|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Valt die te reserveren? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ha die fluisterwoud mannen ! Hebben jullie nou al ergens anders wat nieuws opgenomen ? En stuur me effe een mail als de split uit is, want die wil ik erg graag in mijn verzameling !!! mzl. Paul [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 14-01-2006 12:00] lampje |
|
Luisterfout |
|
quote: Paultje helterbelter, nope, split is nog niet uit: de hoezen zijn binnen, nu het vinyl zelf nog.. er kotm der een je kant op.. ook willen we in mij de studio in, dus jij krigjt zeker mail.. de vorige keer was het zo gepiept, dus in een weekend moet de full lenght er op staan... hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe zit het met de nieuwe shirts eigenlijk? Of zijn ze er al? |
|
quote: Wij brengen een witte uit, met het artwork van de split-ep. Na het Urfaust shirt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Offtopic: Ben je a.s vrijdag ook aanwezig? Zo ja, neem dat Leviathan shirt mee. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-01-2006 12:58] |
|
Aye! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: De 'Langs Galg en Rad' LP zal worden uitgebracht door Melas Khole en Debemur Morti (FR) zodra het artwork doorgestuurd is door Irritante K. Zal dus wel niet heel lang meer duren. Het wordt een 180 gr. LP met gatefold hoes en poster. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 19-04-2006 20:41] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Dat klinkt leuk! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ja, dat klinkt het al drie jaar, hehe. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Gaat wel goed komen deze keer.. Volgens mij weten we waar heer Gangrad woont. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 20-04-2006 0:12] |
|
quote: Jij zit bij deze op de 'forbidden customers' list! Pas na het uploaden van naaktfoto's van je zusje halen we je eraf. Trollie: Deze keer inderdaad wel, hehe. |
|
quote: hm zusje... reminds me of something Je moeder. |
|
quote: Foto's zijn niet voldoende in deze. Keihard anaal met dat zusje.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Pfff, hoor 'm eens belangrijk zijn. Jij hebt daar geen ene moer over te vertellen, K.evin. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik denk dat ik dat beter weet dan jij, krijgertje. Voor de duidelijkheid: Ik ben dus één van de geldschieters die dit project tot stand gaan laten komen. Ik heb poedersuiker verkocht als cocaine aan negenjarigen, en afrikaanse vluchtelingen in een sekskelder vastgehouden, die tegen forse betaling te bezoeken zijn, met dat geld wordt de LP-release een feit [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-04-2006 18:29] |
|
Toch zal het mij benieuwen! |
|
ik ben blij dat we dat ook weer weten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als we nog een paar tientjes tekort komen verkopen we jouw kontje bij een After Forever concert, ok? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
Nieuws van Fluisterowud webstek: GHOULS ENTER THE CRYPT!!! Within some moons FLUISTERWOUD will enter the crypts of Helter Belter Studio to invoke their last opus!!! The final chapter in the necronomicon of FLUISTERWOUD will contain some hymns of desolation and madness inspired by the Devil and His deeds! This piece of audial filth will be unleashed around september 2006 by GOATOWAREX - Australia in various forms (digi cd, standard cd, gatefold wax and picture wax)! After these horrid tunes are unleashed, FLUISTERWOUD will hold it's last crusade on various locations in Europe to spread it's blackest goatriders propaganda for the last time... ...We also heard from WROK RECORDS that the split 7" with SAURON will be released soon... yeah right! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
fluisterwoud gaat uit elkaar dus jimbo? Je moeder. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |