|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Bizar dat iedereen het geweldig vind, ik kan er echt niets mee, in het donker luisteren en nog niet in trance komen...denk dat het gewoon niet voor mij weggelegd is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nocturnal Poisoning al eens opgezet? Echt een geniale plaat. Ik vind Weathering the Curse van Draugar ook erg gaaf. Heeft ook wel wat weg van Xasthur en Leviathan. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-01-2005 21:05] |
|
quote: Mwoah, ik vind dat Draugar toch net een iets andere sfeer heeft. Iets meer hatend ipv depressief. En soms worden de riffs net iets te lang herhaald, waardoor het erg saai wordt. |
|
bij mij heeft Xasthur hetzelfde effect als Anaal Nathrakh en axis of perdition :p |
|
Maar ik vind toch dat Moribund vorig jaar 3 gewedige cd's heeft gereleased! Namelijk: Leviathan - Tentacles of Whorror Xasthur - Telepathic with the Deceased Draugar - Weathering the Curse Toch wel de 3 tofste black metal bands uit de USA, misschien zelfs wel van dit moment! |
|
quote: Zijn alle 3 tof ja, maar Nachtmystium vind ik dan een nóg toffere black metal uit de USA. Van dit moment vind ik ze zeker niet de tofste, Europese bands als Deathspell Omega en The Ruins Of Beverast moet je niet vergeten! Maar tis natuurlijk ook een kwestie van smaak. |
|
In mijn platenrek staat enkel Nocturnal Poisoning, maar die vind ik geweldig. Wat een magistraal rauw, doch mysterieus geluid heeft die plaat. Koud, bedorven, ziek en beklemmmend, ofwel: fenomenaal in haar genre! |
|
Op aanraden (of in opdracht) van RrroooaaarrR laatst wat van gedownload. Inderdaad goeie muziek |
|
Misschien iets voor de Xasthur/Leviathan, 4th wave, funeral doom/suicide black fans: Enthroning Silence. Depressieve, tikje melancholische, black metal uit Italie (Motuary Drape Side-project). www.thr.cjb.net Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
A gate.... sfeervolle muziek. In het begin stoorde ik me aan de soms wat abrupte overgangen en dat het niet elk nummer lekker liep. Na een paar luisterbeurten is die ergenis wel weggenomen, 't is gewoon een duister schijfje! 'K ga het overige werk ook maar eens beluisteren. |
|
Deprimerende chaotische underground black metal uit Nederland: Vazal! De eerste geperste Vazal CD is uit. Bestelbaar bij onze ex-forum held Jaap. vazal Apenstaartje wanadoo.nl [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-06-2005 19:01] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hm, ik zit nu die nocturnal poisoning te beluisteren en dit is wel erg lekker. Wel heel vreemde overgangen van de 1 naar de andere riff, maar wel gaaf gedaan. |
|
Dat is nou mijn grote bezwaar tegen die plaat, ik vind die overgangen soms erg storend. Ik vind het een overigens een prima release maar (ik denk dat ik weinig medestanders krijg bij deze opmerking) geef mij maar het nieuwe werk van Xasthur. Qua songstructuren veel beter en de vreemde sfeer is minstens even goed als op NP als je het mij vraagt. |
|
kheb een vraagje. Zo een originele LP van Suicide in serenity, hoeveel gaat die normaal? signature |
|
De promo is gelekt! Subliminal Genocide [Promo Cdr] Op kerrazy te vinden. |
|
quote: Lamaar, gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 15-09-2005 0:58] |
|
De promo van? Nieuw Xasthur album? |
|
quote: Ja "Subliminal Genocide" Promo CDR ? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-09-2005 1:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://www.kerrazy-torrents.net/index.php?act=Attach&type=post&id=19609 Bestandje opslaan/openen met uw favo torrent-client. |
|
Iedereen al binnen? Ik ga stoppen met seeden. Hij heerst wel iig. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-09-2005 15:14] |
|
nee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
neeeee! signature |
|
"meer van hetzelfde" en meer kan ik er niet over zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-09-2005 16:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Laten liggen dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |