|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Suicide in dark serenity vind ik anders ook ergb goed te pruimen, wel iets minder als Nocturnal poisoning.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: mijn lieveling signature |
|
Heeft iemand al een voorproefje van de nieuwe "Xasthur - Defective Epitaph" beluisterd? Ik hoorde vandaag dat hij er aan zat te komen dus heb ik het gedownload. Voorheen was er nog geen enkel nummer van Xasthur dat me tegenstond maar op deze CD staat werkelijk niks dat ook maar in de buurt komt van eerdere releases. Hopelijk heb ik een verkeerde versie te pakken want het is echt om te janken. Edit: Ben inderdaad gefockt, ben nu de goede versie aan het binnenhalen die als vanouds klinkt [Dit bericht is gewijzigd door Ruben[Obscuritas] op 19-09-2007 0:14] |
|
Sinds een poosje heb ik nou een split cd met Xasthur en Leviathan. Hiercoor kende ik Xasthur nog niet. Maar de muziek bevalt me wel. Het genre beluister ik sowieso wel vaker. De cd klinkt goed, al tipt het niet aan Leviathan..(wat overgens geen verrassing is) |
|
Nou, ik dacht: Interessant, moet ik eens uitchecken. Dat heb ik dus gedaan. Dit is eigenlijk beroerd slecht. Nu hoor ik wel meer dat het TRVE KVLT GRIM AND FROSTBITTEN om zo'n slechte productie te hebben, maar dit is werkelijk beroerd slecht geproduceerd. Opgenomen op een cassetterecordetje of zo? Drummen op kartonnen dozen? Ik twijfel zelfs of dit met een goede productie te behapstukken is. De nummers zitten als los zand in elkaar, en natuurlijk zitten er veel te weinig blastbeats in. Ik zet wel weer Belphegor op. Niet trui, wel lekker. "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
quote:Die split heerst, de Leviathan-helft is extreem goed en de andere helft is het enige werk van Xasthur wat ik nog wel eens wil opzetten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind het best een saaie band. Maar wat wel een enorm tof nummer is, is "Screaming At Forgotten Fears". |
|
Defective Epitaph heerscht echt wel! |
|
vandaag Suicide In Dark Serenity binnengekregen, wat een ongeloofelijke plaat :O, ik had al wel is wat nummers van Xasthur gehoord, maar dit blaast alles keihard weg, de sfeer is nog hypnotiserender dan ooit tevoren. echt geweldig cd ke. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik vind 'm echt uitermate saai, net als al het andere werk van deze kerel. |
|
Ik heb die nieuwste hier maar ik geloof dat Xasthur definitief bij mij heeft afgedaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
mag ik hem overkopen? of ruilen tegen die Mysticum die je zoekt? als ik die nog heb? signature |
|
kwel? signature |
|
Hehe, 'klees deze post nu pas. Ik ga'm eerst nog aan een kritische luisterbeurt onderwerpen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
owkey btw, email is veranderd tis toch niet de EP hé? signature |
|
Nee, ik heb het over 'Defective Epitaph'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
die moet ik hebben ja signature |
|
Ik heb To Violate the Oblivious gekocht, voor m'n broeder. Volgens Metal-Archives, toonaangevend op het gebied van recensies, de beste plaat. Zal wel goed zijn, ik heb alleen die Nocturnal Poisoning. Op zich wel gaaf, maar ik ben dat geruis op den duur wel zat. Die split waar ER het eerder op de pagina over heeft is wel ok, maar het deel van Leviathan rost Malefic volledig tot grut. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-12-2007 16:58] |
|
signature |
|
signature |
|
Wrest we forget. |
|
signature |
|
alles van kastdeur gaat langs mij heen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"the supremacy of European Black Metal over USBM" de treurnis. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |