IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Xasthur Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-03-2007 11:19 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 19:11 schreef Snoodaerdt het volgende:
Nocturnal Poisoning vind ik nu net het beste album van Xasthur... De sfeer die daar wordt neergezet is echt subliem! Een meesterwerk imo!! Achja... smaken enzo


nog steeds die mening toebedeeld hoor


Member of the iso-betawuste crew!!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-03-2007 11:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Suicide in dark serenity vind ik anders ook ergb goed te pruimen, wel iets minder als Nocturnal poisoning..


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2007 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 11:21 schreef Digerdoden het volgende:
Suicide in dark serenity vind ik anders ook erg..



mijn lieveling


signature


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 18-09-2007 23:50 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Heeft iemand al een voorproefje van de nieuwe "Xasthur - Defective Epitaph" beluisterd? Ik hoorde vandaag dat hij er aan zat te komen dus heb ik het gedownload. Voorheen was er nog geen enkel nummer van Xasthur dat me tegenstond maar op deze CD staat werkelijk niks dat ook maar in de buurt komt van eerdere releases. Hopelijk heb ik een verkeerde versie te pakken want het is echt om te janken.

Edit: Ben inderdaad gefockt, ben nu de goede versie aan het binnenhalen die als vanouds klinkt

[Dit bericht is gewijzigd door Ruben[Obscuritas] op 19-09-2007 0:14]


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 19-10-2007 10:27 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Sinds een poosje heb ik nou een split cd met Xasthur en Leviathan.
Hiercoor kende ik Xasthur nog niet. Maar de muziek bevalt me wel. Het genre beluister ik sowieso wel vaker. De cd klinkt goed, al tipt het niet aan Leviathan..(wat overgens geen verrassing is)



kratarknathrak
Opzouten met je "melodieus"
Usericon van kratarknathrak
Posted 19-10-2007 12:19 by kratarknathrak Wijzig reactieProfiel van kratarknathrakQuote dit berichthttp://www.tproe.com

Nou, ik dacht: Interessant, moet ik eens uitchecken. Dat heb ik dus gedaan.

Dit is eigenlijk beroerd slecht. Nu hoor ik wel meer dat het TRVE KVLT GRIM AND FROSTBITTEN om zo'n slechte productie te hebben, maar dit is werkelijk beroerd slecht geproduceerd. Opgenomen op een cassetterecordetje of zo? Drummen op kartonnen dozen? Ik twijfel zelfs of dit met een goede productie te behapstukken is. De nummers zitten als los zand in elkaar, en natuurlijk zitten er veel te weinig blastbeats in.

Ik zet wel weer Belphegor op. Niet trui, wel lekker.


"Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2007 20:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 10:27 schreef Erbrechen het volgende:
Sinds een poosje heb ik nou een split cd met Xasthur en Leviathan.
Hiercoor kende ik Xasthur nog niet. Maar de muziek bevalt me wel. Het genre beluister ik sowieso wel vaker. De cd klinkt goed, al tipt het niet aan Leviathan..(wat overgens geen verrassing is)
Die split heerst, de Leviathan-helft is extreem goed en de andere helft is het enige werk van Xasthur wat ik nog wel eens wil opzetten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-10-2007 21:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vind het best een saaie band. Maar wat wel een enorm tof nummer is, is "Screaming At Forgotten Fears".


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-10-2007 10:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Defective Epitaph heerscht echt wel!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-11-2007 15:48 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

vandaag Suicide In Dark Serenity binnengekregen, wat een ongeloofelijke plaat :O, ik had al wel is wat nummers van Xasthur gehoord, maar dit blaast alles keihard weg, de sfeer is nog hypnotiserender dan ooit tevoren. echt geweldig cd ke.


Why doesn't my music get me all the chicks?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-11-2007 19:22 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik vind 'm echt uitermate saai, net als al het andere werk van deze kerel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 19:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb die nieuwste hier maar ik geloof dat Xasthur definitief bij mij heeft afgedaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2007 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mag ik hem overkopen? of ruilen tegen die Mysticum die je zoekt? als ik die nog heb?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2007 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kwel?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-12-2007 12:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hehe, 'klees deze post nu pas.
Ik ga'm eerst nog aan een kritische luisterbeurt onderwerpen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2007 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owkey

btw, email is veranderd

tis toch niet de EP hé?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-12-2007 12:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nee, ik heb het over 'Defective Epitaph'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2007 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die moet ik hebben ja


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb To Violate the Oblivious gekocht, voor m'n broeder. Volgens Metal-Archives, toonaangevend op het gebied van recensies, de beste plaat.

Zal wel goed zijn, ik heb alleen die Nocturnal Poisoning. Op zich wel gaaf, maar ik ben dat geruis op den duur wel zat. Die split waar ER het eerder op de pagina over heeft is wel ok, maar het deel van Leviathan rost Malefic volledig tot grut.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-12-2007 16:58]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2008 23:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2009 0:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Xasthur heeft blijkbaar compleet afgedaan




http://www.myspace.com/fuckxasthur


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-01-2009 0:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wrest we forget.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2009 0:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-01-2009 13:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

alles van kastdeur gaat langs mij heen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-01-2009 13:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

"the supremacy of European Black Metal over USBM"
de treurnis.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen