet geluisterd, bedankt voor de tip. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik blijf erbij dat Suicide in dark serenity de beste is die intro is onmenselijk hypnos signature |
|
quote: Nocturnal Poisoning vind ik nu net het beste album van Xasthur... De sfeer die daar wordt neergezet is echt subliem! Een meesterwerk imo!! Achja... smaken enzo Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Precies, NP vind ik ook zijn sterkste werk. Op de andere platen wordt het spul snel saai, terwijl NP een een erg compleet werk is. |
|
Nocturnal Poisoning is briljant. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Dan laat ik die andere platen maar helemaal links liggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben nu 'A Gate through Bloodstained Mirrors'aan het beluisteren. En ik moet zeggen dat deze schijf mij eigenlijk een heel stuk beter bevalt dan 'Nocturnal Poisoning'. Een stuk beter geproduceerd, meer samenhang in de nummers. Ja een lekker schijfje. Alleen ligt de nadruk mij niet iets teveel op de sfeer(elementen) en komen er, naar mijn mening, iets te weinig 'metal' stukken en vocalen voorbij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hallo mensen blijkbaar is nog een MCD uitgekomen ook in 2006, met nieuw materiaal , na subliminal genocide waarom wist ik dat niet???? signature |
|
quote: check je signature Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wat is dat met dat Xasthur? Ik heb dat nocturnal poisoning geluisterd en het is werkelijk onluisterbaar slecht! Composities (die naam verdient het niet) die helemaal nergens heengaan, maar vooral de toets-melodie-en die getuigen van een soort toondoofheid. Bij de gitaren merk je dit niet (=ruis), maar icm het toestwerk verwordt het tot harmonieuze debiliteit... Vocals zijn wel tof trouwens. afserveren die handel... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |